Permalänk
Skrivet av AMD_PERA:

Jag vet inte riktigt, men 5-600:- beroende på köpare. om det är någon som har resten, och vill uppgradera sin AM3, men inte har AM3+, så kan det bli lite mera...kanske 800:- vid en bra affär.

Tack för svaret
Hade inte en aning själv, men priserna du säger verkar vettiga

Permalänk

jäkligt trevligt galleri! jag har själv byggt massor av datorer både till mig själv och till småsyskonen och det blir nästan alltid AMD och ingen har klagat ännu så jag förstår verkligen inte hatet mot just amd som man märker ibland här på forumet. vad skulle du för övrigt säga om cooler master HAF xb? är det värt att ha? jag tänkte köpa det och ha som grund för ett steamboxbygge nämligen då det finns så få AM3+ moderkort i mini itx utförande

Permalänk

Varför får du bara 12 mbit upp? Jag bry mig själv inte så mycket om min faktiska nerladdnings hastighet. Utan för mig är det mycket viktigare att ha bra upp istället!

Visa signatur

Intel i7 8700k @ 5.0GHz | Asus Rog Strix Z370-H | FD R5 | Strix Gtx 1080 ti | 16Gb Corsair Vengeance LPX 3600Mhz | Samsung 850-Series EVO 500GB | WD Caviar Black 500Gb | WD RE4 1TB x2 i Raid 1 | MK-85 <3 Cpu-Z Gamla

Citera, annars kommer jag inte tillbaka!

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@AMD_PERA: Och jag trodde att jag var illa med min samling av utrustning!
Har du kvar allt eller är det mesta förgäves vidareskickat för att ge mer plats för nytt?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

@AMD_PERA: Och jag trodde att jag var illa med min samling av utrustning!
Har du kvar allt eller är det mesta förgäves vidareskickat för att ge mer plats för nytt?

Allt är kvar...och lite till nu...

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av AMD_PERA:

Allt är kvar...och lite till nu...

Nästan orimligt! Snudd på att man ska be om att få låna lite för att göra en artikel!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

solklart 5/5...får man vara fräck och fråga vad allt kostat totalt?

Visa signatur

Serenity now

Permalänk
Medlem

@dibban: Sluta räkna för nått år sedan...Men flera x 100 000:-
Allt är kvar dessutom...har många byggen på gång...svårt att få Windows10 att lira med de gamla delarna...

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem
Skrivet av AMD_PERA:

@dibban: Sluta räkna för nått år sedan...Men flera x 100 000:-
Allt är kvar dessutom...har många byggen på gång...svårt att få Windows10 att lira med de gamla delarna...

Grymt! Kör på!

Visa signatur

Serenity now