OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk

Invite

Hej skulle uppskatta om ni hade en invite över till en One plus one 64g mobil som någon snäll själv skulle kunna dela med sig!

Mvh/ Walter

Permalänk
Medlem
Skrivet av svan_81:

Tack så mycket!

Varsågoda

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har en invite med ca 10 h kvar, PM:a!

EDIT: borta med vinden

Visa signatur

Pågående projekt: CPU: Ryzen 3100, MB: Asus Rog Strix B450-F Gaming, RAM: Corsair Vengeance RGB PRO 16GB, GPU: lastgammalt Radeon R9 280X i väntan på bättre tider.

Permalänk

Söker invite

Söker en invite för en 64gb, gjorde mooos av min Nexus 5 :'(
*vila i frid*

Permalänk
Medlem

Söker fortfarande en invite, skulle uppskattas enormt!

Visa signatur

Moderkort: Asus Z87-A
Processor: Intel Core i5 4670K 3.40 GHz
Grafikkort: Nvidia Geforce GTX 760 MSI
RAM: Corsair Vengeance LP 3x4gb (12gb)
SSD: Samsung 840-EVO 120gb

Permalänk

Plz give me behöver en 😜

Permalänk
Medlem

Fick en invite igår som jag ej kommer använda, så om någon är i behov av en, PM:a. (Giltig till cirka 18:00)

EDIT: Tagen

Visa signatur

| Fractal design XL | Cooler Master V700 80+ Gold | MSI Z77A-G45 ATX | i5 2500k @ 4.4ghz| Noctua NH-D14 | Sapphire HD 7970 dual-x 3GB @1150/1600 1.2v | 8GB Corsair xms3 @1333mhz | A-data sx900 256GB ssd | WD black 7200rpm 1TB | Seagate Desktop SSHD 2TB |

Permalänk
Medlem

Någon som vet hurvida de fortfarande skickar invites till 16GB varianten? Har letat efter en ett bra tag men det verkar bara finnas 64GB invites.

Visa signatur

Öl är gott och nyttigt.

Permalänk
Medlem

jag söker en invite till en 64Gb grå men lyckas inte hitta/få en
så var fins det en vänlig själ som vill dela med sig

Permalänk
Medlem

Inte fått något roligt erbjudande på min annons, har en 64 gb invite liggandes, den är giltig tills 20:42!

Första som ritar en bild med Stargate tema och mitt nick och pmar får inviten! liten rolig grej imo! ;D

EDIT: TAGEN

Visa signatur

Moderkort: ROG STRIX Z390-F GAMING | CPU: i7 8700k 4.5GHZ | RAM-minnen: 32GB DDR4 | GPU: MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11GB | Nätagg: Corsair 650w | HDD: 4.4 TB

Permalänk
Inaktiv

Har en till och med ca 2230 tiden. om NÅGON vill ha så PM med engång. Kollar om någon vill ha den innan times out.
64GB antar jag då ja inte kollat länk.

EDIT!! Kan vara annan då det var ett tag sedan.

Invite använd!

Permalänk
Medlem

nvm!

Visa signatur

AMD X4 3.9 ghz + H100 3000rpm x2,Corsair Obsidian 550d, ASUS ENGTX560 Ti DCII TOP @ 975GHZ SLI 2-way , 8GBcorsair vengeance blue,Intel X25-M SSD 80 GB,Hitachi 1TB, Corsair AX850, ASrock 970 amd+ , 24"Acer GD245HQ 120hz - Packard Bell 24" .Zowie Celeritas Mekaniskt , Steelseries Sensei,Sennheiser pc350, Steelseries Qck+ Fnatic

Permalänk
Medlem

Har en som går ut om 24 timmar. Fick den genom ett mail från OPO.

https://account.oneplus.net/invite/claim/

NLHL-VV58-2WFJ-NOKJ

copy and paste. Först till kvarn

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

Behöver byta min krossade Nexus4... Claimar omedelbart om någon sitter på en invite.

Permalänk
Medlem

*borta

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Inaktiv

Batteriet dött på min iPhone 5! Skulle gärna vilja ha en invite.

Permalänk

*Tagen*

Permalänk
Medlem

Önskar Claima invite. Pm vid intresse. Kan bytas mot evig vänskap

Visa signatur

SYSTEM1 -AMD TB 1000@1500[AXIA]-Iwill KK266R-Silverrado-256mb mosel-Addtronics 7896A-

SYSTEM2 -SN45G + Silent powersupply -AMD Athlon 2800+ barton- 2x256MB Twinmos Winbond - 36gb RAPTOR - Pioneer A07-

Permalänk
Medlem

Om någon har en invite så tar jag jättegärna den

Permalänk
Medlem

PM:a mig för invite, har en över.

EDIT: använd

Visa signatur

MOBO: Gigabyte B650E Aorus Elite X AX ICE | RAM: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 FURY Beast | GPU: Asrock Radeon RX 7900 XTX Phantom Gaming OC 24GB | CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D | Kylning: Thermalright Peerless Assassin 120 | Skärm: 42" OLED 4K LG C3 | Tangentbord: Steelseries 6gv2 cherry | Mus: Razer Deathadder V2 X Hyperspeed | SSD: Kingston FURY Renegade PCIe M.2 NVME SSD 2TB | PSU: NZXT C1000 1000W ATX 3.1 | Chassi: be quiet! Shadow Base 800 FX | OS: Windows 11 | Internet: Fiberoptik 100/100Mbt/s

Permalänk

Jag tar gärna en invite! Helst en 64 gb.

Permalänk
Medlem

Då radiodelen i min S3 mini tycks ha dött och jag inte längre kan ringa med den så letar även jag efter en invite (64 gb). Jag utlovar en lovhyllande, egenkomponerad haiku till den användare som delar med sig av en. Tack på förhand!

Edit: Stort tack till Sir Hitman.

Haiku nedan:
Hösten den mörka
Löven cirkla mot karg mark
Hitman jag lova

Inlägget är inaktuellt
Permalänk
Medlem

Hej söker en invite till 64GB modellen. Skicka ett PM till mig om du har en

EDIT: FIXAT

Permalänk
Medlem
Skrivet av DPG:

Hej söker en invite till 64GB modellen. Skicka ett PM till mig om du har en

Skickade PM till dig, du har claim:at koden samt att jag la till dig i Excel-dokumentet.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem
Skrivet av QuinnoX:

Skickade PM till dig, du har claim:at koden samt att jag la till dig i Excel-dokumentet.

Tack så mycket QuinnoX Har skickat PM till TS enligt instruktionerna.

Permalänk
Medlem

Hej! Någon som har en invite till en 64 GB version? Då min andra telefon har gått isönder:(

Edit: Fått en invite! Tack så mkt

Permalänk
Medlem

Hej, Skulle gärna vilja ha en invite på 64GB, lagt till mig i Calc-dokumentet

Visa signatur

/Johan

Permalänk
Medlem

Jag tackar sTEAK-_- för den fina gesten att ge mig en invite
TACK sTEAK ;-D

Permalänk
SpelClockers

Första som citerar får den invite jag har liggande.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir Hitman:

Första som citerar får den invite jag har liggande.

Hej! Jag tar gärna en invite.

Tack på förhand!

Edit: Stort tack till Sir Hitman.

Uppdatering