Admin på en Facebook sida, frågor!

Permalänk
Medlem

Admin på en Facebook sida, frågor!

Hej.

Det är så att jag och en kompis har en Facebook sida som vi två sköter men problemet är att min kompis
har skapat sidan och det är bara han som har tillgång till den och sköta. Jag vet inte, kan man fixa så att även jag kan ta del av sidans funktioner också?
Det skulle verkligen förenkla det vi håller på med.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

det ska man kunna göra,Vi på Spelclockers har ju en facebook sida och vi är en rad olika admins på den sidan som har tillgång till allt tror jag. vet inte hur dock men det ska gå att göra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebastian R:

Hej.

Det är så att jag och en kompis har en Facebook sida som vi två sköter men problemet är att min kompis
har skapat sidan och det är bara han som har tillgång till den och sköta. Jag vet inte, kan man fixa så att även jag kan ta del av sidans funktioner också?
Det skulle verkligen förenkla det vi håller på med.

Han som har skapat sidan gör dig till Admin så kan du göra allt han kan göra

Permalänk
Medlem

F*n vad jättebra, hur ska han fixa det på för sätt?

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebastian R:

F*n vad jättebra, hur ska han fixa det på för sätt?

Google is your friend https://www.facebook.com/help/187316341316631

Permalänk
Moderator
Moderator

Beror också på vilken typ av sida ni skapat, vissa former tillåter bara en administratör om jag minns rätt. Enklast är föreningsformen då man kan ha flera nivåer på admins.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Det är fixat, tack.

Visa signatur

Min FZ Profil