Permalänk
Medlem

Prissättning?

Tjabba.

Tänkte höra om jag kan få på ett ungefär vad grejerna är värda. Ska sälja dom som ett paketpris.

Moderkort: Asus P6T Deluxe V2 (socket 1366).
Minne: Corsair 3x2g CL7
Processor: Intel I7 950

Är 1000 kr för allt för lite/mycket eller är det ok pris?

Ha´t!

Johan

Visa signatur

[ASUS MAXIMUS VII HERO Z97] [Intel i7 4790k @ 4.8Ghz] [Corsair V PRO 2400Mhz] [Gigabyte GTX 970 G1 Gaming SLI] [Corsair Air 540] [Corsair H80i] [Fractal Design 1000W]

Permalänk
Medlem
Skrivet av dVBeTa:

Tjabba.

Tänkte höra om jag kan få på ett ungefär vad grejerna är värda. Ska sälja dom som ett paketpris.

Moderkort: Asus P6T Deluxe V2 (socket 1366).
Minne: Corsair 3x2g CL7
Processor: Intel I7 950

Är 1000 kr för allt för lite/mycket eller är det ok pris?

Ha´t!

Johan

Tycker att 1000kr är för lite men om du vill får bort det snabbt så funkar det med 1000kr orkar du vänta skulle jag säga 2000kr

Permalänk
Medlem

Oh fasen, jag kan få ut så pass mycket alltså för grejerna, trodde inte det

Visa signatur

[ASUS MAXIMUS VII HERO Z97] [Intel i7 4790k @ 4.8Ghz] [Corsair V PRO 2400Mhz] [Gigabyte GTX 970 G1 Gaming SLI] [Corsair Air 540] [Corsair H80i] [Fractal Design 1000W]

Permalänk
Medlem
Skrivet av dVBeTa:

Oh fasen, jag kan få ut så pass mycket alltså för grejerna, trodde inte det

Fortfarande bra grejer ju

Permalänk
Medlem

Tror inte någon skulle köpa det för 2000 kr, då skulle de nog hellre välja en 2500k med moderkort för mindre pengar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Tror inte någon skulle köpa det för 2000 kr, då skulle de nog hellre välja en 2500k med moderkort för mindre pengar.

Jag skulle nog valt I7 950 + moderkort + ram. om man vill ha en billig dator för stream redigering etc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nylund1940:

Jag skulle nog valt I7 950 + moderkort + ram. om man vill ha en billig dator för stream redigering etc.

Ja, men de allra flesta skulle nog välja 2500k då den egentligen endast ligger efter för viss redigering/rendrering men ligger före på annat, samtidigt som den har lägre strömförbrukning. Tror han kommer ha svårt att hitta folk som vill betala 2000 kr då det är en väldigt smal kundgrupp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aktsu:

Ja, men de allra flesta skulle nog välja 2500k då den egentligen endast ligger efter för viss redigering/rendrering men ligger före på annat, samtidigt som den har lägre strömförbrukning. Tror han kommer ha svårt att hitta folk som vill betala 2000 kr då det är en väldigt smal kundgrupp.

Men nu menar jag om någon har en liten budget som kanske vill streama & hålla på med sådant så kommer TS få det sålt.