Permalänk
Medlem

mdpc-x ligger nere, tips på bra sleeves

Finns det något bra alternativ till mdpc-x nu när de ligger nere?
Jag minns att jag sett någon svensk sida tidigare men jag minns inte alls vad den hette.

Permalänk
Medlem

http://icemodz.com/webshop/ Finns, dock inte svensk utan isländsk, tog ungefär 5dagar för att grejerna kom fram...

Permalänk
Skrivet av Bakteria:

Finns det något bra alternativ till mdpc-x nu när de ligger nere?
Jag minns att jag sett någon svensk sida tidigare men jag minns inte alls vad den hette.

du kanske tänker på sleeva.se ? tyvärr har dom lagt ner, men det finns ju både e22.biz, och som föregående sa icemodz.com

Permalänk
Medlem

Tack så mycket grabbar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakteria:

Tack så mycket grabbar!

Kan dock säga MDPC-x e uppe igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av MedionR:

Det är den inte alls....

Permalänk
Medlem
Skrivet av MedionR:

Trololol

Permalänk
Medlem
Skrivet av MedionR:

Tror han tänker på

Citat:

Dear Friends of Nils & Mona (and MDPC of course) Since almost 7 years, we had not one single day off, no holiday, no weekend - we were purely dedicated to you! Because we are moving our production at the moment, it is time to give ourselves a break. Once we have the new facility running and are fully relaxed again, we will be back. It will likely take a couple of months, but then we will be able to continue for many years to come. Do not feel sorry for me and Mona, but instead be happy that we give ourselves this break - which will enable us to continue for a longer time than originally planned. Take care of yourselves and enjoy life as much as you can while we do so too Nils & Mona

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hiraeth:

Det är den inte alls....

nehej. med nere så är hemsidan nere, inte på semester, men tack för ett bra svar

Skrivet av Bakteria:

sorry om jag vilseledde dig, såg inte det som Jocke92 skrev sedan, såg inte det på deras hemsida.

Skrivet av jocke92:

Tror han tänker på

Det kan nog vara det ja, hade inte alls sett det, beklagar förvirringen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MedionR:

nehej. med nere så är hemsidan nere, inte på semester, men tack för ett bra svar

sorry om jag vilseledde dig, såg inte det som Jocke92 skrev sedan, såg inte det på deras hemsida.

Det kan nog vara det ja, hade inte alls sett det, beklagar förvirringen.

Lugnt, jag hade läst på hemsidan sedan innan så jag visste att de inte var öppna.

Permalänk
Medlem

Stylingwebben har lite sleeve om du vill handla lokalt så att säga

http://www.stylingwebben.se/pc-modding-kylning/pc-modding/kab...

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Återupplivar tråden lite. Är på g med ett nytt bygge och letar efter att köpa mer sleeve. Sist köpte jag från mdpc-x men eftersom han har stängt så är det nu kört. (Btw någon som har insider info om när han kan tänkas vara tbka?)

Var hittar man sleeve i klass med mdpc-x? Har noterat de som redan länkats men har vi fler alternativ även för pc modding generell?

Mvh,
Eric

Permalänk
Skrivet av Nex3r:

Hejsan!

Återupplivar tråden lite. Är på g med ett nytt bygge och letar efter att köpa mer sleeve. Sist köpte jag från mdpc-x men eftersom han har stängt så är det nu kört. (Btw någon som har insider info om när han kan tänkas vara tbka?)

Var hittar man sleeve i klass med mdpc-x? Har noterat de som redan länkats men har vi fler alternativ även för pc modding generell?

Mvh,
Eric

Luro0 ska vara riktigt bra sleeve. Har beställt sleeve därifrån själv men ej börjat sleeva den än. Den ska tydligen också vara tätare än mdpc-x.

Permalänk