Black Friday 2014 - Här är butikerna!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PC: ASUS PRIME Z370-A - I7 8700K @ 4.5 GHz - ASUS GTX 1080Ti - 32GB DDR4 G.SKILL - M.2 Samsung 970 EVO x2 RAID -

Hemserver: Proxmox - PfSense - ASUS X99-A - I7 5820K @ 4.5GHz - 32GB DDR4 G.SKILL - RAID10 4x4TB HDD - 120x2 SSD -

Permalänk
Medlem

såg att www.phonehouse.se också kör black friday och priserna redan uppe!

https://www.phonehouse.se/alla-kampanjer (scrolla ner)

Permalänk
Medlem

http://www.ebay.com/ Även Ebay kommer att köra black friday.

Visa signatur

FD Define Mini C | Asus GTX 1060 Dual | i7 7700k | Noctua U12s | Asus Strix Z270G | Corsair 16 GB Vengeance 3000 Mhz | Corsair RM650x | Samsung 850 Evo 1 TB | Mionix Naos 5000 | Corsair K65 RGB | Corsair Void Wireless | LG IPS277L | Asus VG248QE | Synology DS216play 6 TB | Microsoft Surface Pro 2017

Permalänk
Medlem

Känns som att det som lönar sig mest är väl Origin och Steam

Permalänk
Medlem

Uppdaterat!

Bland annat: Microsoft Sverige, 4Sound, Phone House och Ebay (global deals) som alla har pågående reor just nu.

Sorterade även spel-reor för sig.

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem

Kommer reapriserna dyka upp på prisjakt och liknande sidor?

Permalänk
Avstängd

Ahh, strunta i var ifrån "black friday" kommer. Ser inte riktigt vad problemet är? Bra priser är väl alltid positivt för oss konsumenter?
Redan förköpt mig hos STEAM men tipsa på nu!!
edit: oops, tråden rensad så mitt inlägg ser väl lite konstigt ut..

Permalänk
Medlem
Skrivet av wreckan:

Tydligen kör Mediamarkt Lund (kanske andra också?) köp 20 filmer betala för 10, gäller dvd och bluray men ej plåtboxar och limited editions. Betala för de 10 dyraste. Om det fortfarande finns filmnördar som mig kvar som gillar att ha det på blåraj

Detta erbjudande finns i samtliga Skånska Media Markt kan jag bekräfta!

Permalänk
Avstängd

Om någon ser Samsung Galaxy s5 för runt 3k så hojta till

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Är Kinguin en sida att lita på? Verkar smått skum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freffo:

Är Kinguin en sida att lita på? Verkar smått skum.

Fungerat fin fint de 5 gånger jag har handlat där.

Visa signatur

Dator: Ryzen 5700x3d - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Dell Optiplex CasaOS Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 1000 Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 20Kw/20Kwh

Permalänk
Medlem

Mediamarkt säljer chromecast för 310 spänn styck, jisses vilken rea...

Permalänk
Medlem
Skrivet av kriller007:

Fungerat fin fint de 5 gånger jag har handlat där.

Okej, då får jag hålla utkik även där. Läste lite omdömen på andra sidor där nycklar inte fungerade och vissa som fått sina steam/origin konton spärrade då det köpt koder därifrån. Skönt att höra något gott om sidan. Tack för svar

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Freffo:

Okej, då får jag hålla utkik även där. Läste lite omdömen på andra sidor där nycklar inte fungerade och vissa som fått sina steam/origin konton spärrade då det köpt koder därifrån. Skönt att höra något gott om sidan. Tack för svar

Du tar ju helt klart en risk när du köper på icke-auktoriserade sidor.

Jag handlar själv enbart på auktoriserade sidor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Du tar ju helt klart en risk när du köper på icke-auktoriserade sidor.

Jag handlar själv enbart på auktoriserade sidor.

Det kan jag förstå. Även att det är vissa regioner vad jag har sett på Kinguins hemsida.
Har bara handlat från GOG, Get Games Go, Green Man Gaming, HumbleBundle och Bundlestar. Steam också såklart.

Permalänk
Avstängd

fel. två.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pellepelikan:

Mediamarkt säljer chromecast för 310 spänn styck, jisses vilken rea...

Speciellt märkvärdigt av dig att upptäcka detta då Chromecast inte ingår i någon form av black friday kampanj överhuvudtaget

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Freffo:

Det kan jag förstå. Även att det är vissa regioner vad jag har sett på Kinguins hemsida.
Har bara handlat från GOG, Get Games Go, Green Man Gaming, HumbleBundle och Bundlestar. Steam också såklart.

Möjligen att man skulle kunna köra ett konto för auktoriserade butiker och ett eller flera extra för icke-auktoriserade. Mindre förlust om man bara tappar något spel än hela kontot med alla spel. Jobbigt att switcha dock, möjligen att det skulle fungera med Family Library Sharing då.

Skrivet av WsR^:

Speciellt märkvärdigt av dig att upptäcka detta då Chromecast inte ingår i någon form av black friday kampanj överhuvudtaget

Den ingår visst i deras Black Friday-kampanj: http://www.mediamarkt.se/mcs/product/GOOGLE-Chromecast,90952,...

Permalänk
Medlem
Skrivet av WsR^:

De har slängt på en Black Friday flagga på bilden i alla fall...

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:
Skrivet av Pellepelikan:

De har slängt på en Black Friday flagga på bilden i alla fall...

Min gissning är att det är ett felklick av E-handeln då alla kampanjpriser under black friday ska presenteras med före och efterpriser

Permalänk
Medlem

Grym tråd, tack för den konstanta uppdateringen!

Visa signatur

neque dapibus ac.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av WsR^:

Min gissning är att det är ett felklick av E-handeln då alla kampanjpriser under black friday ska presenteras med före och efterpriser

Något verkar ha blivit fel iallafall. Den ligger med i hela BF-listan (lätt att hitta om man filtrerar på Google som tillverkare) men priset är snarare normalpris.

Permalänk
Medlem

Undrar om Alina lyckas pressa ner priset på 970 under 3000, ska bli intressant. Sen är även frågan, finns det någon källa på att Inet ska köra rea imorgon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael R:

Undrar om Alina lyckas pressa ner priset på 970 under 3000, ska bli intressant. Sen är även frågan, finns det någon källa på att Inet ska köra rea imorgon?

Alla listade återförsäljare är bekräftade.

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Medlem

Ska försöka få tag på en gaminglaptop, 15" gärna Asus. runt 10k. Säg till om ni ser något

Permalänk
Medlem

snälla prissänk en IPS/PLS monitor utan pwm qhd till 2000kr! Helst asus eller dell! Eller en eixo fs2333bk för 1500? IPS/PLS FTW!

Permalänk

Skulle va trevligt med en iPad Air 2, men troligen är de för nya för att sälja rabatterat

Permalänk
Hedersmedlem

En butik som inte direkt är datorrelaterad men som kommer köra rea över helgen är Hobbex, de råkade skicka fel nyhetsmail och bekräftade det även i det följande rätta mailet.

http://www.askasnyhetsbrev.se/bilder/jncyDYtsBncv45zMmMPV1l1T...

"Vi ber om ursäkt för det tidigare nyhetsbrevet!
Just nu vill vi informera er om att vi har två stycken helt nyöppnade butiker i Stockholm!
Välkomna in och besöka oss i Täby och i Nacka!
Black Friday börjar först imorgon."

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Medlem

Webbhallen har börjat sänka en del nu, är själv ute efter en tv som jag såg de hade sänkt med 2000 kr!

Permalänk

Sådär... flikar till förbannelse på min skärm nu! jag är redo haha!