Permalänk
Medlem
Skrivet av photek2k:

En fördel med Destiny-party-chatten är att man ser vem det är som pratar nu.

Edit: om det laggar så måste ni gå ur xboxens egen party chat.

Jo precis men rätt irriterande om man snackar med någon å byter karaktär eller bara gör olika missions eller spelar olika spel, värdelöst

Funkade ju perfekt innan, fattar inte hur dom kan sabba party chatten men fixa alla "bra" buggar.....

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vad gör jag nu när jag är level 20?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Vad gör jag nu när jag är level 20?

Leta rare-, legendary- och exotic-prylar så du kan få upp din level så nära 30 som möjligt. Bäst sätt enligt mig är att köra strikes, jag fick flest engrams då, plus att du har chans för legendary/exotic när du klarat striken (fått två exotics här). Att samla engrams leder också till att du levlar upp Cryptarcen, och för varje level så har du chansen att få legenderies hos "postgubben". Strikes, bounties och public events ger dig även vanguard-valuta som du kan köpa legenderies för inne i stan vilket rekommenderas starkt! När du når L 27-28 så bör du kunna köra normal raid så länge du har bra vapen (helst fullt uppgraderade).

Visa signatur

Space is the place
-------------------------------
EVGA RTX 3080 FTW3 ULTRA│Ryzen 5950X│X570 Crosshair VIII Hero│32GB Dominator Platinum 3600MHz RAM│

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Vad gör jag nu när jag är level 20?

I princip exakt samma sak som du gjorde innan. Om och om och om och om och om och om igen.

Permalänk
Medlem

Någon som vill göra weekly heroic strike med mig? På Xbox One.

Permalänk
Medlem

Letar efter nya spelare på ps4, är lvl 3 och försöker få ihop ett noob crew att växa med.
Samma namn på psn som här, AlbusDlx

Visa signatur

™ Corsair TX 850W - ASUS Z97 PRO Wifi ac - Intel 4790k - G.Skill Ares DDR3 4x4gb - Enermax 240X HP - Samsung 840 Evo 250gb SSD - Gigabyte HD7950 Windforce - ASUS OEM Blu-Ray-läsare - Fractal Design Define R4 chassi - 6st 120mm/2st 140mm fläktar (Noctua & Nexus) ™

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Någon som vill göra weekly heroic strike med mig? På Xbox One.

Jag spelar gärna imorrn......

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vi är ett gäng svenskar (ca 20-30år) som lirar destiny på ps4. Vi har haft lite problem att få ihop raid folk som sistone, då några tröttnat/tar en paus.
Så om det är några trevliga svenskar som vill hänga med på hard men ibland också normal raid, lägg gärna till AikEdel på PSN.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edel:

Vi är ett gäng svenskar (ca 20-30år) som lirar destiny på ps4. Vi har haft lite problem att få ihop raid folk som sistone, då några tröttnat/tar en paus.
Så om det är några trevliga svenskar som vill hänga med på hard men ibland också normal raid, lägg gärna till AikEdel på PSN.

Halloj,

Jag hakar gärna på. Har kört Vault of Glass ett par gånger, dock ej tagit Atheon. Har en Warlock lvl 28 och en Titan lvl 27. Adda Eaughy.

Permalänk
Medlem

Såg att cdon har spelet på rea idag för 299 för min xbone. Är de värt de priset tycker ni?(:

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

Xbox One

Vi är ett gäng som tänker försöka oss på WoG ikväll, dock behöver vi 1-2 st till.
Vi har inte gjort raiden innan så det är inga problem om du aldrig heller har gjort den, vi testar oss fram helt enkelt.

Kontakta mig på via xbox live

Gamenick : Smecksen

Permalänk
Medlem
Skrivet av fammo:

Såg att cdon har spelet på rea idag för 299 för min xbone. Är de värt de priset tycker ni?(:

Jag tycker det lätt är värt priset, har haft många roliga timmar med Destiny och nu släpps även första expansionen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Destiny är ju mer eller mindre en flopp just nu (om man utgår från Reviews).
Men frågan är, för 299 kanske det är dags att slå till.

Funderar mest på om dom kommer fixa allt skit så småningom, annars kommer väl spelet dö.

Permalänk

Blev en beställning.
Mitt PS4 har dock inte kommit än så blir att vänta 2 veckor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jallle:

Jag tycker det lätt är värt priset, har haft många roliga timmar med Destiny och nu släpps även första expansionen.

Skickades från m.sweclockers.com

+1

När jag köpte min Xone så hade jag planerat att köpa en massa spel, men det har inte blivit ett enda spelinköp sedan jag började spela Destiny och då spelar jag stort sett varje dag:). Visst Destiny är inte perfekt, men senaste patcherna har inneburit story lyft plus att nya "expansionen" kommer nu på tisdag.:)

Visa signatur

Space is the place
-------------------------------
EVGA RTX 3080 FTW3 ULTRA│Ryzen 5950X│X570 Crosshair VIII Hero│32GB Dominator Platinum 3600MHz RAM│

Permalänk
Medlem

Asså spelet i sig är svinbra och jag har lagt ned massvis med timmar på det. Problemet (som för nästan alla andra) är att mängden content som finns i spelet är under all kritik. Sedan är det jävligt synd att varenda boss har samma character model som vanliga fienden, bara att de är förstorade.

Personligen kan jag inte förstå att folk har förhoppningar om expansionen när det enbart läggs till 2 strikes och 1 nytt raid. Detta är alldeles för lite för en såpass dyr expansion, speciellt när man kör en playlist och 5/7 gånger kommer att få samma strike som man redan kört hundratals gånger. Jag har lagt spelet på hyllan nu och tar nog upp det om kanske 1½ år igen då det finns mycket mer content och alla expansioner kommer säljas ut billigt i ett pack. Ni behöver inte påpeka för mig att det kommer några story missions och lite mer utrymme att springa på. Jag spelar för instanser och pvp.

Permalänk
Medlem

Söker folk som man regelbundet kan köra raids osv, finns det någon här? Lirat raids ett par gånger nu med olika personer, visst är det kul men hade varit roligt att vara med i EN grupp. Eller någon som är sugen på att starta ny karaktär? Kört bara hunter är lvl 29, men är sugen på att påbörja en warlock. Ps4

Permalänk
Medlem
Skrivet av doccia:

Söker folk som man regelbundet kan köra raids osv, finns det någon här? Lirat raids ett par gånger nu med olika personer, visst är det kul men hade varit roligt att vara med i EN grupp. Eller någon som är sugen på att starta ny karaktär? Kört bara hunter är lvl 29, men är sugen på att påbörja en warlock. Ps4

Håller med dig, har också kört VoG med random folk, så räkna in mig i sökandet av folk/grupp.

Kör Warlock lvl 28 samt Titan 27 (har mats till att levla till 28+ om de är nödvändigt.)

Permalänk
Medlem
Skrivet av TTOI:

Håller med dig, har också kört VoG med random folk, så räkna in mig i sökandet av folk/grupp.

Kör Warlock lvl 28 samt Titan 27 (har mats till att levla till 28+ om de är nödvändigt.)

hehe, inte många som var så intresserade precis

Permalänk
Medlem

Blev 27 igår, tycker just community biten är sjukt kass i Destiny, verkar omöjligt att hitta folk att spela med. Men jag är på i princip allt iaf "peoplearestupid" på PSN.

Permalänk
Medlem

Sjukt dåligt, STINKBUG i två dagar, ps4...

Permalänk
Medlem
Skrivet av tozz:

Blev 27 igår, tycker just community biten är sjukt kass i Destiny, verkar omöjligt att hitta folk att spela med. Men jag är på i princip allt iaf "peoplearestupid" på PSN.

Skrivet av TTOI:

Håller med dig, har också kört VoG med random folk, så räkna in mig i sökandet av folk/grupp.

Kör Warlock lvl 28 samt Titan 27 (har mats till att levla till 28+ om de är nödvändigt.)

Vi är i alla fall tre stycken redan som söker, ni kör både på ps4 eller? I sådana fall har vi för weekly och nightly och strikes, tre till så har vi att vi kan köra raid

Permalänk
Medlem
Skrivet av doccia:

Vi är i alla fall tre stycken redan som söker, ni kör både på ps4 eller? I sådana fall har vi för weekly och nightly och strikes, tre till så har vi att vi kan köra raid

Yes, kör på PS4. Har inte spelat igenom Dark Belows quest kedja än så Weekly HC och Nightfall är ej upplåst men det fixar jag nu i dagarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av doccia:

Vi är i alla fall tre stycken redan som söker, ni kör både på ps4 eller? I sådana fall har vi för weekly och nightly och strikes, tre till så har vi att vi kan köra raid

Skrivet av TTOI:

Yes, kör på PS4. Har inte spelat igenom Dark Belows quest kedja än så Weekly HC och Nightfall är ej upplåst men det fixar jag nu i dagarna.

Jag kör gärna på PS4 har en lvl28 warlock och en lvl27 hunter.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av TTOI:

Yes, kör på PS4. Har inte spelat igenom Dark Belows quest kedja än så Weekly HC och Nightfall är ej upplåst men det fixar jag nu i dagarna.

Har inte ens hunnit köpa expansionen, tänkte göra det på fredag, så om du vill och känner för att vänta hjälper jag gärna till då!

Skrivet av krrjon:

Jag kör gärna på PS4 har en lvl28 warlock och en lvl27 hunter.

Skriv era PSN-id så lägger jag till er!

Permalänk
Medlem

Söker folk o köra strikes, daily, weekly med! Även raids framöver när man fått gear! Är lvl 26 hunter men segt att inte ha folk ominte kunna göra daily med osv! Kör på ps4!

Haziza ingame och på psn

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Avstängd

Då två av mina clanisare hoppat av spelet leter vi efter två stycken nya level 30 som ännu inte kört crota raidet men är intresserade av att göra detta.
Du behöver expansionen, en mikrofon, ett bra humör och tålodighet då vi tänkt köra en så kallad "blind run" då ingen av oss kört raidet än.
Skicka mig ett pm eller lägg till Nusquam på PS4 så kan du vara med. Vi kör även weeklies och nightfall regelbundet. Vissa av oss har även fler karaktörer vi spelar med.

Visa signatur

Desktop:NZXT H440 Black/Blue - MSI X99S SLI Plus - i7 5820k @ 4.5Ghz - Noctua NH-D15 - Crucial 32GB @ 2400 CL14 - Asus GTX 780 Ti - Asus GTX 470 - Lycom Firewire 400 LP kort - 2x Samsung 850 Pro 1TB - Seasonic 1200w 80+ Platinum Laptop: Macbook Pro Retina (Late 2013) - 1TB SSD - 16GB RAM - 2.6Ghz Intel i7 - nVidia 750 GT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teh Daniel:

Då två av mina clanisare hoppat av spelet leter vi efter två stycken nya level 30 som ännu inte kört crota raidet men är intresserade av att göra detta.
Du behöver expansionen, en mikrofon, ett bra humör och tålodighet då vi tänkt köra en så kallad "blind run" då ingen av oss kört raidet än.
Skicka mig ett pm eller lägg till Nusquam på PS4 så kan du vara med. Vi kör även weeklies och nightfall regelbundet. Vissa av oss har även fler karaktörer vi spelar med.

Hallå,

Jag är strax level 30 så jag kan ta o höra av mig igen under dagarna. Håller på att bli förkyld så vet inte hur mycket jag kommer att orka spela idag och imorgon men level 30+ fixar jag snabbt.

Ni kan adda Eaughy @ PSN om ni känner för det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av doccia:

Har inte ens hunnit köpa expansionen, tänkte göra det på fredag, så om du vill och känner för att vänta hjälper jag gärna till då!

Skriv era PSN-id så lägger jag till er!

Mitt PSN är krrjon

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Streamar Crota raidet NU- http://www.twitch.tv/chronomaly - kolla in!

Visa signatur

Desktop:NZXT H440 Black/Blue - MSI X99S SLI Plus - i7 5820k @ 4.5Ghz - Noctua NH-D15 - Crucial 32GB @ 2400 CL14 - Asus GTX 780 Ti - Asus GTX 470 - Lycom Firewire 400 LP kort - 2x Samsung 850 Pro 1TB - Seasonic 1200w 80+ Platinum Laptop: Macbook Pro Retina (Late 2013) - 1TB SSD - 16GB RAM - 2.6Ghz Intel i7 - nVidia 750 GT