[Minecraft] 1.8 Vanilla survival server - För SweC-medlemmar

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul att joina

IGN: Jeelloo
Ålder: Hur gammal är du? är 17 år fyller år i mars
Vem är du och varför vill du vara med och spela: Har letat efter en SERIÖS server och med MOGET. För då lär jag vara mycket mer aktiv. Har jag bestämt mig för ett projekt så ska jag göra klart det !
Tidigare erfarenheter: har spelat sedan beta 1.3
Vad har du för mål: Med att börja med i alla fall bygga något slags hus med en speciell "tema"
Känner du någon på servern: Nop, gött med nytt folk

Permalänk
Medlem

Joina servern

Skulle vara kul att joina

IGN: Jeelloo
Ålder: Hur gammal är du? är 17 år fyller år i mars
Vem är du och varför vill du vara med och spela: Har letat efter en SERIÖS server och med MOGET. För då lär jag vara mycket mer aktiv. Har jag bestämt mig för ett projekt så ska jag göra klart det !
Tidigare erfarenheter: har spelat sedan beta 1.3
Vad har du för mål: Med att börja med i alla fall bygga något slags hus med en speciell "tema"
Känner du någon på servern: Nop, gött med nytt folk

Permalänk
Medlem

tja

jag känner addewille och han säger att han har kommit med i en server som är trevlig och jag skulle vara glad att få komma in!! jag heter axelafk

Permalänk

IGN: Ditt namn i Minecraft: tjollerhagman , Gammalt nick, klaga inte ^^
Ålder: Hur gammal är du? (Du ska vara minst 17år) Är 16 bast, tyvvär inte 17 ännu.
Vem är du och varför vill du vara med och spela: Minst två meningar om vem du är. Är 16 år, som står ovan & lirat på en del bra servrar men de har dött ut, så letade ny server & denna verkade trevlig.
Tidigare erfarenheter: Om du är nybörjare eller har spelat länge. Lirat minecraft till & från i ungefär 2-3 år, kan det mesta i spelet & försöker lära mig nya knep att bli bättre
Vad har du för mål: Vad vill du göra på servern? Ha så kul som möjligt & lära känna någon trevlig gibbare.
Känner du någon på servern: Skriv nicket på den person du känner. Nej, inte ännu

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 GPU: MSI GeForce GTX 970 4GB GDDR5 CPU: Intel Core I7 6700k @ 4.5GHz PSU: Corsair RM650X GoldSSD: Samsung 850 Evo 120 GB HDD: Seagate Barracuda 2TB MoBo: MSI 970A-G43 RAM: HyperX Fury DDR4 2400MHz 16GBOS: Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

servern finns inte längre.
tråd kan låsas.

Visa signatur

MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel Core i7 2600K 3,4GHz | Anteck Twelve Hundred | MSI Radeon HD7970 3072MB Lightning | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz Vengeance LP | 650W Corsair CMPSU-650TXEU | Samsung 840 Evo 120 Gig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boney:

servern finns inte längre.
tråd kan låsas.

Varför finns inte servern längre? D:

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]

Permalänk
Medlem

folk blev osams och någon förstörde spawn och närliggande hus med tnt.

Visa signatur

MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel Core i7 2600K 3,4GHz | Anteck Twelve Hundred | MSI Radeon HD7970 3072MB Lightning | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz Vengeance LP | 650W Corsair CMPSU-650TXEU | Samsung 840 Evo 120 Gig

Permalänk
Medlem

tja

hej jag heter axel jag känner adewille som är på servern det verkar som en rolig server mitt använder namn är axelafk jag skulle jätte Järna vilja koma in

Permalänk
Medlem

tja

jag heter axel jag har en kompis är på servern han heter adewillam han seger att det är en rolig server mitt namn är axelafk jag skule viga koma ni

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boney:

folk blev osams och någon förstörde spawn och närliggande hus med tnt.

åhfan tråkigt D:

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]

Permalänk
Medlem

Tycker att du borde resetta världen och öppna servern igen