Har ett grymt irriterande problem med mitt Razer Chimaera 2.1 Wireless Headset...

Permalänk

Har ett grymt irriterande problem med mitt Razer Chimaera 2.1 Wireless Headset...

Hej!

Jag köpte för några dagar sedan ett par Razer Chimaera 2.1 Wireless Headset till min Xbox 360 från Webhallen i Stockholm (=jag är bosatt i Sundsvall)- p.g.a anledningen att det är mer optimalt att använda sig av hörlurar nattetid så inga blir väckta, eller att jag stör grannar eller dylikt under spelsessionerna.

Hörlurarna är finfina och paret var enkelt att packa upp och justera och plugga in kablar som ska sättas här och där men..

Jag kan inte få headsetet att synkronisera med själva basstationen som medföljde, utan det bara står och tuggar och tuggar, hur jag än håller inne synkroniseringsknappen på headsetet respektive basstationen - en var för sig, eller tillsammans - det blir aldrig synkroniserat för fem öre utan rullar bara på "Sync" lampan. Samma visa, oavsett. Börjar bli lite less på att inte få skiten att fungera, och skicka tillbaka kan jag inte p.g.a bortslängd kartong et.c.

Någon som har erfarenhet av dessa hörlurar sedan tidigare? Hur fick ni synken att fungera?

Det är dessa som jag har problem med - och hjälp på traven vore uppskattad!

Länk 1
Länk 2

Visa signatur

TV: Sony 49" UHD LED Smart TV KD49XE9005
Dator: Intel i7-6700HQ | 16GB | Nvidia GTX 1070 8GB | 256GB SSD+1TB HDD
Konsol: PS4 Pro 2TB SSHD + 5TB External HDD | PS3 Slim 1TB HDD | New Nintendo 3DS XL + 32GB MicroSD
Övrigt: iPhone 7 128GB