Nedgradera Windows 8.1 version?

Permalänk
Avstängd

Nedgradera Windows 8.1 version?

Tjenare, fanns 'Windows' uppdateringar som 'behövdes' installeras så jag gjorde det! Men nu sitter jag här besviken som en RUTTEN UTTER och önskar att jag kunde spola tillbaka tiden x) Efter uppdateringarna installerades så funkar det inte att trycka på Windows knappen i hörnet, det händer även inget om man drar muspekaren till övre högra hörnet.. (Det ska typ komma upp en liten slags meny typ).. Irriterande som en kletig padda! Finns det nåt sätt så jag kan ta bort dessa helvetes uppdateringar som blev installerade?

Operativsystem: Windows 8.1

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem

Finns två sätt:

Endera så kör du en systemåterställning genom att gå in på Kontrollpanelen/System/Systemskydd/Systemåterställning

Eller om det är så lyckligt att du har någorlunda koll på vad uppdateringen heter så kan du gå in på Kontrollpanelen/Program & Funktioner/Visa installerade uppdateringar. Väl där markerar du önskad uppdatering att avinstallera och klickar slutligen på "Avinstallera"

Hoppas detta ger dig något, bara att fråga på om du undrar något

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless