Sökes: spelare till GTA 5.

Permalänk
Medlem

Hejsan! Jag och en polare köpte just GTA V och har precis hoppat in spelet.

Vad som vi ej förstår riktigt är hur man joinar uppdrag TILLSAMMANS. Jag verkar bara joina ett eget uppdrag när jag accepterar en invite.

Jag har invitat min kompis till samma party (Om jag förstått det rätt).

Edit: Behöver vi vara i samma Crew ?

Permalänk
Medlem

Hallå hallå.

Om någon behöver hjälp eller söker folk att lira GTA 5 med så adda mig gärna på steam FEEED
Det kan vara allt ifrån leka runt till heister.

Är med i ett crew, då vi är ett gäng sköna killar som lirar och har skoj.

Sitter inne på teamspeak3 nibble.tk

Permalänk
Medlem

Tjohej!

Har ett crew på i dagsläget 9 pers, men lirar gärna med andra också. Då det är riktigt segt att försöka köra igenom heists med slumpmässigt folk (då övriga crew-medlemmar inte är inne), så vore det gött med lite fler vettiga individer på vänlistan.
Så lägg gärna till Brocahontaz i Social Club!

EDIT: Har även en teamspeak-server som är online 24/7, teamspeak.hajtek.se

Visa signatur

www.soggarna.se - mest på skoj.

Permalänk
Medlem

Söker en fjärde spelare till Heist-uppdrag.

Vi är tre killar i 20-årsåldern som köra GTA V på PC(inga tidigare erfarenheter av spelet från konsoler) och kommunicerar via Skype.

Är någon intresserad så är det bara kontakta PM här på SweC eller SocialClub: chrisrolex

Visa signatur

Sitter på gamla grejer.

Permalänk
Medlem

Om någon behöver hjälp med någon heist, backup eller vadsomhelst så adda mig: GeneralHasch

Är rank 320+, 25 år, mic etc

Permalänk
Medlem

är lvl 50+ och letar folk att heista med, då mina polare blivit lite inaktiva. 21år mic och är bra pilot! Kan göra series A heist om 2 missions

Edit: socialclub: Wastaah

Permalänk
Medlem

Rank 19, 18 år.
Har privat Teamspeak 3.

Kan grunderna.

Socialclub: Punktering_

Permalänk
Medlem

Rank 38
25år
Söker folk att köra heist o grejs med.
TS, Skype, osv.

StekhetYO på socialclub, adda!

Permalänk

Altså ...
Vi måste få in mer folk i Team speak kanalen som AEOnes driver!
det känns jue meningslös om alla ska kommunicera på sitt eget sett.
Med vänlig hälsning, x-PapaSmurf-x

Visa signatur

PapaSmurf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ronakmaster:

Altså ...
Vi måste få in mer folk i Team speak kanalen som AEOnes driver!
det känns jue meningslös om alla ska kommunicera på sitt eget sett.
Med vänlig hälsning, x-PapaSmurf-x

Vart finns infon till denna ts då?

Permalänk
Medlem

rank 64
22 år
Socialclub: yamatza
gärna ts eller liknande, söker softa folk att lira heist, uppdrag o annat kul
lirat på ps3 en del o nu börjar jag på pc

Visa signatur

Zotac 4090 i9 13900k DDR5 6000mhz Odyssey Neo G8 Kingston KC3000 2TB NVMe

Permalänk
Medlem

Jag addar massa randoms från tråden. Heter 'fetbertaa' på SC; 25 år gammal. Är väl rank15 eller nåt men spelar med en som kört hardcore sedan release som hjälper/boostar mig/oss så är np. Spelar jävligt mycket (aktiv)!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vixo90:

Jag addar massa randoms från tråden. Heter 'fetbertaa' på SC; 25 år gammal. Är väl rank15 eller nåt men spelar med en som kört hardcore sedan release som hjälper/boostar mig/oss så är np. Spelar jävligt mycket (aktiv)!

Fick request av dig, accepted!

hjälp med heist tack haha :D:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wastaah:

Vart finns infon till denna ts då?

Det står på det första inlägget i den här tråden. [ IP: 85.236.107.21:10057 ] Skriv ett PM och be om lösenordet, så skickar jag det.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk

Rank 19
26 år
Söker nya folk som man kan lira Heist och annat
Har Skype och ts
Socialclub: Primestarswe

Permalänk
Medlem

Rank 15
18 år
Har skype och TS, föredrar TS
Jag och min kompis letar efter folk att lira Heists med
Har lirat en del på ps3 innnan
Socialclub: SchlangemanD

Edit: Lägger också till ett gäng härifrån

Permalänk
Medlem

Jag är helt grön på detta men då mina polare är dåliga och spelar andra tråkiga spel så måste jag få lite spel-polare härifrån

Socialclub: sunq84
Som ni ser i användarnamnet så är jag född 84, dvs 30 år ung.
Har mic och kan snacka med random människor, van med TS så det är inga problem att joina sånt.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Skrivet av skogsmulle.:

Har du tid att lira lite likväl?

Vart på resande fot, men hemma nu igen.

Lägg till mig på Steam så kan vi lira, absolut! Sitter i TeamSpeak-servern som TS har refererat till tidigare.

http://steamcommunity.com/id/CROE/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wastaah:

är lvl 50+ och letar folk att heista med, då mina polare blivit lite inaktiva. 21år mic och är bra pilot! Kan göra series A heist om 2 missions

Edit: socialclub: Wastaah

Skrivet av Stekhet:

Rank 38
25år
Söker folk att köra heist o grejs med.
TS, Skype, osv.

StekhetYO på socialclub, adda!

Skrivet av Yamatza:

rank 64
22 år
Socialclub: yamatza
gärna ts eller liknande, söker softa folk att lira heist, uppdrag o annat kul
lirat på ps3 en del o nu börjar jag på pc

Skrivet av manskiller:

Rank 19
26 år
Söker nya folk som man kan lira Heist och annat
Har Skype och ts
Socialclub: Primestarswe

addar er allihopa om det är ok, Vi är tre kompisar som lirar lite men stör oss på randoms när vi Heist:ar. Vi är 22,23 och 24 år gamla, egen TS som länkas vid intresse. Om ni visar er trevliga och schyssta så har vi även en Crew som behöver tillökning.

Wastafari på socialclub

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xcym:

addar er allihopa om det är ok, Vi är tre kompisar som lirar lite men stör oss på randoms när vi Heist:ar. Vi är 22,23 och 24 år gamla, egen TS som länkas vid intresse. Om ni visar er trevliga och schyssta så har vi även en Crew som behöver tillökning.

Wastafari på socialclub

Rep 10, 28 År, heter freshTsukanai i spelet!

Lirar det mesta och rätt mycket, vill gärna göra heists

Permalänk
Medlem

Vi är två stycken som letar efter några att köra heist med under kvällens gång, vi är båda run 30 rep level.

Adda gärna IGN: Kitraff
eller Skype: seawe96

Visa signatur

Fractal Design R3 | Intel Core i7 2600K @3.4GHz | MSI P67A-G45B | Gigabyte GTX 570 Super Overclock | Fractal Design Newton 650W | 16gb Corsair Vengeance 1600MHz | Antec Kühler 620 | 60GB Corsair Force SSD | 1TB Seagate |

Permalänk
Medlem

Spelar gärna lite, Bacchus på social club!

Permalänk
Medlem

3 st. 18 åringar söker en sista medlem för Heists! Vi sitter i egen TS och har det gött.

IGN: FAKENlNJA
^ i = L

Visa signatur

PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Gold | MOBO: ASUS ROG STRIX X570-E | CPU: AMD Ryzen 9 5900X w/ NZXT Kraken x72 | GPU: EVGA GeForce GTX 1070 Ti FTW ULTRA SILENT GAMING | RAM:Corsair Vengeance DDR4 3200MHz CL16 (2X32GB) | SSD(s): 2X NVMe M.2 Samsung 970 EVO PLUS 1TB
AKA:FakeNinja

Permalänk
Medlem

Men adda StekhetYO och bjud till heist eller hjälp mig med min!!!
Spelar dagligen och tycker om allt från härja i freemode till race/heist.. whatever online nu!!

Permalänk
Medlem

Spelar varje dag, allt som finns i spelet spelar jag. helst Heist eller missions. är 27 bast trevlig har mic allt de där.. adda mig på gta: BigEasy420 så kör vi!

Visa signatur

CPU: i5 4670K @ 3.90 GHz MB: MSI Z87-G45 GAMING ATX COOLER: H60 (v2) Push/Pull GPU: MSI GeForce GTX 780 3GB SSD: 250 GB Samsung 840 EVO HDD: 1TB Seagate RAM: Corsair 2x8 GB 1600Mhz VENGEANCE LP PSU: FSP 650W 80+ Gold OS: win 8.1 CASE: PC-9XW LED: White SCREEN: BenQ 24'' 144hz HS: QPAD QH-90 KB: SteelSeries 6G v2 Mechanical MX Red MOUSE: Sensei RAW Rubberized

Permalänk
Medlem

Vi är 2 pers..har båda mic!

24, respektive 25 år.

Vi lirar mer eller mindre varje kväll Sönd-Torsdag Vi kommer börja lira nu om ca 15min!

Adda "sbarkh"

Visa signatur

Moderkort: ASUS Z97-A ATX | Processor: Intel Core i7 4790K 4GHz | CPU-kylare: Noctua NH-U14S | Grafikkort: MSI GeForce GTX 770 | RAM: ADATA 16GB CL9 1600MHz | SSD: Samsung SSD 250GB | Nätagg: EVGA Supernova G2 750W, 80+ Gold, Modulär | Display: ASUS 24" VG248QE 144Hz | Mus: SteelSeries Sensei RAW Headphones: QPAD QH-90| Keyboard: QPAD MK-50 MX Red

Permalänk
Medlem

Är 30 och spelar lite då och då
Har TS, Skype, Mumble

Socialclub: -Hacaz-

Permalänk
Medlem

Är 37 spelar då och då mest kvällar och helger.
Har givetvis mic och lurar.

Lvl 15 (glad amatör)

Socialclub: Tr1Me01

Permalänk
Medlem

23 år, har mick. Skulle gärna ha fler att köra Heists med då det kan vara rätt svårt om man kör med randoms och inte snackar. C00LDuD3 på Social Club.

Visa signatur

CPU: 3570K @4.3GHz| GPU: Asus GTX 1060 6gb dual | Mobo: Asus P8P67 | RAM: Corsair Vengeance 2x4gb

Permalänk

Är 22 år och spelar lite då och då för kul skull, pluggar och jobbar extra så blir inga jättestora mängder men vore kul att spela med andra än randoms, har mick men använder inte hela tiden.
Lägg gärna till FredrikSi på rockstar