Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Den övre bilden är den porschen ja, den nedre är inte ens Porsche efter vad jag kan se

Jag vet det! Det är en Subaru BRZ.

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem
Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabinono:

Jag vet det! Det är en Subaru BRZ.

Bara för att ställa till det lite, är du säker på att det inte är en Toyota GT86 då?

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Bara för att ställa till det lite, är du säker på att det inte är en Toyota GT86 då?

AE-86? Nej, det där är absolut en BRZ och inte Toyota

Nilsson also stressed that the new Need for Speed will advance the seamless online mode from Rivals, AllDrive, offering players a range of new tools to help them start playing with friends and groups.

"We're doing a lot more with that now," Nilsson said about the new Need for Speed's online mode.

In the single-player story, other people can enter your game and interact with you. "So it creates a very almost distraction-based gameplay for you as you play in this world," he said.

Det här gör mig orolig, det var ju just pga. detta som det inte fanns någon racing över huvud taget mot andra personer, något som verkligen är "core" i ALLA bilspel. Visst, man gjorde "story mode" mer intressant och världen mer levande med andra personer som hela tiden kunde komma in och skapa oreda i din session men att spela mot andra, vilket är det enda som intresserar mig och det enda som håller ett spel rikt och levande får inge neglegeras som det gjorde i Rivals.

Får verkligen hoppas att de tänkt till här och inte gjort det närmast omöjligt att racea mot andra, dessutom var en annan del som gjorde Rivals till ett sådant misslyckande att man valde en horribel P2P-modell som gjorde att spelet fastnade och slutade helt enkelt att ladda texturer. Lägg därtill att det var en person som alltid var host, så allt hängde på dennes uppkoppling samt routing till övriga personer.

Efter en sådan flopp hade man ju kanske väntat sig att historiens mest innovativa, ambitiösa och gigantiska racingspel, The Crew skulle ha lärt sig något, men nej. Man valde P2P där också och dessutom genom att tvinga spelet att köra via specifika portar vilket gjorde det minst sagt svårt för många att ens lyckas spela med andra online, dessutom rätt ironiskt att spelets tagline var "Never drive alone".

Nej, P2P avskyr jag starkt. Det fungerar säkert bra om du bara spelar med svenskar men inte när du spelar med folk från hela världen.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

AE-86? Nej, det där är absolut en BRZ och inte Toyota

Nilsson also stressed that the new Need for Speed will advance the seamless online mode from Rivals, AllDrive, offering players a range of new tools to help them start playing with friends and groups.

"We're doing a lot more with that now," Nilsson said about the new Need for Speed's online mode.

In the single-player story, other people can enter your game and interact with you. "So it creates a very almost distraction-based gameplay for you as you play in this world," he said.

Det här gör mig orolig, det var ju just pga. detta som det inte fanns någon racing över huvud taget mot andra personer, något som verkligen är "core" i ALLA bilspel. Visst, man gjorde "story mode" mer intressant och världen mer levande med andra personer som hela tiden kunde komma in och skapa oreda i din session men att spela mot andra, vilket är det enda som intresserar mig och det enda som håller ett spel rikt och levande får inge neglegeras som det gjorde i Rivals.

Får verkligen hoppas att de tänkt till här och inte gjort det närmast omöjligt att racea mot andra, dessutom var en annan del som gjorde Rivals till ett sådant misslyckande att man valde en horribel P2P-modell som gjorde att spelet fastnade och slutade helt enkelt att ladda texturer. Lägg därtill att det var en person som alltid var host, så allt hängde på dennes uppkoppling samt routing till övriga personer.

Efter en sådan flopp hade man ju kanske väntat sig att historiens mest innovativa, ambitiösa och gigantiska racingspel, The Crew skulle ha lärt sig något, men nej. Man valde P2P där också och dessutom genom att tvinga spelet att köra via specifika portar vilket gjorde det minst sagt svårt för många att ens lyckas spela med andra online, dessutom rätt ironiskt att spelets tagline var "Never drive alone".

Nej, P2P avskyr jag starkt. Det fungerar säkert bra om du bara spelar med svenskar men inte när du spelar med folk från hela världen.

AE86 nej det är ju en gammal bil.

GT86:

Toyota GT86 / Scion FRS / Subaru BRZ:

Men har du en säker källa på att det är en BRZ så hänvisa gärna till den

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabinono:

http://images.caradisiac.com/images/9/9/4/0/69940/S0-Porsche-993-RWB-attention-monstre-en-liberte-surveillee-228626.jpg
Kan det vara denna?
Edit: Tror inte det. På trailern har den inte sådana saker (splitters?) på sidan.

Bara för att det slog mig helt plötsligt.

Inte för att verka som någon uberkunnig människa men bara så du vet i framtiden, det du syftade på som sitter på sidorna är canards, splittern är den delen som sitter längst fram i fronten

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

AE86 nej det är ju en gammal bil.

GT86:
http://c4.staticflickr.com/8/7429/11460992323_c95af56b81_b.jpg

Toyota GT86 / Scion FRS / Subaru BRZ:
http://k44.kn3.net/taringa/1/1/9/5/7/6/97/tuningsrc/C95.jpg?6096

Men har du en säker källa på att det är en BRZ så hänvisa gärna till den

Ah, inte sett den tidigare... nu gjorde du mig klart osäker, nu lutar jag också mer mot GT86, haha

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Bara för att ställa till det lite, är du säker på att det inte är en Toyota GT86 då?

Skrivet av trickysaer:

Ah, inte sett den tidigare... nu gjorde du mig klart osäker, nu lutar jag också mer mot GT86, haha

Nej nej nej, ni har fel! Kolla noggrant thumbnailen på teasern.

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabinono:

Nej nej nej, ni har fel! Kolla noggrant thumbnailen på teasern och 21:a Maj bilden.

Antar att du syftar på den röda Rocket Bunny Subarun med betoning på röda, den på bilden som diskuteras är "Liberty walk" blå/turkos så det är ju inte samma bil, vad är det som säger att inte alla tre av dessa kan vara med i spelet?

Jag har dessutom inte hävdat att det skulle vara endera av dom utan bara ifrågasatte din självklarhet i att det skulle vara en subaru

Bara som lite mera info:
Carbuzz

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Antar att du syftar på den röda Rocket Bunny Subarun med betoning på röda, den på bilden som diskuteras är "Liberty walk" blå/turkos så det är ju inte samma bil, vad är det som säger att inte alla tre av dessa kan vara med i spelet?

Jag har dessutom inte hävdat att det skulle vara endera av dom utan bara ifrågasatte din självklarhet i att det skulle vara en subaru

Bara som lite mera info:
Carbuzz

Skulle själv tycka att det skulle vara konstigt om man hade tre bilar som nästan ser likadana ut i ett spel.

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabinono:

Skulle själv tycka att det skulle vara konstigt om man hade tre bilar som nästan ser likadana ut i ett spel.

Jo det tycker jag med men innan vi sett spelet eller åtminstone fler screenshots kan vi inte vara helt säkra, skulle ju vara ett enkelt sätt att utvidga vagnsparken i ett spel

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem

Är detta det nya (konstigt att det är läckt på yt) eller är det Rivals eller är jag helt ute och cyklar? https://youtu.be/y2tcfbWB5qk

Permalänk
Medlem
Skrivet av RealPower:

Är detta det nya (konstigt att det är läckt på yt) eller är det Rivals eller är jag helt ute och cyklar? https://youtu.be/y2tcfbWB5qk

Rivals så snackar väl snubben om grejer han läst om i samma artiklar som finns länkade i tråden.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Rivals så snackar väl snubben om grejer han läst om i samma artiklar som finns länkade i tråden.

Jaha, har inte spelat Rivals eller så, bara såg några arga kommentarer osv. Hoppas detta blir bättre än den där skiten på videon..

Permalänk
Medlem
Skrivet av RealPower:

Är detta det nya (konstigt att det är läckt på yt) eller är det Rivals eller är jag helt ute och cyklar? https://youtu.be/y2tcfbWB5qk

Det är Rivals, han ville väl fylla ut snacket med lite gameplay videos. Följde honom tidigare men tröttnade rejält när han blev lite av en kändis från sina videos från The Crew innan det släpptes. Han suger i regel rätt hårt på att köra och har ofta ingen koll på vad han ens snackar om. Efter att han blivit populär så började han bara pumpa ut videos för att tjäna mer pengar och kritisterar typ aldrig någoting i spel för att att bli omtyckt av publishers och utvecklare. Han är en entertainer, ingen du bör lyssna på om du är ute efter mer fakta.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av RealPower:

Är detta det nya (konstigt att det är läckt på yt) eller är det Rivals eller är jag helt ute och cyklar? https://youtu.be/y2tcfbWB5qk

Ser ut som Rivals vilket innebär att jag antagligen inte kommer köpa det

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Ser ut som Rivals vilket innebär att jag antagligen inte kommer köpa det

Det är Rivals och inte nya NFS

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlashTec:

Ser ut som Rivals vilket innebär att jag antagligen inte kommer köpa det

Det är Rivals.

edit: Pucktvåa.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Vad tror ni om denna då? Det är av en kille som jobbar på Ghost, en konceptversion han gjort

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

https://cdn.artstation.com/p/assets/images/images/000/519/924/large/khyzyl-saleem-porschefinalweb.jpg?1425429460

Vad tror ni om denna då? Det är av en kille som jobbar på Ghost, en konceptversion han gjort

Ser aggressiv ut men lite för mycket tycker jag.

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabinono:

Ser aggressiv ut men lite för mycket tycker jag.

Jo, han lägger upp bilder där han går over the top men han har gjort en del sjukt balla bilar tycker jag eller vad sägs om de här?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Ser jäkligt najs ut.

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem

Den översta bilen hade passat fint in i NFS UG3.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Den översta bilen hade passat fint in i NFS UG3.

Haha, mja om UG3 hade utspelat sig i framtiden kanske Men det är en jävligt cool bil

http://the--kyza.deviantart.com/gallery/?catpath=%2F&offset=0

https://www.artstation.com/artist/khyzylsaleem

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Här är för övrigt en längre intervju med Marcus om spelet. Känns hoppfullt!

http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-21-the-next-need-fo...

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Haha, mja om UG3 hade utspelat sig i framtiden kanske Men det är en jävligt cool bil

http://the--kyza.deviantart.com/gallery/?catpath=%2F&offset=0

https://www.artstation.com/artist/khyzylsaleem

Var längesedan jag spelade NFS:U nu men visst kunde man väl styla bilarna så de såg ut att faktiskt komma från framtiden?
Även om det är en prototyp ser inte bilen helt olik bilar som var med i de tidigare spelen om man verkligen överdrev. Som sagt längesedan jag spelade så kan ha fel.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Coolt tema, vet inte om det dock är en miss att undre bilden snarare ser ut att vara baserad på en De Tomaso Pantera istället för en Delorean Dmc-12 som va med i filmerna, fet är den oavsett vilket

Den övre lär väl vara en framtidsvision av en Koenigsegg Agera R skulle jag gissa på

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Här är för övrigt en längre intervju med Marcus om spelet. Känns hoppfullt!

http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-21-the-next-need-fo...

Jävlar vad dom är negativa i kommentarerna.

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabinono:

Jävlar vad dom är negativa i kommentarerna.

Är egentligen inte så konstigt med tanke på att det är både EA och hur spelen sett ut de senaste åren. Jag är i alla fall någorlunda sugen men vågar inte bli peppad för rädslan att det blir ännu en besvikelse som kommer ut i serien.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk

NFSUG1-2 Är dom bästa J*vla bilspelen genom tiderna!! Håller tummarna!

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"