FX-6300 + Gigabyte GA-970A-DS3P.

Permalänk
Avstängd

FX-6300 + Gigabyte GA-970A-DS3P.

Hallå där, eftersom jag har uppgraderat datorn så är delar kvar dom är nästintill nya dom köptes 2014-10-04 ungefär. Kartong samt tillbehör finns självklart och allt fungerar fullt inga defekt, inga fläckar, inget trasigt. Alltid väl kyld samt aldrig överclockad. Kyld med en Corsair H80i Push'n'Pull. Använd 8GB på 1866MHz.

CPU: AMD FX-6300 3,5Ghz 6 Core alltid stock körd samt väl kyld. Inte spelat så krävande spel mest CS:GO / Minecraft / TF2 / Payday2. Kartong finns inte kvar till denna.

Mobo: Gigabyte GA-970A-DS3P helt frisk inga problem alls fullt fungerande. Kartong samt tillbehör finns.

Pris: Bud start 900kr i tråden. Skall det skickas så står du för frakten + förskottsbetalning. Säljer helst båda i ett paket.

Jag säljer till vem jag vill, till vilket pris, eller inte sälja den alls om jag inte är nöjd med budet.

Happy bidding!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Bud via PM från Henkrik92 - 900kr + hämtning.

Permalänk

Bjuder 1100 kr kan hämta

Permalänk
Avstängd
Skrivet av domino2142:

Bjuder 1100 kr kan hämta

Noterat.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av domino2142:

Bjuder 1100 kr kan hämta

Då leder du nu. Henkrik92 drar sig ur. Kan du hämta delarna i Akalla? Är lite upptagen imorgon men om du kan komma förbi så är dom din.

Permalänk
Medlem

Bud

Kan ge 1200 kr. Kan hämta när som helst i veckan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TimHanks:

Kan ge 1200 kr. Kan hämta när som helst i veckan

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat. Du leder just nu.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av domino2142:

Bjuder 1100 kr kan hämta

Skrivet av TimHanks:

Kan ge 1200 kr. Kan hämta när som helst i veckan

Skickades från m.sweclockers.com

Ni har PM.

Permalänk
Avstängd

Alla har dragit sig ur förutom Henkrik92. Budet står just nu på 900kr + Hämtning. Vill bli av med delarna idag.

Permalänk
Avstängd

Såld till Henkrik92 för 1000kr.