Mitt GTX 780 ti mot ditt grafikkort + pengar!

Permalänk
Avstängd

Mitt GTX 780 ti mot ditt grafikkort + pengar!

Har ett Nvidia GTX 780 ti Referens design, aldrig skruvat med, har kartong och kvitto, bra skick, maffigt kort.

Önskar byta ner mig till GTX 680, 770, ev 2st GTX 670, R9 290x. Tror inte jag kommer vara intresserad av något annat men kom med förslag!

Pengar emellan! buda på, byten inom Östergötland prioriteras högt!

Har ingen nytta utav prestandan från ett 780 ti och lite smått behov utav pengar, däremot vill jag inte gå lägre i prestanda än ovannämnda kort!

Kan tänka mig sälja kortet rakt av med, men föredrar byte + pengar.

Snabbast möjliga kontakt vid frågor antingen PM här eller (citera) eller sms/ring 0700424340

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Avstängd

Bilden är lånad, mitt kort sitter i datorn just nu kunde inte få till någon bra bild!

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Medlem

Har ett Gigabyte GTX 760 OC. Om intressant - vad vill du ha i mellanskillnad?

Permalänk
Medlem

Mitt gtx 970 G1 mot dit 780ti plus pengar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av venomze:

Mitt gtx 970 G1 mot dit 780ti plus pengar

Skickades från m.sweclockers.com

Hade du bemödat dig att läsa första inlägget hade du kunnat svara på din egna fråga. TS vill ha pengar, inte tvärtom.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av venomze:

Mitt gtx 970 G1 mot dit 780ti plus pengar

Skickades från m.sweclockers.com

780 ti presterar med minimal skillnad från ett 970 så skulle inte lagt pengar emellan, och är inte intresserad av att lägga pengar eller öka prestanda, tvärtom, så långt var väl inte mitt inlägg så man inte orkar läsa?=)
Dessutom tror jag 780 ti fortfarande är vassare än 970 om än lite äldre så skulle ju inte lägga pengar för att sen gå ner i prestanda sen kan ju GTX 970 antagligen klockas bättre och drar mindre ström, men jag klockar inte och har gratis el och ett allt för kraftigt nätagg för att det skulle va några problem

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bjan_84:

Har ett Gigabyte GTX 760 OC. Om intressant - vad vill du ha i mellanskillnad?

Tja! ett GTX 760 är ja osäker på om det blir för lite prestanda för det jag gör, om jag skulle byta då jag sagt 1600:- mellan för ett GTX 770 så skulle det nog bli 2000:- men jag ser att du bor i sundsvall vilket inte underlättar med frakt kostnad på den summan och sen att jag inte skickar först så du tjänar nog på att sälja kortet och köpa ett GTX 780 ti istället.

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk

@jaeger90:

Done. Lycka till !

Permalänk
Avstängd

Dags att gå och lägga sig! svarar runt kl 15:00 idag, har förutom buden här i tråden fått ett par PM och SMS återkommer senare i eftermiddag.

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Medlem

Jag har en ASUS GTX 680 DirectCU II med kartong + alla tillbehör + kvitto som fungerar utmärkt (sitter i tjejens dator för närvarande). Hur mycket pengar skulle jag då betala dig i mellanskillnad hade du tänkt dig?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk

Jag har ett Asus R9 290X Directcu II OC

Skicka pm om du är intresserad mvh

Permalänk
Medlem

har ett msi gtx770 huyr mycket hade du velat ha imellan??

Permalänk

Har ett EVGA Gtx 680 SC plus pengar om du vill byta

Visa signatur

Citera för in i helvete.

Permalänk
Entusiast

Har ett GTX 780 (referensdesign) som jag skulle kunna tänka mig att byta inklusive pengar men där kanske vinsten är för liten för dig?

För övrigt gjorde vi väldigt nyligen en affär och jag kan gärna göra det igen i Norrköping

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Icte:

Jag har en ASUS GTX 680 DirectCU II med kartong + alla tillbehör + kvitto som fungerar utmärkt (sitter i tjejens dator för närvarande). Hur mycket pengar skulle jag då betala dig i mellanskillnad hade du tänkt dig?

för att byta mot ett GTX 680 skulle jag vilja ha 1800:- mellan skulle det va referens skulle jag kunna tänka mig 1600:- mellan.

Skrivet av novascape:

Jag har ett Asus R9 290X Directcu II OC

Skicka pm om du är intresserad mvh

Tja! det är helt klart intressant men tror vinsten blir för liten, ska jag byta mot ett 290x vill jag ändå ha 1000:- även om prestanda skillnaden är liten.

Skrivet av Antezez:

har ett msi gtx770 huyr mycket hade du velat ha imellan??

Om det är i bra skick och du har kartong 1600:- utan kartong 1800:-

Skrivet av Endohmassato:

Har ett EVGA Gtx 680 SC plus pengar om du vill byta

Mot ett GTX 680 i bra skick vill jag ha 1800:- mellan.

Skrivet av Sisyfos:

Har ett GTX 780 (referensdesign) som jag skulle kunna tänka mig att byta inklusive pengar men där kanske vinsten är för liten för dig?

För övrigt gjorde vi väldigt nyligen en affär och jag kan gärna göra det igen i Norrköping

Tja! låter helt klart intressant, vet inte vad ti ökar i värdet, men letar efter 1000:- som minst, så det är upp till dig, gör gärna affär med dig också

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Entusiast
Skrivet av jaeger90:

Tja! låter helt klart intressant, vet inte vad ti ökar i värdet, men letar efter 1000:- som minst, så det är upp till dig, gör gärna affär med dig också

Hmmm, nja 1000kr är lite väl saftigt.
Men skulle det gå dåligt med byteshandeln så gör jag gärna affären för 750kr

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Skrivet av jaeger90:

Mot ett GTX 680 i bra skick vill jag ha 1800:- mellan.

Nja, alldeles för dyr mellanskillnad, håller hellre kvar min än så länge

Visa signatur

Citera för in i helvete.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Endohmassato:

Nja, alldeles för dyr mellanskillnad, håller hellre kvar min än så länge

Okej tänkte att ett GTX 780 ti i bra skick med kvitto och referens får man ca 2700-2900:- för och ett GTX 680 i bra skick ca 1000:- = den mellanskillnaden.

Men har fått ihop en deal på cpu + mobo + grafik nu.

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||