Permalänk
Medlem

mitt nya pc bygge

hårdvara
Chassi - phantek Enthoo pro
Cpu - I7 4790k OC till 4.6ghz
Kylare - coolermaster v8 gts
Ram - 16gb ddr3 radeon 2133hz
Mobo - Msi z87 s02
Gpu - asus 970 gtx STRIX
Psu 830w northq modulärt

Besök galleriet här

Permalänk
Medlem

coola lysen

Permalänk
Avstängd

Varför lägga upp detta som galleri?

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Skrivet av jaeger90:

Varför lägga upp detta som galleri?

För att det är mer än en bild...?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av GreenSoap:

För att det är mer än en bild...?

Finns ju ingen poäng med att ladda upp mer än en bild, eller en bild på den datorn? WoW jag har satt i 5 olika färger på ljus i min dator som ser ut att vara från -2005 detta kanske någon uppskattar.

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Medlem

hahaha

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Medlem

Komponenterna är ju okej men kabeldragningen är dålig och lysena förstör allt vad som kan kallas "cleant". Ta bort lyrrören samt fixa kabeldragningen, alternativt med några sleevade extensions från nzxt eller bitfenix. Satsa på ett enkelt färgtema instället, kanske några fläktar från Corsair istället? Du har 4 olika färger. Eftersom din cpu kylare lyser lite rött så kan du köra på rött och svart färgtema, dvs. corsair fläktar med röda ringar samt svarta sleevade extensions. Används också buntband för att få det snyggt. Både ditt moderkort och grafikkort har ju ett svart/rött tema så det borde inte vara så svårt att fixa allt snyggt och ordentligt.

Permalänk
Medlem

Fast tänk om personen ifråga gillar lite olika lysteman tillsammans? bara för att "alla andra" tycker det är snyggt med "cleana" renrasigt färgade datorsystem så behöver inte alla göra det. Våga vara annorlunda!

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem

Oftast så lär man sig vad som är snyggt och inte genom andra, när man väl förstår logiken bakom.