Alternativ för Lg g3 eller är det den som gäller i den prisklassen?

Permalänk
Medlem

Alternativ för Lg g3 eller är det den som gäller i den prisklassen?

Som rubriken lyder. Min dotter kastade min lg g2 i går och behöver en ny telefon. Vill inte lägga mer än 3500kr.

Vad jag har läst så bör Lg g3 vara den mest prisvärda i den prisklassen.

Permalänk
Medlem

Kan Galaxy A3/A5 vara ett alternativ de verkar väldigt smidiga? Surfar lite men används främst för swich och kolla uppgifter på nätet.

Permalänk
Medlem

Ta en titt på de nya Huawei Honor 7 eller Motorola Moto X Play, verkar mycket trevliga och ligger på ungefär samma pris som LG G3.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ElvisPissley:

Jag hade LG G2 och gillade den men tyckte att det skulle vara kul med den nyare G3. Jag sålde därefter G3 och gick tillbaka till G2. Jag tycker att G3:an är för stor. Upplösningen är mer än full hd och är totalt onödig, batteritiden var klart sämre än G2:an som har en grymt bra batteritid. Det enda som jag kan klaga på när det gäller G2 är mina wifi-problem i bostaden. Jag vet inte om dessa beror på ComHem-modemet eller uppdateringen till Lolllipop.

Kanske denna? http://www.cyberphoto.se/info.php?article=motoxl

Jag har inga direkta tips att tillföra tråden men jag ville bara inflika att upplösningen är riktigt skön att ha när man t.ex. läser text. Jämfört med andra mobiler som 'bara' har full HD så är texten knivskarp.

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Jag har inga direkta tips att tillföra tråden men jag ville bara inflika att upplösningen är riktigt skön att ha när man t.ex. läser text. Jämfört med andra mobiler som 'bara' har full HD så är texten knivskarp.

Tyvärr har ju just LG G3 "over sharpening" så all liten text ser ut som piss.

Permalänk
Medlem

Jag hade endast kikat på LG G3 eller OnePlus One i dagens läge!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Kika på huwaei P7 för 1995kr hos Tele2. Den har bättre specifikationer i hårdvaran än iPhone 6!

Permalänk
Medlem

Hej tack för alla tips. Men ha jämnfört och det får bli en lg g3.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ska bara säga att jag är mycket nöjd med mitt val. Kanon skärm och snabb kamera:)