Vill lyssna på Podcast nr 8

Permalänk
Avstängd

Vill lyssna på Podcast nr 8

Hej, var på jobbet och började lyssna på podcast, från start nr 1. Gick att lyssna men sedan när jag kom till nr 8 så fanns inte den streamande media playern. Vill gärna lyssna nu när det är ganska dött på jobbet. http://www.sweclockers.com/artikel/16168-podcast-8-lol-hon-do...

Permalänk
Geeks
SweClockers

@Alle22: Nu är den trasiga länken fixad!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dimestam:

JAAAA!! Precis nu när jag är på jobbet kan inte bli bättre. Tack så hemskt mycket!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dimestam:

Ett jobb till tyvärr :/ vill också kunna lyssna på nummer 14

http://www.sweclockers.com/artikel/16290-podcast-14-nyarsspec...

Tackar så mycket i förhand

Permalänk
Geeks
SweClockers

@Alle22: Fixat!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dimestam:

Yey!! Erkänn att du hatar mig lite

Permalänk
Geeks
SweClockers

@Alle22: Absolut inte, jättebra att du upptäckte det. Problemet är så enkelt som att vår nya kod inte gillar "-tecken i beskrivningarna av avsnitten. Lätt ordnat.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dimestam:

@Alle22: Absolut inte, jättebra att du upptäckte det. Problemet är så enkelt som att vår nya kod inte gillar "-tecken i beskrivningarna av avsnitten. Lätt ordnat.

Okej nu vet jag mer :). Tyckte jag hörde liknande i någon fredagspanel när ni bytte version på sajten så skulle det uppkomma vissa problem. Naturligtvis så går det inte smärtfritt direkt efter versions byte.