Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd

Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Från Samsungs hemsida:

Samsung Gear™ 2 and Gear 2 Neo are currently compatible with devices that meet the following criteria:

Android™ version 4.3, Jelly Bean or higher
WVGA or higher screen resolution
1.5GB or higher memory

Tack. Har en telefon som borde uppfylla ovan, men det verkar inte fullt så enkelt...

http://www.tizenexperts.com/2014/04/samsung-gear-2-gear-2-neo...
http://www.knowyourmobile.com/devices/samsung-gear-fit/22058/...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aene:

Det ska tydligen gå att lägga in Android Wear på den, gör man det så ska det nog inte vara några problem att koppla med vilken telefon som helst.
Läs mer på xdatråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperFlugan:

Ska kolla när jag fått hem den. Vadå finns det falska diskar från seriösa butiker som inet, cdon etc? eller menar du från shady-butiker?

Edit: Kvitto finns, vet inte vilken butik det är från än.

Inte 100% säker, men av lilla info jag sett så är det bara från "gatu/tradera/blocket" handel. Dvs inte från legitima butiker av vettig klass iaf. Dock är det inte första gången som en tillverkare blivit blåsta av sina leverantörer eller montörer.
http://www.thessdreview.com/daily-news/latest-buzz/manufactur...

Bästa är dock att kolla S/N mot Samsungs DB. Är den rätt så bekräftas den. Är den inte får man börja kolla om något är fel. Vet att Windows 10 kan ibland har problem med verifieringen, Win 8/7 går det klockrent. Vet inte om detta är fixat i 4.7 dock.

Kan han ordna kvitto är det också bra, och det bör du ju be om oavsett, för 3000kr

Permalänk
Medlem

Om sidan är "ok" så är detta ett fynd. Nån får gärna fylla i mer info om Gamesplanet.
GTA V för £24.99
https://uk.gamesplanet.com/game/grand-theft-auto-v-rockstar-k...

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hattifnatten:

Om sidan är "ok" så är detta ett fynd. Nån får gärna fylla i mer info om Gamesplanet.
GTA V för £24.99
https://uk.gamesplanet.com/game/grand-theft-auto-v-rockstar-k...

Lägg det i tipstråden för digitala spel istället?

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Visa signatur

Spelburk: 7800X3D | MSI 4090 Gaming X Slim | G.Skill 32GB 6000/CL32 | MSI MPG B650 Carbon WiFi | Kingston 3200 2TB | Noctua U12S | Fractal Design North 6x Noctua NFA12x25 | NZXT C1500W

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Yorg:

Lägg det i tipstråden för digitala spel istället?

Det finns redan där.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Detta lär vara en tabbe om man kikar på vad andra tar för burken.

Edit: De har rättat till felet nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sekatorur:

Detta lär vara en tabbe om man kikar på vad andra tar för burken.

Varför så billigt, ser nästan för bra ut för att vara sant?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair 4000D Airflow | NZXT C650 | MSI B550-A PRO | Ryzen 5800X + Noctua NH-D15 | 16GB Gigabyte Aorus RGB Memory (3733 MHz) | Adata SX8200 PRO 500GB + Crucial BX100 240GB | EVGA GTX980 Ti | Benq G2420HDBL + LG C3 77" l

Permalänk
Medlem
Skrivet av Izak80:

Varför så billigt, ser nästan för bra ut för att vara sant?

Har du sett hur det ser ut? Skulle inte vilja ha det om jag så fick det gratis

Permalänk
Medlem

Jag beställde en zalman låda. För det priset kan jag leva med utseendet och kan alltid bygga server eller dator till pojkarna ( 3år och den yngre 4månader ). Behöver man fler ursäkter att börja pilla med nåt nytt än en billig låda

Visa signatur

13700KF, RTX 3080ti, Arctic Freezer 360, 16GB b-die 3866-15-15-15, 1TB 970 Evo+28TB snurrdisk, Phanteks P400a, Samsung 34" Odyssey G5 C34G55T.

Permalänk
Inaktiv

Verkar som vissa av oss kan få vänta på samsung gear neo 2.
Snackade med kundtjönst idag eftersom min lev hade blivit förflyttad från imorgon till den 29.
Tydligen Slut i Telias lager men ska få in igen v 40 som är nästa vecka.

Hoppas bara man inte blir utan.
Ser fram emot den

Permalänk
Medlem

Köpte också ett Zalman chassi, jag kommer knappt se den så spelar mindre roll.
Tyckte också det är skumt att dom har använt sig utav en 80mm fläkt i ett så stort chassi.

Permalänk

@Dunder
Fick du något svar från Asus angående Gladius-musen från Dustin? (jag vet, det är ett tag sedan).
För visst var det väl du som skickade en fråga?

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av NybbTronio:

@DunderKlumpen
Fick du något svar från Asus angående Gladius-musen från Dustin? (jag vet, det är ett tag sedan).
För visst var det väl du som skickade en fråga?

Nope, jag vet tyvärr inget om någon Gladius

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

@Daemon: vill ha z87 / z97 så man kan uppgradera sig i framtiden. Det bästa jag hittar är asrocks z97 för 899:- vilket är dyrt (tycker jag)

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon227119:

Verkar som vissa av oss kan få vänta på samsung gear neo 2.
Snackade med kundtjönst idag eftersom min lev hade blivit förflyttad från imorgon till den 29.
Tydligen Slut i Telias lager men ska få in igen v 40 som är nästa vecka.

Hoppas bara man inte blir utan.
Ser fram emot den

Tänkte beställa en Neo igår kväll men då var den bortplockad från Telia's sida.

Permalänk
Medlem

Har redan fått mitt chassi, det gick snabbt

Vill ge Proshop en eloge för deras snabba frakt på zalman chassit

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Sidewalker:

Ironi på hög nivå? Ditt inlägg saknar information..

Det är väl ganska uppenbart att han menar chassit som det skrevs om i fyndtråden?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Dunder:

Det är väl ganska uppenbart att han menar chassit som det skrevs om i fyndtråden?

Ja visst, men det är ganska otydligt om leverans skett eller ej.

Permalänk
Medlem

@Sidewalker: Han sa iaf igår att han beställde och idag kommenterade han att det var snabb leverans. Verkar ganska sannorlikt att han fått varan snabbt och det inte var ett fall av ironi.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

@Sidewalker:

Jag borde ha varit mer tydligt, mitt chassi har redan kommit.
Den var faktiskt snyggare än förväntat men det är nästan enbart plast, har inte monterat den ännu men jag gissar att den har många LED.

Permalänk
Skrivet av Hzup:

@Sidewalker: Han sa iaf igår att han beställde och idag kommenterade han att det var snabb leverans. Verkar ganska sannorlikt att han fått varan snabbt och det inte var ett fall av ironi.

Jag saknar inte läskunnighet och har även jag läst hans tidigare inlägg här.

Tyckte endast att det var tvetydigt och leverans på 24h känns ovanligt, men är det inte bättre att personen det rör svarar än att fler antaganden görs om min oförmåga att läsa vad folk skrivit i tråden?

"Forventet levering mellem 21-03-2016 - 17-09-2016" Stog det nämligen i min bekräftelse.

Edit:
@DaydreamerVlad: Härligt! Grattis till kapet, hoppas mitt kommer snart också då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av makn:

Crucial BX100 512GB SSD
1490:-
Bör anses som ett fynd; 500gb ssd för 1490:-

https://www.komplett.se/product/834902/datorutrustning/hrddis...

Närmast är 1690:- på netonnet.

Skrivet av Mansion:

Nu kör komplett Crucial BX100 500GB för 1490:- = 2,98kr/GB.

Övriga på prisjakt: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2973975
(Netonnet har precis höjt sitt pris till 1690 :- // MOD)

Samma sida mannen. :/

Visa signatur

NCASE M1
CPU 5800X w/ NH-U9S MB ROG STRIX B550-I GAMING
GPU RTX 3070 VENTUS 3X OC M.2 2TB Samsung 970 EVO Plus
RAM Corsair 32GB 3200MHz PSU Corsair SF750 750W 80+ Platinum
LJUD ATH-AD1000X w/ Pro-Ject Head Box S BILD Acer XB271HU @ 165Hz

Permalänk
Medlem

Måste 'jag' vara student för o ta del av samsung s6 kampanjen hos tele2 eller kan jag be nån som har mecenat kort och köpa telefonen i mitt namn?

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av jussit:

Måste 'jag' vara student för o ta del av samsung s6 kampanjen hos tele2 eller kan jag be nån som har mecenat kort och köpa telefonen i mitt namn?

Man brukar behöva skriva in personnummer när man tar del av erbjudandet, och då kopplas antagligen beställningen till det personnumret.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vet någon om komplett eller annan elektronik kedja kommer köra 24/12 timmars rea idag?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Nixta:

Vet någon om komplett eller annan elektronik kedja kommer köra 24/12 timmars rea idag?

Helgreor bör dyka upp, är ju lönedag för många trots allt.

Permalänk
Medlem

@jussit:
http://www.tele2.se/partner/studentkortet/mobiltelefoner/sams...

Är det någon som vet förövrigt om Tele2 har några dolda kostnader. Uppläggningsavgift etc?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

@jussit:
http://www.tele2.se/partner/studentkortet/mobiltelefoner/sams...

Är det någon som vet förövrigt om Tele2 har några dolda kostnader. Uppläggningsavgift etc?

Inga dolda avgifter.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator