Visa signatur
I hide behind sarcasm because telling you to go fu*k yourself is rude in most social situations.
Köpte en ny TV för 2-3 veckor sedan. Den första 1-1,5 veckan fungerade den bra, men nu på senare tid har ljudet krånglat en del.
Jag skulle beskriva problemet som att ljudet skruvas upp och ner av sig självt. När personer pratar går volymen upp till normalt, men bakgrundsljudet går ner och blir väldigt dovt.
Jag har funderat på att ringa Elgiganten och be dom skicka hit en tekniker som får titta på problemet, eftersom TV:n inte ens är en månad gammal, men jag ville höra här först om det är någon av er som kan ha haft samma problem och i så fall vet hur man fixar det.
Har självklart sökt på Google först men hittade inget forum som hade samma problem som mig.
Kan tillägga att allt jag har inkopplat till TV:n är en Apple TV. Ljudet krånglar även om jag vill använda AirPlay från MacBooken till TV:n och streama filmer.
TV:n är en Philips 55PFS8109.
Tack på förhand!
I hide behind sarcasm because telling you to go fu*k yourself is rude in most social situations.
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.