Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.
Varför tvåkärnig processor fortfarande är aktuella!
Senast redigerat
Visa signatur
Visa signatur
5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F
Senast redigerat
Senast redigerat
Visa signatur
Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.
Visa signatur
Care About Your Craft: Why spend your life developing software unless you care about doing it well? - The Pragmatic Programmer
Senast redigerat
Visa signatur
Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1
Visa signatur
Care About Your Craft: Why spend your life developing software unless you care about doing it well? - The Pragmatic Programmer
Senast redigerat
Visa signatur
Visa signatur
Futureproofing explained
Temp "sensorers" riktiga utseende!
^Är även anledningen till att inte alla program visar samma temperatur på samma hårdvara.
Ryzen 7800x3D | TUF GAMING B650-PLUS | Asus 4070 || 8700k | Aorus gaming k3 | XFX core 650 Bronze | 1070ti | Fractal Design XL R2 |
Visa signatur
Futureproofing explained
^Är även anledningen till att inte alla program visar samma temperatur på samma hårdvara.
Ryzen 7800x3D | TUF GAMING B650-PLUS | Asus 4070 || 8700k | Aorus gaming k3 | XFX core 650 Bronze | 1070ti | Fractal Design XL R2 |
Visa signatur
Mac Mini M2 Pro
5K
Visa signatur
Visa signatur
Visa signatur
Mac Mini M2 Pro
5K
Visa signatur
Futureproofing explained
Visa signatur
Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.
Visa signatur
Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]
Visa signatur
Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.
Senast redigerat
Visa signatur
Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.