Permalänk
Medlem

ASUS Z97I-PLUS mITX

Hej,

För lite över ett år sedan så uppgraderade jag min kära burk och i mitt i allt råkade jag beställa fel moderkort. Lat som man var orkade man inte heller lämna tillbaka det.

Det är alltså helt orört i kartong, alla tillbehör som finns i kartongen medföljer.

Så som rubriken säger har jag ett stycke ASUS Z97I-PLUS moderkort att skänka bort inom GBG, skickar ej. *bort/mod*

https://www.inet.se/produkt/1902652/asus-z97i-plus#/specs

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@nakphud:

Jag kan komma och hämta det!

Har du möjlighet att mötas i centrala Göteborg?

Permalänk
Medlem

Väldigt generöst av dig! Säkert att du inte kan skicka det? Hade nämligen tänkt att bygga ihop en dator till min mor som jobbar med 3D CAD och detta hade varit ett toppen moderkort. Betalar självfallet frakt.

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Jag saknar moderkort (och chassi) till mitt mItx bygge så jag tar det gärna med! Har tillgång till bil så kan hämta var som, säg till om han som var före ej kan hämta det

Permalänk

Kan också möta upp i Göteborg idag!

Visa signatur

CPU: 9700K 4,9Ghz Kylning:Custom Vatten MB: Gigabyte Z390 Elite GFX: RX6900 XT

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Budgivning/bytesförslag hör ej hemma i skänkes.

Citat:

§3.1 Kategorin skänkes får endast användas för varor som ges bort gratis eller mot ersättning för fraktkostnader. Det är inte tillåtet att använda denna avdelning för tiggeri eller efterlysningar

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

tar den gärna bor i göteborg

Permalänk
Medlem

Bor i Helsingborg, men jag kör gärna till Göteborg om jag får det.

Permalänk
Medlem

Hihi om den mot all förmodan blir kvar ställer jag mig i kö, betalar givetvis frakt kostnaden.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Kan också plocka upp i Gbg, mitt Z77 itx kort dog i veckan som gick.