Just Cause 3 utannonserat!

Permalänk
Medlem

Kände lite så igår när jag spelade! Bara ta över baser och spränga och spraya ner fiender!
Känns nästan som jag spelade Mad Max igen men med lite mera vapen!
Då tycker jag GTA serien lyckas bättre med uppdragen och storyn! xD

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av segafreaktwo:

Då tycker jag GTA serien lyckas bättre med uppdragen och storyn! xD

Personligen tycker jag storyn i GTA V är jobbig och rätt korkad. Efter ett tag ville jag göra mig av med hälften av dem. Avslutade aldrig kampanjen (kändes ungefär som att stänga av en jobbig film). Det är helt klart mycket välkonstruerade och varierade uppdrag. Men storyn och NPC:er, usch och fy.

Permalänk
Avstängd

@Buio: Felet med GTA V var nog att de slängde in meningslösa uppdrag som att tatuera en balle och skalpera en kille, Yoga kursen mm. Jäsp. I Just Cause 3 är har jag inte märkt andra uppdrag än att ta över städer och baser med förstörelse. Mellanfilmerna som ska knyta den upprepade förstörelsemanin är lite oinspirerande och till slut trycker man bort dem. Men kul spel att röja lite i någon timma då och då men då har man problemet att komma ihåg vilka tangenter/knappar man ska trycka på.

Här gjorde jag bort mig

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av stormense:

@Buio: Felet med GTA V var nog att de slängde in meningslösa uppdrag som att tatuera en balle och skalpera en kille, Yoga kursen mm. Jäsp. I Just Cause 3 är har jag inte märkt andra uppdrag än att ta över städer och baser med förstörelse. Mellanfilmerna som ska knyta den upprepade förstörelsemanin är lite oinspirerande och till slut trycker man bort dem. Men kul spel att röja lite i någon timma då och då men då har man problemet att komma ihåg vilka tangenter/knappar man ska trycka på.

Jo, kanske det. GTA hade många väldigt väldesignade uppdrag som var roliga och hela tiden intressanta. Men det kändes lite som en dålig dokusåpa "här har du ditt skruvade liv" med ena efter andra utflippad på olika sätt.

Av vad jag hört verkar kanske JC3 inte riktigt så bra som jag hoppats, men lär skaffa det senare för att kunna köra slumpartad förstörelse lite då och då.

Permalänk
Avstängd

@Buio: Har man förstört en bas har man förstört alla. Mycket repriserande i spelet. Har man spelat 2:an är det inte mycket nytt i 3:an.

Vet inte om Denuvo ställer till det för vissa men hos mig fungerar det fint. Blir dock utloggad ibland från serven och det är irriterande.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av stormense:

@Buio: Har man förstört en bas har man förstört alla. Mycket repriserande i spelet. Har man spelat 2:an är det inte mycket nytt i 3:an.

Vet inte om Denuvo ställer till det för vissa men hos mig fungerar det fint. Blir dock utloggad ibland från serven och det är irriterande.

Instämmer helt. Väldigt enformigt.

Just att man måste förstöra ett visst antal baser / distrikt för att kunna komma framåt med main story är bara löjligt

Dold text

För övrigt blir jag helt galen på laddningstiden och alla krascher som förekommer på PS4. Har spelat i tre dagar nu och spelet har kraschat 6 gånger. Inget annat spel har någonsin kraschat så mycket för mig på PS4.

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Avstängd

Borde läggas ut som recension

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nån som har samma problem? Testat alla grafikinställningar och har senaste AMD drivrutinerna. :/

Visa signatur

-:- Processor: AMD FX-9590 -:- Grafikkort: MSI Radeon R9 380 Gaming 4GB Crossfire -:- Moderkort: ASUS Crosshair V Formula-Z, Socket-AM3+ -:- Internminne: HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB -:- Nätagg: Corsair RM 850W 80+ Gold Modulär -:- Chassi: NZXT H440 Vit -:-

Tillbehör: Corsair Gaming M65 RGB FPS, Logitech Illuminated Keyboard K740, Noctua NH-D15 CPU Kylare, 2*BenQ 24" LED GL2450E, WD MY CLOUD EX2 4TB.

Permalänk
Medlem

Såg den här nyheten om att Denuvo-skyddet inte är knäckt än. En kinesisk grupp kommenterar att deras cracker höll på att ge upp efter långt slit. Så trots allt snack om att Denuvo blev knäckt i andra spel verkar det fortfarande vara extremt knepigt att knäcka fortfarande.

Citat:

“Recently, many people have asked about cracks for ‘Just Cause 3′, so here is a centralized answer to this question. The last stage is too difficult and Jun [cracking guy] nearly gave up, but last Wednesday I encouraged him to continue,” Bird Sister explains.

https://torrentfreak.com/no-more-pirate-games-in-two-years-gr...