Inet rockar med hjälpa lösa problem :)

Permalänk
Medlem

Inet rockar med hjälpa lösa problem :)

Kontaktade Inet igår frågade om de kunde skaffa mig ett par extra byglar till be quite! pure rock CPU fläkten, de skulle kolla om de kunde lösa de och idag kontaktade dem mig och sa att be quite skulle skicka mig ett par extra byglar från Tyskland helt gratis.

Så behöver bara köpa mig 1 extra CPU fläkt nu så kan man installera 2 st CPU fläktar på min Pure Rock

När man får dessa byglar så kommer jag ha <- Chassi Fläkten <- CPU Fan 1 (CPU) <- CPU Fan 2

De ska bli kul och testa hur de kommer sluta i för resultat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av UMJ:

Kontaktade Inet igår frågade om de kunde skaffa mig ett par extra byglar till be quite! pure rock CPU fläkten, de skulle kolla om de kunde lösa de och idag kontaktade dem mig och sa att be quite skulle skicka mig ett par extra byglar från Tyskland helt gratis.

Så behöver bara köpa mig 1 extra CPU fläkt nu så kan man installera 2 st CPU fläktar på min Pure Rock

När man får dessa byglar så kommer jag ha <- Chassi Fläkten <- CPU Fan 1 (CPU) <- CPU Fan 2

De ska bli kul och testa hur de kommer sluta i för resultat.

Det är precis så man gör! Goodwill som fan!
De har fått en riktigt nöjd kund som väljer både Inet och be quiet nästa gång.

Permalänk

Sjyst av dom ska själv till inet imorgon och köpa be quiet shadow rock 2.

Visa signatur

| Asus Z170-A | i5 6600K | ASUS R7 260x | 2*4Gb ddr4 2666 | corsair cx750m | Phanteks eclipse p400 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrNilsson:

Det är precis så man gör! Goodwill som fan!
De har fått en riktigt nöjd kund som väljer både Inet och be quiet nästa gång.

Yepp så är de

Skrivet av dellxps600:

Sjyst av dom ska själv till inet imorgon och köpa be quiet shadow rock 2.

De väger för mycket att de rekommenderas av montera dem så fort man fraktar dem vilket är mest drygt försöker hålla mina CPU under 700g så man ska slippa avmontera dem.

Skulle jag satsa på så tunga grejer så tror jag hellre skulle välja vattenskylning istället.