Permalänk
Avstängd

Önskar alla var så här

Perfekt service i mitt ärende när det strulat till det med beställningen, något tekniskt fel! Bra bemötande och man jobbar för att lösa problemet! Så här ska det vara i en bra butik helt enkelt! Kommer garanterat beställa mina datordelar här när det blir en ny speldator. Nu senast var det till min systerson bara

Inet - Perfekt!

Visa signatur

Asus R552JK-CN159H | 15.6" | i7 4700HQ | GTX 850M | 8GB | 750GB HDD+8GB SSD
Acer AS5755G 2414G75Mnks | 15.6" | i5 2410 | GT 540m | 4GB (trasig fläkt)

Permalänk

Om du kan dela med dig av detaljer så ser denna tråd inte lika mycket ut som en reklamtråd

Permalänk
Medlem

Nu vet jag att jag är otrevlig, petig och bitter, speciellt när du bara är glad och vill ge beröm men är inte detta bättre lämpat som t.ex ett Facebookinlägg?

§5
Permalänk
Avstängd
Skrivet av siglolmic:

Om du kan dela med dig av detaljer så ser denna tråd inte lika mycket ut som en reklamtråd

Det fanns bara ett par varar kvar av ett kampanjerbjudande och då pratade jag med de i telefon och kom fram till att bästa lösningen var att lägga två beställningar eftersom allt i paketet inte var klart. Sen gick något snett med beställningen och den bara försvann utan att det syntes. Beställde till min syster (systerson) nämligen så fick inga egna mail som bekräftade något. Sen nu var ju varorna i kampanjpaketet slut men de löste det som ett företag ska göra för att få kunder - då detta är den bästa reklam de kan få. Man sprider detta bland vänner etc.

Sen är jag den som säger vad jag tycker både positivt och negativt. Komplett och CDON har jag mest negativa erfarenheter med. Dustin är också i topp men Inet ska ha en eloge! Ris och ros ska utdelas när det går helt enkelt!

Skrivet av Trebsor:

Nu vet jag att jag är otrevlig, petig och bitter, speciellt när du bara är glad och vill ge beröm men är inte detta bättre lämpat som t.ex ett Facebookinlägg?

Jag har inte facebook så här passade det bäst tyckte jag. Speciellt eftersom jag hade skrivit här om jag inte varit nöjd. Då är det viktigt att man skriver när man är nöjd också. Alldeles för många människor klagar bara och tar aldrig upp de bra sakerna! Därav ser världen och nätet ut lite som den/det gör. Om den regeln finns så kan de ju lägga ner alla dessa forumdelar med enskilda butiker då det inte är mycket till diskussionsunderlag i dessa. Nej, hylla de som hyllas bör och bojkotta de andra

Visa signatur

Asus R552JK-CN159H | 15.6" | i7 4700HQ | GTX 850M | 8GB | 750GB HDD+8GB SSD
Acer AS5755G 2414G75Mnks | 15.6" | i5 2410 | GT 540m | 4GB (trasig fläkt)

Permalänk
Inet
Skrivet av Laxieboy:

Perfekt service i mitt ärende när det strulat till det med beställningen, något tekniskt fel! Bra bemötande och man jobbar för att lösa problemet! Så här ska det vara i en bra butik helt enkelt! Kommer garanterat beställa mina datordelar här när det blir en ny speldator. Nu senast var det till min systerson bara

Inet - Perfekt!

Tack för berömmet! Oavsett om det är relevant i forumet eller inte så blir vi väldigt glada av att höra det! Har skickat ut ditt meddelande som litet tisdagspepp internt

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram