AMD släpper Crimson Software 16.4.1 med optimeringar för Quantum Break

Permalänk
Medlem

Jag har inte vågat uppdatera 960 i htpc. Det fungerar så pass bra nu med äldre drivrutin att det är onödigt. Jag hade en mardröm med 5850 från asus (referens) och dess drivrutiner. Nu på senare tid har det fungerat felfritt för mig. Kul att det går bra för amd. Har någon av röda eller gröna laget gjort bra ifrån sig med en krets eller drivrutin ska de få eloge för det.

Har enbart förhandsbokat ett spel i år och det är doom. Spelade doom closed beta och det flöt på som smör med 290. Får hoppas fullversionen fungerar lika bra

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 9070 xt

Permalänk
Medlem
Skrivet av VeryMadMeatball:

Synd att det inte är några förbättringar för the Division i denna..

Off Topic:
Tycker hela det här med AMD vs Nvidia är lite löjligt i de här kommentarsfälten. Känns som att det kan gå väldigt fort från att vara okej att spy galla över AMD med Nvidia är så bra, till sen att vända på steken och då bli nedskjuten om man säger nåt negativt om AMD.

Problemet är väl att det är samma folk som spyr galla över de olika tillverkarna när det går dåligt. När det går bra för en utav dom brukar dessa profilerna utebli eller hitta något som hände månader sedan eller något som kanske inte alls är bra, bland allt det som faktiskt är förbättrat. Att AMD valt att ha med "known issues" även om det inte påverkar alla användare utan bara en liten del, och det är en del punkter, det ser jag bara som något positivt och öppenhet/ärlighet.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.