Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Söker folk att spela The Division med. (Japp, jag är sen till festen, lvl 8 atm)

Permalänk
Medlem

Söker folk att spela The Division med. (Japp, jag är sen till festen, lvl 8 atm)

Hej,

Undrar om någon sitter i samma båt som mig med The Division. Trodde det skulle va kul att spela själv men har insett att så inte är fallet. Därför undrar jag om någon annan har, som mig, börjat spela spelet ganska sent och därför också hamnat på efterkälken vad gäller team-ups.

Bara att skriva i denna tråden och säga till så kan vi organisera något. Jag studerar heltid och gymmar nästan varje dag så jag har kvällar lediga, oftast.

Tack på förhand,
Zoxx0

Visa signatur

| 5950x | G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600mhz cl 16 | x570 Aorus Master | 3080 Aorus Master | Gigabyte Aorus NVMe Gen4 M.2 2280 | Fractal Design Define 7 XL | Corsair H115i Pro XT | Corsair HX1000i 1000W |

Permalänk
Medlem

Jag lirar Division lite casual, sitter på en lvl 30 gubbe så det är bara att fråga så kan vi säkert lösa något går under Zombiepub på UPlay

ps. håller med att de e dötrist att lira själv

Permalänk
Skrivet av Zoxx0:

Hej,

Undrar om någon sitter i samma båt som mig med The Division. Trodde det skulle va kul att spela själv men har insett att så inte är fallet. Därför undrar jag om någon annan har, som mig, börjat spela spelet ganska sent och därför också hamnat på efterkälken vad gäller team-ups.

Bara att skriva i denna tråden och säga till så kan vi organisera något. Jag studerar heltid och gymmar nästan varje dag så jag har kvällar lediga, oftast.

Tack på förhand,
Zoxx0

Jag kör (på Xbox)!
Dock rätt sällan, Lvl 23 ftf.
Hade varit kul att köra lite dark zone med nån

Permalänk
Medlem

@Zoxx0: Lägg till "eppylito" om du är sugen för lite lir. Är lvl 17 atm

Permalänk
Hedersmedlem

@Zoxx0 *Bump raderat*

Observera att vi inte tillåter bumpning/meningslösa inlägg. Den här gången har jag inte låst tråden, men kom i fortsättningen ihåg att regeln finns.

Citat:

§4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Skrivet av Zoxx0:

Inte en jäkel

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

är lvl 5 tror jag, lägg till OfficialBeLaNd på uplay

Visa signatur

Min burk: GPU: Gigabyte RTX 3070 Aorus Master, CPU: Ryzen 7 7700X, Moderkort: ASUS TUF B650M, Chassi: Phanteks Enthoo Evolv mATX, Skärm: Gigabyte G34WQC

Permalänk

@monkeypwner är lvl 7 nu

Visa signatur

Min burk: GPU: Gigabyte RTX 3070 Aorus Master, CPU: Ryzen 7 7700X, Moderkort: ASUS TUF B650M, Chassi: Phanteks Enthoo Evolv mATX, Skärm: Gigabyte G34WQC

Permalänk
Medlem

Adda mig, "tjocktomten"

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk

Söker spelare

Tjena!

Jag söker enstaka spelare eller en grupp som lirar The Division på PC.

Ser helst att du/ni är 25 år och uppåt.

Adda DBellander

Visa signatur

/Danne

Permalänk

La till alla som hade skrivit nick!
Sandpappret heter jag på uplay

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Någon här som spelar fortfarande?

grogg.SE heter jag på Uplay. 40+, casual och spelar när det finns tid. Springer mest runt i LZ och UG.

Permalänk

@grogt: Jag spelar och söker spelare! Spelar du fortfarande? Uplay: Jewbaccae