Tjenare!
Jag har ett New Nintendo 3DS, inte XL versionen. Jag köpte det och spelade sedan igenom Pokémon Omega Ruby en gång och efter dess så har jag mer eller mindre glömt bort att jag har konsolen så jag tänkte att det kanske finns någon som skulle få mer nytta utav den än vad jag får.
Det som medföljer är då ett New Nintendo 3DS i nyskick, Pokémon Omega Ruby, Pokémon X, Mario Kart 7, minneskort som jag inte kommer ihåg storleken på, tror det är 32 eller 64GB, och laddare. Originallåda finns också, är osäker på om alla papper och sådant som följer med i förpackningen finns kvar. Kvitto går nog att fixa hem digitalt från Webhallen där jag köpte konsolen ifrån.
Jag har även ett par spel köpta digitalt såsom Pokémon Blue, Another World, Streets of Rage 2, Stret Fighter 4 och Monster Hunter 3 Ultimate eller vad den nu heter. Om det finns något sätt att överlåta dessa också så är det inga problem för mig.
Jag tänkte mig 2000-2300kr + frakt för allting. Om det ska skickas så får du swisha i förväg, jag kan även göra så att jag MMS:ar en bild på kvittot från Posten när jag lämnat in paketet och du swishar då. Kan även hämtas i Gnesta, Södermanland om affärer öga mot öga föredras. Jag har gjort affärer här förut och det finns ett par som skrivit om mig i marknadsreferens tråden.
MVH!
Micke
Läs hela annonsen här