Har du haft någon "kändis" på efterfest?

Permalänk
Avstängd

Har du haft någon "kändis" på efterfest?

I den här lilla tråkiga staden ser man inga kändisar om dom inte uppträder, är på turné etc. Men jag har haft Kaj Karlsson här på efterfest för 10 år sen. Jag spelade hans låtar och han sjöng med Har du haft någon kändis på efterfest? Berätta

Permalänk
Medlem

Jag hängde med NiP på deras efterfest efter DHW -14, om det räknas. Polaren kände Get_Right så kom in på så sätt. Rätt häftigt tbh

Visa signatur

Gigabyte GA-Z77X-UP7 | i7 3770K 3.5 GHz | Crucial Ballistix Elite DDR3 1600 MHz 4x4 GB | Crucial M500 240GB SSD | Seagate Desktop 3TB 7200rpm 64MB | Corsair H80i | Gigabyte GTX 970 Windforce G1 Gaming 4GB SLI | BitFenix Ronin | Be-Quiet Dark Power Pro 10 750 W | Asus Xonar Essence STX
Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem

Visserligen förfest, men satt och drack bärs med killarna i Testament för ett gäng år sen, innan de skulle upp å lira.

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem

Har festat till rejält med Bo Kaspers orkester i deras loge när Framfab (någon som kommer ihåg dem?) hade hyrt bandet för sin invigning av nya lokaler i Göteborg. Kanske inte så konstigt då syrran var ihop med basisten....

PS! Kommer ihåg att jag träffade en skittrevlig tjej under festen/konserten och hade så att säga "halva inne" tills jag berättade att jag hade fri tillgång till bandets lilla privata efterfest. Efter jag tog med henne dit såg jag inte röken av henne mer, det sista jag såg var att hon i princip limmade på alla bandmedlemmarna... Efterfest med kändisar kan suga hårt.

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

Varit på efterfest med Chris Holmes från WASP för länge sedan. Tiggde åt mig ett plektrum som nog ligger kvar i en låda någonstans.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst i enlighet med §3.4/§10.1*

Citat:

§3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.
§10.1 Användarkonton är personliga och får inte säljas eller överlåtas. En fysisk person får inte registrera mer än ett användarkonto och det är inte tillåtet att registrera ett nytt om det gamla blir avstängt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...