Är jag den ende som inte kommer fram till inet.se?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nepo:

Inget med proxy inställningar att göra? Att LAN inställningar inte är satt på Automatically?

Dom har begränsat vad man kan göra för inställningar i IE här, om man inte är nätverksadministratör förstås.

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Skrivet av harmacy:

Har exakt samma problem från datorn på mitt jobb.
Fungerar inte i Chrome, FF eller IE.
Slutade fungera för några veckor sedan. Inga problem med några andra sidor.

Skulle kunna vara att Inet.se inte funkar om man sitter bakom en Proxy-brandvägg tex. Det gör jag här, och antagligen du på ditt jobb. Jag har även fått upp felmeddelande om att rensa cookies. Sen när måste man tillåta cookies på Inet för att enbart kolla på produkter? Eller är det cookies från deras reklam som blockeras och man inte kommer in på huvudsidan eller vad.

Får jag tid och lust så får jag väl kolla loggarna i brandväggen medan jag försöker surfa in på Inet.se