Asus VG248QE + Speldator (i7 4790k/Asus ROG mobo/16Gb RAM/Gtx 970)
Tja!
Tänkte nu sälja min speldator p.g.a tappad intresse. Jag har använt dator dagligen och det har inte varit några problem. Körde alla nya spel på högsta inställningar utan några som helst lagg.
Info:
* Datorn köptes 2015-08-22 så den är inte så gammal.
* Kvitto finns för följande GTX 970, Asus Maximus VII mobo, i7 4790k, Corsair Vengeance 16 GB 1600MHz. Alla de viktigaste delar har garantin kvar och alla kartonger finns. Allt finns på en faktura från Inet. Inte alla delar är på samma kvitto för att jag har köpt delarna samma dag i två olika butiker, dessvärre så har jag tappat bort kvittot för de andra delarna.
***Har kartonger till alla delar och skärmen***
* En sak som behövdes fixa är att grafikkortet dog men fick den ersatt på Inet efter en felsökning. Alla papper finns på detta samt kvitto. Nya grafikkortet sattes in 2015-09-22.
* Har aldrig överclockat CPU eller GPU. De går på stock hastigheter men grafikkortet har en "Factory Overclock".
* Har rensat datorn 4 gånger och byt kylpastan för ett halvt år sedan.
Delar:
CPU: i7 4790k
CPU kylare: Corsair H100i GTX
GPU: Gtx 970 G1 Gaming
MOBO: Asus Maximus VII Ranger
RAM: Corsair Vengeance 16GB 1600MHz 2x8GB
PSU: EVGA Supernova G2 750W
Case: Cooler Master Storm Tropper 3x fläktar medföljer
Vill sälja datorn först eller helst som paket med skärmen. Pris för datorn 7000kr, pris för skärmen 1500kr. För båda 8000kr. Är datorn såld separat så kan tänka mig sälja skärmen efteråt.
OBS! Säljer dator utan några hårddiskar. Kan visa att datorn fungerar som den ska på plats och om du tar med dig en hårddisk så kan jag slänga in den.
Endast upphämtning, bor centralt i Göteborg.