XFX RADEON R9 390 DD XXX OC 8GB

Permalänk
Avstängd

XFX RADEON R9 390 DD XXX OC 8GB

Hej det är så att jag har ett XFX RADEON R9 390 DD XXX OC 1015MHZ 8GB DDR5 DP HDMI 2XDVI
Artnr: R9-390P-8DF6

Backplate finns på detta grafikkort orginal kartong dessutom också.
Grafikkortet har aldrig varit överklockat utöver fabrik.
Grafikkortet är använt i 7 månader.

Tänkte sälja det eller byta upp mig, tänkte ett geforce gtx 1070 eller likvärdigt, pris kan diskuteras vid upp byte, garanti ska finnas på grafikkortet jag byter mig upp till, mitt grafikkort presterar väldigt bra och är felfritt. Kom gärna med bud eller förslag.

Finns att hämta i Örebro endast mot kontant betalning vid köp eller byte.

Garanti finns hos Inet till 2017-05-17 eller 2017-07-15, osäker på vilket som gäller men något av dessa är det då jag bytt upp mig från ett defekt tidigare mot detta. Finns kanske längre garanti hos tillverkare.

Jag förbehåller mig rätten av att sälja till vem jag vill, när jag vill och inte alls.

Bilder är från Inet.

Skambud undanbedes

Mvh Michel

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jadu svårt o lägga ett bud som ej är skam
Men har kikat runt på blocket och finns en Hel del 780ti och 970 som gör för 1200-1700kr
Denna är då enligt benchmarks sämre än dessa kort så svårt o sätta pris

Jag börjar buda precisa 999kr, studerar i Jönköping men bor i Örebro/Karlskoga så är hemma från och med helgen

Och ursäkta i förväg om Du skulle tycka det är skambud!

Permalänk
Avstängd

@Blu3n0va: Detta bud kommer inte att accepteras, mitt grafikkort presterar definitivt bättre än dessa, mitt kort är jämförbart med ett 1060 6gb.

Mitt grafikkort har högre bussbredd 512 bitar och 8gb, vilket är perfekt för VR och generellt bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blu3n0va:

Jadu svårt o lägga ett bud som ej är skam
Men har kikat runt på blocket och finns en Hel del 780ti och 970 som gör för 1200-1700kr
Denna är då enligt benchmarks sämre än dessa kort så svårt o sätta pris

Jag börjar buda precisa 999kr, studerar i Jönköping men bor i Örebro/Karlskoga så är hemma från och med helgen

Och ursäkta i förväg om Du skulle tycka det är skambud!

Enligt Sweclockers test: http://www.sweclockers.com/test/21190-sapphire-radeon-r9-390-... (Dock för sapphire NITRO som har lite högre coreclock) så ligger det lite över 970 generellt. Sen skulle jag nog säga att det beror på spelen man skall spela oxå.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk

Hej herrar

bara kort och utan att förolämpa någon: viktigt att notera att detta är en annons och inte diskussions forum.
Bud får läggas och det är upp till säljaren att avgöra vem han vill sälja det till utan att någon part kommenterar det för mycket.
Tänk på att onödiga kommentarer urartar lätt och förstör en annons som säljaren faktisk betalat.

Må gått!

Permalänk
Medlem

1300 + frakt bjudet. @xcr89

Permalänk

Är kortet sålt?