Moderkort, chassi och radiator sökes och säljes

Permalänk

Moderkort, chassi och radiator sökes och säljes

Tjenare!

Jag har en uppgradering på gång vilket innebär att jag har ett MSI Z87M gaming (https://www.msi.com/Motherboard/Z87M-GAMING.html) och en EK 360x45mm radiator över.

Jag behöver även ett par komponenter, en 240mm (runt 45mm eller mer tjock) radiator , ett mITX moderkortn z87 (måste vara kompatibelt med devil's canyon) eller ett mITX z97 moderkort.

Jag behöver även ett chassi, tänkte mig ett Phanteks enthoo evolv ITX men om någon har något annat som ligger och skräpar kan ni ju skicka ett PM!

För moderkortet har nypriset varit runt 1500 eller lite mindre men det är budgivning som gäller för både 360mm radiatorn och moderkortet! Jag behåller dock rätten att inte sälja om jag inte är nöjd med priset.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag börjar väl med ett bud på radiatorn: 100 + frakt. Skulle dock gärna veta mer om den, material, hur sitter kopplingarna, det kanske t.o.m går att skaka fram en länk till produktsidan?

Permalänk

600kr + frakt för moderkortet

Permalänk
Skrivet av mmarks:

Jag börjar väl med ett bud på radiatorn: 100 + frakt. Skulle dock gärna veta mer om den, material, hur sitter kopplingarna, det kanske t.o.m går att skaka fram en länk till produktsidan?

Jag är ganska säker på att det är en sån här (https://www.ekwb.com/shop/ek-coolstream-rad-xt-360). Den ser iallafall mycket lik ut. Den är i ganska bra skick, det finns definitivt repor i lacken och några böjda finns men i helhet fungerar den bra. Helt gjord av koppar iallafall. Jag kan tyvärr inte skicka några av mina egna bilder eftersom jag är bortrest!

Skrivet av Kalsvikit:

600kr + frakt för moderkortet

Noterat!

Permalänk

Har ett node 304 om du är sugen på det, i Linköping

Visa signatur

Gigabyte B550i - Ryzen 5600x - 64gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - RTX 3080 - NR200P

Permalänk

@henkrik92: Nja rymmer inte riktigt den vattenkylning jag hade i mitt förra bygge..

Permalänk
Skrivet av _5H4D0WR34P3R_:

@henkrik92: Nja rymmer inte riktigt den vattenkylning jag hade i mitt förra bygge..

Okej! säg till annars. Drar härifrån efter nyår!

Visa signatur

Gigabyte B550i - Ryzen 5600x - 64gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - RTX 3080 - NR200P

Permalänk
Medlem

Har du kvar moderkortet? Budar 650 + frakt

Permalänk
Skrivet av henkrik92:

Okej! säg till annars. Drar härifrån efter nyår!

Tackar, ska tänka på saken!

Skrivet av Swepulse:

Har du kvar moderkortet? Budar 650 + frakt

Japp! Om något blir sålt så skriver jag det i den här tråden!

Permalänk
Medlem

Japp! Om något blir sålt så skriver jag det i den här tråden!

Hur länge håller du igång budgivningen?

Permalänk
Skrivet av Swepulse:

Hur länge håller du igång budgivningen?

Tror att jag håller den igång tills på torsdag när jag kommer hem och kan plocka ihop grejerna. Låter det rimligt? Jag kan ändå inte skicka något tills dess så den kan lika gärna ligga uppe?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tror att jag håller den igång tills på torsdag när jag kommer hem och kan plocka ihop grejerna. Låter det rimligt? Jag kan ändå inte skicka något tills dess så den kan lika gärna ligga uppe?

Skickades från m.sweclockers.com

Tack, då vet jag!

Permalänk
Medlem

Drar mig ur budgivningen, lycka till med försäljningen!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Vagos:

Radiatorn finns kvar, tyvärr är moderkortet sålt!

Permalänk
Medlem

Kan buda 150 för radiatorn. Har du vägarna förbi Norrköping eller Söderköping kan jag gärna mötas upp där, annars betalar jag såklart frakt på det.