Tråden om Nintendo Switch | Lite | OLED

Permalänk
Inaktiv

Flera butiker har tillslut börjat sjustera priserna nu under eftermiddagen. Spel å Sånt var fortfarande billigast när jag tittade senast med samma pris som innan (strax under 3600kr).

Skrivet av Tiamat:

Master's var slutsåld i USA på ett par minuter.

En annan rolig grej är att webhallen har 3698:- vs komplett 3990:- är ju samma ägare.

https://www.youtube.com/watch?v=PVRhEcGPCJg

Update: Har kollat lite på vad som ingår i de 3 st, versionerna jag hittade.

Masters edition som går endast att köpa i USA (kan köpas på ebay dyrt) http://i.ebayimg.com/images/g/MEwAAOSwnHZYfawv/s-l1600.jpg

Special edition http://i.ebayimg.com/images/g/2FgAAOSwA3dYfZGf/s-l1600.jpg

EU edition http://nintendoeverything.com/wp-content/uploads/breath-of-the-wild-limited-edition-656x369.png

Skillnaderna på versionerna: special edition har med Zelda väskan men inte svärd statyn. EU edition har med svärdet men inte zelda väskan, kartan eller myntet.

Intressant där med väsk-varianten som saknar statyn. Hade varit bra om alla tre varianterna gick att välja på i alla regioner. Nu är den regionsfri förstås men dyrt att handla utanför EU.

Skrivet av DST:

jupp, jag orkar inte hålla i min samsung tab 3 8" som är ju super duper mega tunn jämfört med Switchen i mer än några min, spec om man ligger i sängen å håller den över sig.

Hehe, senast jag gjorde det så vaknade jag av att jag fick en surfplatta i ansiktet. Somnade till i någon sekund och tappade den medans, gör jag inte om igen hehe.

Skrivet av Gloremir:

Ett spel jag verkligen väntar på, är xenoblade cronicles 2.

1 an var grym + X verisionen var det inge fel på heller

Skickades från m.sweclockers.com

Samma här, även om jag nog föredragit något mer i stil med Xenoblade Chronicles X. Men tacksamt med fler spel i serien förstås.

Hade gärna sett Xenogears släppas lätt remastrad eller som VC på något vis, mitt favorit-JRPG genom tiderna troligen. Final Fantasy VI och Chrono Trigger tätt efter.

Skrivet av Arditi:

Tvekade smått på om det är något vettigt att tala om, men detta är det senaste från ryktes-tåget på Neogaf/Reddit: Nintendo har tillverkat en variant/dev.kit med rejäl hårdvara i dockan. Spännande oavsett!

Switch SCD to potentially have 8GB ram, 3.5 teraflop 1060 class gpu...

Haha, Ethernet-jack till och med, var en del som klagade på avsaknaden av det på Switch.
Blir att försöka läsa igenom under kvällen/veckan, spännande läsning speciellt då det verkar handla om ett dev-kit. De brukar vara rätt hemliga.

Permalänk
Medlem

@Tiamat @anon5930: Skall kanske påpekas att den bild som Tiamat har länkat inte är den nya, beryktade dockan/utvecklarkitet, (som dök upp för en månad sedan) utan något som cirkulerat en längre tid; förmodligen är det det nuvarande Switch-kitet.

F.ö. kan det vara värt att nämna att en utvecklare gått ut med mer information om hur Nintendos avgiftsbelagda internettjänst kommer hantera belöningarna. Det rådde oklarhet kring ifall man fick behålla det S/NES-spel man erbjudits även efter dess nedladdningsmånad gått ut: Svaret är tydligen JA.

Citat:

Online subscription:
- The free game a month is exactly like PS+. As long as you download within that free month it’s yours to keep as long as you’re subscribed.
- The free download a month is chosen by Nintendo because if they offered all VC games with online the player base would be split and you’d never find enough people for a match. Whereas with this method, everyone who’s downloading the game is part of the same player pool.

Visa signatur

De (tredje person, plural, subjektsform).
Dem (tredje person, plural, objektsform).
Vi (första person, plural, subjektsform).
Oss (första person, plural, objektsform).

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av Arditi:

@Tiamat @anders190: Skall kanske påpekas att den bild som Tiamat har länkat inte är den nya, beryktade dockan/utvecklarkitet, (som dök upp för en månad sedan) utan något som cirkulerat en längre tid; förmodligen är det det nuvarande Switch-kitet.

Ja det stämmer den bilden och länken är från Nov. 2016:

Skrivet av :

Nintendo Switch Dev Kit pic vs retail unit
November 3, 2016

Men troligtvis kommer den nya ha ethernet med

Tillägg : har letat efter ursprungskällan (är raderad/borta) som är på kinesiska och inget språk jag behärskar. Men de har översatt den på engelska och det är ett rykte endast:

Skrivet av 2x wifi, 1hdmi, 1x mini dp, 1x ethernet, 2x unidentified socket, 3x network led indicator,:

Källa Lite längre ned i den diskussions tråden länkas samma bild upp igen:

Men det är som du påpekat endast spekulationer/rykte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arditi:

F.ö. kan det vara värt att nämna att en utvecklare gått ut med mer information om hur Nintendos avgiftsbelagda internettjänst kommer hantera belöningarna. Det rådde oklarhet kring ifall man fick behålla det S/NES-spel man erbjudits även efter dess nedladdningsmånad gått ut: Svaret är tydligen JA.

Det hon nämner om analoga triggers har hon sagt att det var en felskrivning.
Hoppas det hon säger om spelen stämmer. Hade dock hellre sett att online var fortsatt gratis. Det hade jag värderat högre än några hundralappar hit och dit på konsolen, trots att jag mestadels bara spelar offline.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arditi:

Litar nog mer på Nintendo of America:s toppchef Reggie Fils-Aime som i intervju med Wired bekräftar det motsatta:

Nintendo’s online service for Switch will charge a monthly fee and one of the incentives is one free classic game “per month.” Does that mean you lose access to that game after a month?

Reggie Fils-Aime: Correct. It means that essentially you’ve got access to that game for a period of time, and then after the month there’s a new selection. You’ll have the opportunity to buy it, but [after] that month we’ve moved on to another game.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

CDON har höjt priset med såg jag, igår när jag bokade min var de nere på 3490kr. Nu är det en bit över 3600kr. Ett jäkla hoppande i priser även på spelen, märkte det samtidigt som jag beställde då igår.

Jag såg det också. När jag såg ditt inlägg om att du beställt så var jag jäkligt sugen och dessutom har jag en rabattkod på CDON på 200:- som går ut snart. Vi hade en diskussion här hemma, regeringen och jag, och vi kom fram till att vi funderar lite till.

Tänkte faktiskt beställa idag. Gissa hur snopen jag blev när jag såg att CDON gått upp i pris mer än min rabattkod! Så det blev ingen beställning idag heller.

Avvaktar nog ett tag till, för det verkar ju inte vara nån brist på dom än iaf.

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Arditi:

@Tiamat @anders190: Skall kanske påpekas att den bild som Tiamat har länkat inte är den nya, beryktade dockan/utvecklarkitet, (som dök upp för en månad sedan) utan något som cirkulerat en längre tid; förmodligen är det det nuvarande Switch-kitet.

Skrivet av Tiamat:

Ja det stämmer den bilden och länken är från Nov. 2016:

Men troligtvis kommer den nya ha ethernet med http://i.imgur.com/2IGEruO.png

Tillägg : har letat efter ursprungskällan (är raderad/borta) som är på kinesiska och inget språk jag behärskar. Men de har översatt den på engelska och det är ett rykte endast: Källa Lite längre ned i den diskussions tråden länkas samma bild upp igen:

http://i.imgur.com/rTLJBNA.jpg

Men det är som du påpekat endast spekulationer/rykte.

Ah, får bli att titta lite närmare vid något tillfälle. Hela kvällen har redan gått åt till annat. :/

Skrivet av mudde:

Det hon nämner om analoga triggers har hon sagt att det var en felskrivning.
Hoppas det hon säger om spelen stämmer. Hade dock hellre sett att online var fortsatt gratis. Det hade jag värderat högre än några hundralappar hit och dit på konsolen, trots att jag mestadels bara spelar offline.

Med tanke på att Microsoft tjänat enormt med pengar på betald online så var det svårt för Sony att låta bli och även Nintendo. Hade även jag gärna sett att det fortsatt varit gratis att spela online. Om de spel man får tillgång till på köpet är bra så gör det inte lika mycket men speciellt Sony har börjat skicka iväg diverse skräp på senare år. Innan PS4 släpptes så var det rätt bra saker de bjöd på. Lättare nu när alla tvingas betalar, de behöver inte göra så mycket för pengarna.

Får se hur det blir för min del, online vore trevligt men troligen något jag klarar mig utan.

Skrivet av Hurtigbullen:

Jag såg det också. När jag såg ditt inlägg om att du beställt så var jag jäkligt sugen och dessutom har jag en rabattkod på CDON på 200:- som går ut snart. Vi hade en diskussion här hemma, regeringen och jag, och vi kom fram till att vi funderar lite till.

Tänkte faktiskt beställa idag. Gissa hur snopen jag blev när jag såg att CDON gått upp i pris mer än min rabattkod! Så det blev ingen beställning idag heller.

Avvaktar nog ett tag till, för det verkar ju inte vara nån brist på dom än iaf.

Wife chooses, husband obeys!

Hade varit ypperligt tillfälle att passa på när CDON låg som lägst men samtidigt borde priserna kunna sjunka lite igen. Jag såg att Switch-utgåvan av Zelda hamnat över 600kr under dagen. Igår gick den att få tag i under. Ovanligt instabilt, jag kan inte minnas när handeln i det närmaste sitter och höjer och sänker priser timme för timme.

Verkar vara god tillgång fortfarande, 2 miljoner maskiner skulle eller kanske redan har börjat skeppas. Borde förhoppningsvis räcka ett tag med.

För egen del är jag nöjd med de priser jag fått tag i men håller koll på om Switchen skulle dyka upp billigare. Personligen vill jag inte ha någon Brexit-modell så Svensksåld modell är vad som gäller. Eller möjligen från exempelvis Tyskland, de använder samma elsystem med.

Permalänk
Medlem

Fattade jag det rätt, ingår väskan i Zelda BOTW Limited Edition?

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av Hurtigbullen:

Fattade jag det rätt, ingår väskan i Zelda BOTW Limited Edition?

Nej det det gör den tyvärr inte :/

Väskan finns i masters- och special edition.

Såg även en UK edition med T-shirt:

Permalänk
Medlem

@Tiamat: Tack! Får nog bli en "Svensson edition" så småningom då.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu börjar racet om vem som får den först, på release och för sent
Bokade hos Dustin i veckan och fick igår ändrad orderstatus Beräknad till vårt lager 2017-03-06 kan det vara så att min kommer i en andra våg? Lite surt om den skickas först efter helgen, hade varit fint att får den på release. Hos komplett verkar det också vara fullbokat av dom första för där står det; Tillgänglighet: 100+ st på väg in 14.mar.2017. Datumet är bekräftat, 3:e vågen?

Finns det någon handlare som inte är fullbokad? Många står det fortfarande preliminär/förväntad release 3/3
Själv låter jag nog min order ligga kvar, fick studentrabatt och kommer ändå bara spela Zelda som även är bokat till Wii U.

Visa signatur

Workstation: Intel DX79SI | Intel Core i7-3930K | Cooler Master Hyper 212 EVO | ASUS GeForce GTX 1070 Dual | 6x4GB Kingston HyperX | Samsung 850 PRO 256GB
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1265Lv2 | HP Smart Array P222/512 FBWC | 2x8 ECC Kingston KTH-PL316E/8G | Samsung 850 PRO 256GB | 3x4TB WD Red WD40EFRX
Wii U | Switch 7754-7201-0621 | PS5 Segge81

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Segge:

Nu börjar racet om vem som får den först, på release och för sent
Bokade hos Dustin i veckan och fick igår ändrad orderstatus Beräknad till vårt lager 2017-03-06 kan det vara så att min kommer i en andra våg? Lite surt om den skickas först efter helgen, hade varit fint att får den på release. Hos komplett verkar det också vara fullbokat av dom första för där står det; Tillgänglighet: 100+ st på väg in 14.mar.2017. Datumet är bekräftat, 3:e vågen?

Finns det någon handlare som inte är fullbokad? Många står det fortfarande preliminär/förväntad release 3/3
Själv låter jag nog min order ligga kvar, fick studentrabatt och kommer ändå bara spela Zelda som även är bokat till Wii U.

Jag såg över min beställning nu och inte framflyttad här. CDON i mitt fall. De är inte förbokade men listar samtidigt inget datum mer än "kommande".

Hoppas man får prylarna på lanseringsdagen eller gärna någon dag innan. Vore lagomt surt om man får Zelda eller Switch men inte båda. Beställt från två olika butiker, inte helt optimalt.

Har fortfarande kvar förbokning på vanliga Switch Zelda ifall Ginza bestämmer sig för att inte leverera.

Börjar verkligen se fram emot lanseringen.

Permalänk
Medlem

Har ni beställt gråa eller blå/röd?

Jag vill ha en blå/röd. Jag kontaktade Dustin precis och frågade om jag får min i första leveransen om jag lade en order hos dem, och fick svaret att jag antagligen får det. Så jag lade en order där, eftersom jag också har studentrabatt.

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoBBi:

Har ni beställt gråa eller blå/röd?

Jag vill ha en blå/röd. Jag kontaktade Dustin precis och frågade om jag får min i första leveransen om jag lade en order hos dem, och fick svaret att jag antagligen får det. Så jag lade en order där, eftersom jag också har studentrabatt.

Beställde Gråa för det var bara den dom hade men ser nu att det finns i blå/röd också. Mailade i tisdags och frågade om det var fullbokat men inte fått svar ännu. Hur ringde du dustin när du fick så snabbt svar? Kanske tar en blå/röd om tillgången är bättre.

Visa signatur

Workstation: Intel DX79SI | Intel Core i7-3930K | Cooler Master Hyper 212 EVO | ASUS GeForce GTX 1070 Dual | 6x4GB Kingston HyperX | Samsung 850 PRO 256GB
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1265Lv2 | HP Smart Array P222/512 FBWC | 2x8 ECC Kingston KTH-PL316E/8G | Samsung 850 PRO 256GB | 3x4TB WD Red WD40EFRX

Permalänk
Medlem

Jag ska beställa blå/röd versionen.

Visa signatur

Dator: Mac Mini M4 500gb Display: Dell 34" Alienware AW3423DW
Spelkonsol: Nintendo Switch 2

Permalänk
Inaktiv

Limited Edition-versionen av Zelda kryper neråt i pris på Prisjakt, 1199kr hos Inet just nu. Fortfarande 300kr dyrare än Ginza var men värt att nämna om någon letar ett exemplar eller vill boka om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segge:

Beställde Gråa för det var bara den dom hade men ser nu att det finns i blå/röd också. Mailade i tisdags och frågade om det var fullbokat men inte fått svar ännu. Hur ringde du dustin när du fick så snabbt svar? Kanske tar en blå/röd om tillgången är bättre.

Jag ringde bara till numret för beställningar och frågor om produkter (tryckte 1 i telefonslussen). Det kanske är så att tillgången är bättre på blå/röd? Särskilt om den inte lagts upp i butikerna samtidigt som den gråa, utan senare.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoBBi:

Jag ringde bara till numret för beställningar och frågor om produkter (tryckte 1 i telefonslussen). Det kanske är så att tillgången är bättre på blå/röd? Särskilt om den inte lagts upp i butikerna samtidigt som den gråa, utan senare.

Förmodligen är det så.
Fick nyss svar på mitt mail, dom vet inte exakt hur många dom får i första leverans så blev inte mycket klokare. Kanske göra en beställning på blå/röd också och avbokar ena när det närmar sig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kanske en dum fråga. Förmodligen något som inte är aktuellt för så många här på forumet heller...

Men! Är det någon ide att skaffa en Nintendo Switch och köra den på en tjock-tv? Och typ skaffa en HDMI/komposit-adapter som denna:

https://www.kjell.com/se/sortiment/ljud-bild/kablar-adaptrar/hdmi/signalomvandlare/omvandlare-komposit-till-hdmi-p69173

Kommer det att funka?

Kan ju även köra den på HDMI-skärmen till datorn, men tanken är ju att familjen ska samlas och spela ihop..
Vi har hängt kvar vid våran tjock-tv länge nog, men kostnaden för Switch + platt-tv ihop blir tyvärr lite för mycket på en gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av solemn:

Kanske en dum fråga. Förmodligen något som inte är aktuellt för så många här på forumet heller...

Men! Är det någon ide att skaffa en Nintendo Switch och köra den på en tjock-tv? Och typ skaffa en HDMI/komposit-adapter som denna:

https://www.kjell.com/se/sortiment/ljud-bild/kablar-adaptrar/hdmi/signalomvandlare/omvandlare-komposit-till-hdmi-p69173

Kommer det att funka?

Kan ju även köra den på HDMI-skärmen till datorn, men tanken är ju att familjen ska samlas och spela ihop..
Vi har hängt kvar vid våran tjock-tv länge nog, men kostnaden för Switch + platt-tv ihop blir tyvärr lite för mycket på en gång.

Det står "omvandlar analogt ljud och bild till HDMI-signal", men du kommer ju använda den åt andra hållet. Så denna borde passa bättre: https://www.kjell.com/se/sortiment/dator-natverk/kablar-adapt...

Sen kommer du naturligtvis inte få superbild. Om TV:n har komponentingång så får du nog lite bättre kvalitet med en sådan omvandlare.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av solemn:

Kommer det att funka?

Måste säga att jag blir lite imponerad att du fortfarande kör med tjockTV. Hade jag varit i din sits hade jag nog prioriterat en 42-50" TV istället. Rör sig om ungefär samma pengar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Om jag reserverar hos Dustin och väljer kortbetalning, kommer dom reservera pengarna direkt eller sker det innan leverans?

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av anon5930:

Limited Edition-versionen av Zelda kryper neråt i pris på Prisjakt, 1199kr hos Inet just nu. Fortfarande 300kr dyrare än Ginza var men värt att nämna om någon letar ett exemplar eller vill boka om.

Ginza hade en najs deal undrar om de kommer att justera priserna när den levereras?

Skrivet av JoBBi:

När jag skulle ombeställa på Inet var alla grå slut av den första batchen så jag fick beställ röd/blå. Samma gällde på spel och sånt, fick beställa en röd/blå. Så troligtvis större chans att få tag på den rödblå.

Skrivet av Segge:

Förmodligen är det så.
Fick nyss svar på mitt mail, dom vet inte exakt hur många dom får i första leverans så blev inte mycket klokare. Kanske göra en beställning på blå/röd också och avbokar ena när det närmar sig.

Gör det. Det var det enda alternativet jag fick när jag beställde de grå var slut ringde Inet och spel och sånt jag låg väldigt högt upp så jag kommer nog få den vid release.

Jag kunde äntligen förhandsbeställa skylanders såg den i Sverige för 899:- nu ligger den på Ginza för 549:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoBBi:

Det står "omvandlar analogt ljud och bild till HDMI-signal", men du kommer ju använda den åt andra hållet. Så denna borde passa bättre: https://www.kjell.com/se/sortiment/dator-natverk/kablar-adapt...

Sen kommer du naturligtvis inte få superbild. Om TV:n har komponentingång så får du nog lite bättre kvalitet med en sådan omvandlare.

Tack! Naturligtvis ska det vara i rätt riktning också.. Det står "Max. upplösning in: 720p".. Switch skulle väl lite ge lite mer än så i dockat läge? Jag förmodar att det är väl bara att testa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av solemn:

Tack! Naturligtvis ska det vara i rätt riktning också.. Det står "Max. upplösning in: 720p".. Switch skulle väl lite ge lite mer än så i dockat läge? Jag förmodar att det är väl bara att testa.

Ja, testa. Gissningsvis borde det funka, men man vet ju aldrig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segge:

Måste säga att jag blir lite imponerad att du fortfarande kör med tjockTV. Hade jag varit i din sits hade jag nog prioriterat en 42-50" TV istället. Rör sig om ungefär samma pengar.

Tack! Vi har sagt att vi byter ut fettot när den går sönder. Men skiten går ju ALDRIG sönder!
Skämt åsido, så handlar det mest om prioriteringar i ekonomin. Hur menar du förresten att det rör sig om ungefär samma pengar? En 42-50" TV för 500 spänn? En Switch = 3500 kr. En ny TV = 2.000 och uppåt typ? Vi skulle nog ha råd med antingen eller, men både en ny TV och Switch på en gång? Nej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av solemn:

Tack! Vi har sagt att vi byter ut fettot när den går sönder. Men skiten går ju ALDRIG sönder!
Skämt åsido, så handlar det mest om prioriteringar i ekonomin. Hur menar du förresten att det rör sig om ungefär samma pengar? En 42-50" TV för 500 spänn? En Switch = 3500 kr. En ny TV = 2.000 och uppåt typ? Vi skulle nog ha råd med antingen eller, men både en ny TV och Switch på en gång? Nej.

Kanske var lite otydlig, menade antingen eller.
En switch går på 4-5000 beroende på hur många spel/kontroller man väljer att köpa inledningsvis och vart.
För samma peng får du en TV <50"

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har inga invändningar mot hårdvaran eller koncepten och idéerna runt den. Den verkar helmysig fortfarande.

Men lanseringstitlarna är helt enkelt för få. Zelda släpps ju till Wii U också så det är att antingen punga ut 4t för en ny konsoll + spel eller bara köpa spelet till konsolen jag redan äger. Det är mycket de inte tänkt på för existerande Wii U ägare, troligtvis då för att vi är "så få". Jag är också lagom sugen på att köpa om Mario Kart 8, men det spelar inte dem någon roll för målgruppen initialt verkar vara de som inte köpte den.

Visa signatur

i9 10980XE | 128 GB DDR4-3600 | ASUS X299 WS PRO | RTX 5080 Founders Edition
R7 5700X | 64 GB DDR4-3200 | Gigabyte B550 Gaming X V2 | RTX 2080 Ti Founders Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segge:

Kanske var lite otydlig, menade antingen eller.
En switch går på 4-5000 beroende på hur många spel/kontroller man väljer att köpa inledningsvis och vart.
För samma peng får du en TV <50"

Det blir nog att köpa ny TV först men avvakta med Switch. Tills sommaren/hösten kanske när det kommit ut lite fler spel och onlinetjänsten (förhoppningsvis) borde vara igång.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Tiamat:

Ginza hade en najs deal undrar om de kommer att justera priserna när den levereras?

När jag skulle ombeställa på Inet var alla grå slut av den första batchen så jag fick beställ röd/blå. Samma gällde på spel och sånt, fick beställa en röd/blå. Så troligtvis större chans att få tag på den rödblå.

Gör det. Det var det enda alternativet jag fick när jag beställde de grå var slut ringde Inet och spel och sånt jag låg väldigt högt upp så jag kommer nog få den vid release.

Jag kunde äntligen förhandsbeställa skylanders såg den i Sverige för 899:- nu ligger den på Ginza för 549:-

https://eikmo72643.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/20685i0771B6F028A763AA/image-size/large?v=1.0&px=1400

Borde vara lugnt, min orderbekräftelse säger 899kr så de är så illa tvungna att leverera för det priset.