Permalänk
Medlem

Lurcazzus: Ingen tvingar dig att titta!

Katten ( Vafan du nu heter): Snyggt gjort!

Visa signatur

"Normalbegåvade människor hänger inte på sweclockers. Här samlas eliten och idioterna."
Citera mig så hittar jag tillbaka.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurcazzus
Hmm, fan va lönt att lägga upp lite bilder på en burk där du buntat ihop kablarna i. Och sen får vi ju inte glömma "ditt elajta chieftec med fönster".

Fan va mycket skit det postas på sweclockers numera.

har jag tvingat dig?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurcazzus
Fan va mycket skit det postas på sweclockers numera.

Ja, denna "mod" var väl inte direkt den mest intressanta om vi säger så. Men vill trådskaparen berätta om den så får han väl göra det, folk verkar ju relativt intresserade i alla fall...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xe^
d jävla sketna home.no cepar

cepar? Har ditt webbhotell drabbas av Cerebral pares (CP) eller vad menar du? Du bör nog tänka över dina ordval lite bättre i framtiden, i Sweclockers forum accepterar vi inte att man missbrukar uttryck på det där sättet.

Tillbaka till ämnet nu.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Castor
Ja, denna "mod" var väl inte direkt den mest intressanta om vi säger så. Men vill trådskaparen berätta om den så får han väl göra det, folk verkar ju relativt intresserade i alla fall...cepar? Har ditt webbhotell drabbas av Cerebral pares (CP) eller vad menar du? Du bör nog tänka över dina ordval lite bättre i framtiden, i Sweclockers forum accepterar vi inte att man missbrukar uttryck på det där sättet.

Tillbaka till ämnet nu.

vill inte kaxa med en Moderator men "cepa" kan väl inte klassas som cerebral pares, (även om man menar det ) ?

Permalänk
Medlem
Citat:

vill inte kaxa med en Moderator men "cepa" kan väl inte klassas som cerebral pares, (även om man menar det ) ?

OT: Jo, ett webhotell kan väl inte vara som en person med Cerebral Peres heller?

Och buntband är väl inte nått nytt direkt... inte direkt unikt eller så. Men om du känner dig stolt, så visst

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

hehe, lite stolt faktiskt

Permalänk
Medlem

Jag skulle också behöva bunta upp alla sladdarna, men jag har en Shuttle och det verkar vara så att sladdarna inte räcker att gå en längre väg

Lite bilder:

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Medlem

nice =D blir sugen på en mindre låda nu

Permalänk
Medlem

100 bultbant för 20kr.. ja du.. ja har dussintals med såna påsar i huset tror iofs dom e inköpta billigare, farsan jobbar med antenner osv så...

jävligt nice resultat var det iaf... blev bara tvungen att springa och hämta två stycken nu så ja en gång för alla får den där jävla psu->mobo-sladden på rätt plats, den e ivägen för CPUfläkten

Visa signatur

Workstation: XP1800 | 512MB | 120GB | Rage 128 | 21" CRT | CDRW

Permalänk
Medlem

Buntband... dagens ungdom... Vad är det för fel på silvertejp helt plötsligt?

Permalänk
Medlem

Ordning och reda. :>

btw. Ingen siemens telefon är leet.

Permalänk
Citat:

min mobil e såååååå leet [/B]

vad faan det är ju samma som jag har ju
siemens m50 rular

Visa signatur

surgubbe, familjefar , nörderier i allmänhet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av papabear
Buntband... dagens ungdom... Vad är det för fel på silvertejp helt plötsligt?

mm jag förstår inte. silvertejp å smältlim

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk
Medlem

haha, måste bli kladdigt?

Permalänk
Avstängd

ehm, jag menade bultband... jag har ett chassi större än stockholms tunnelbanesystem så jag behöver BULTBAND till mitt chassi

Visa signatur

umtsiatsiarafuckingdatis