Trist det.
Ginza klantade bort Zelda helt för mig så satt i samma sits. Blev eShop-utgåvan men blir en fysisk utgåva med bara jag får tid att lägga en beställning.
Tycker du Fast RMX och Snipperclips är värd sitt pris? Lite småsugen även om jag lär ha fullt upp med Zelda en lång tid framöver.
Mina sitter fast.
Jag har inte det problemet på min Switch faktiskt, men så har jag en uppdaterad version av Zelda då jag fick nöja mig med eShop-utgåvan.
Fortfarande inte spelat på min i dockat läge, trivs så pass bra med den i handheld mode att jag nog lär spela mest så.
http://i.imgur.com/A5sspKZ.jpg
Lätt ett av de bästa spelen som någonsin gjorts, helt klart en höjdpunkt i min nästan 30 år långa spel"karriär".
Riktigt trist att se så många, speciellt på Metacritic som snackar ner och trollar mästerverket.
Fast det blev ju inte repor utan smuts som kom från nedre delen av konsolen. Eller förekom repor också?
Jag har första revisionen, Ambassador-varianten, och den får en smutsig linje på bägge sidor när den stängs ibland. Jag har haft min sedan månadsskiftet juni/juli 2011 och använt den under alla år och har ännu inte fått en repa på min.
Instämmer, speciellt när man kommit någon timme in och spelvärlden öppnar sig rejäljt. Spelet är värt sitt höga betyg, jag hade höga förväntningar men måste faktiskt säga att jag ändå blivit överraskad.
Jag är nog lite efter flera av er andra då mitt spel laddades klart först efter kl 21 igår. Men blivit ett par timmar sedan dess.
Instämmer, dock kommer de aldrig fatta problemet med deras jämförelse eller acceptera problematiken med den. Men det är bra att tramset ifrågasätts. Galenskap att jämföra en icke-lanserad eller precis lanserad plattform. När plattformarna i fråga är så pass olika att de redan är svåra att jämföra borde sansade människor vara lite försiktigare med sina uttalanden.
Själv säger jag, "why not both? :)"
Dagsfärsk bild från PS4-delen av mediahyllan:
http://i.imgur.com/8SJlyX6.jpg
Fast RMX tyckte jag var riktigt kul och värt det. Lite synd bara att man inte har nån slags kommunikation i online multiplayer. Verkar inte heller som man kan starta ett party och köra över multiplayer, hoppas lite på att de kanske gör en update för det så man kan köra med vänner online. Funkade utmärkt att köra splitscreen annars och var som sagt mycket roligare än vad jag trodde.
Snipperclips var också najs men hann inte köra lika länge. Är lite osäker på hur många banor det finns och hur mycket svårare de senare blir. Lite beroende på det så är det väl värt priset eller inte. Men definitivt kul!