Samsung Galaxy S6s tillbaka knapp sönder!

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy S6s tillbaka knapp sönder!

Tjena.

Nu är det så att jag har en Samsung Galaxy S6, i snart 2 år tillbaka. Ibland när jag inte ens gör något bara kanske sitter på Aftonbladet eller facebook och skrollar ner. Då börjar min tillbaka knapp aktiveras och den gör det ett par gånger innan de slutar. Alltså när detta händer så kan jag inte göra något på mobilen eftersom den bara skicka tillbaka mig hela tiden och den börjar vibrera som den gör när man klickar på den knappen manuellt.

Har testa att starta om den flera gånger men detta hjälper oftast bara för ett tag, ibland lite längre och ibland kortare stund.

Är detta någon av er som också har haft problem med sin Samsung mobil? och vad ska/kan man göra åt det? vad är felet med den?

//Hamott

Permalänk
Medlem

Den verkar bli aktiverad av någonting. Smuts/Skärmskydd ? Fått vatten på mobilen?

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

@KingCobra: Tjena, den har inte fått vatten på sig vad jag kommer ihåg xD. Och det finns ingen smuts som jag kan se. Men jag har ett skärmskydd över men har svårt att tror de kan vara problemet, eftersom jag haft de på ett tag utan problem :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Den verkar bli aktiverad av någonting. Smuts/Skärmskydd ? Fått vatten på mobilen?

Har nu tagit bort mitt skärmskydd, men det är likadant fortfarande :/