När kommer eftermarknadskylar 1080TI?

Permalänk
Administrativ avgift

När kommer eftermarknadskylar 1080TI?

När får ni in 1080TI eftermarknadskylare? Och får ni in alla samtidigt eller vilken modell får ni in först?

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

kan tänka mig att det tar lite tid Nvidia vill sälja sina referens kort före
är nog samma släp tid som det var med gtx1080 släpptes referens kort före ca några veckor senare tredje part kort

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Inet
Skrivet av andra94:

När får ni in 1080TI eftermarknadskylare? Och får ni in alla samtidigt eller vilken modell får ni in först?

Skrivet av Jygge:

kan tänka mig att det tar lite tid Nvidia vill sälja sina referens kort före
är nog samma släp tid som det var med gtx1080 släpptes referens kort före ca några veckor senare tredje part kort

Hej,

Vi har inte fått besked om när de kommer - Men vi kommer så klart göra väsen av oss när det väl sker.

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Enligt Asus "mid march", sedan tar det nog några veckor till innan de verkligen säljs i butiker.

https://rog.asus.com/articles/gaming-graphics-cards/asus-anno...

Permalänk
Medlem

@Inet:
Angående 1080Ti kortens leveranser, jag beställde ett MSI 1080Ti gaming X när det stod "skickas om 5 dagar", idag ändrades det från "skickas om 2 dagar" till "Ej i lager - Beställningsvara". Betyder det att alla kort som ska anlända på Onsdag är förbokade/beställda eller att leveransen är försenad?

Lite oklart vad olika lagerstatus betyder när man beställt något innan det släppts, och vad det aktuella lager-statuset betyder. Står ju Ej i lager på ordern i sig från början. dvs väldigt osäkert om ens kort är paxat eller inte.