Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem

När frugan bestämmer vad man skall ha på sig i H1Z1

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Inaktiv

The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Nintendo Switch)
Inga spoilers!

Permalänk
Inaktiv

Horizon: Zero Dawn (PS4)
Undviker spoilers så gott det går. De intressantare bilderna och där spelet verkligen visar att det är det kanske snyggaste spelet någonsin sparar jag på. Jag visste typ ingenting om spelet mer än att det var extremt hype'at, fått rätt bra snitt på Metacritic och extremt grundlig info om vad storyn riktar in sig på. Riktigt härligt sätt att dyka in i spel och vill inte ta bort den känslan för någon annan.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Galleri: https://imgur.com/a/4JTFzOF

Threadripper 1950X @ 3.8GHz — MSI X399 Gaming Pro Carbon
MSI 1080 Ti FE — 2 x PALIT 980 Ti — Corsair AXi1500W — G.Skill Trident Z RGB 64GB 3200 C14 — Corsair Obsidian 900D — EKWB custom loop — Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

Vill ni ta bilder i Wildlands utan UI är det [Numpad -] som är hotkey för att stänga av/slå på UI.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Riktigt vackert spel det där.

The secret world.

Samt lite Arma 3.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ceogar:

Riktigt vackert spel det där.

https://i.imgur.com/np7khFz.png

The secret world.

TSW är awesome. Mina vänner tröttnade dock så det rann ut i sanden..:(

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

ZBlood - Bloody Hell Mod

Permalänk
Medlem

Moddat Morrowind.

Visa signatur

FD Arc R2 |Asus Prime X370-PRO| AMD Ryzen 7 3700x -> NH-D15 | Palit GTX 1080TI Jetstream|G.skill Ripjaws 16GB 3400MHz| Evga G3 750W | Samsung 970 evo 500GB, Crucial MX100 256GB | Asus Xonar Essence STX| Fostex TH-x00 PH| Acer x34p |

Permalänk
Medlem

Tagna med Ansel i Mass Effect: Andromeda

Permalänk
Skrivet av matnojje:

Tagna med Ansel i Mass Effect: Andromeda

Veeery nice! Hur fick du tag i Ansel? Du är utvecklare?

Permalänk
Medlem

@Awakeruad: Ansel finns färdigt med Nvidias drivrutiner. Kräver bara att spelet i sej och ditt grafikkort stöder det. Ganska tunnt spelstöd så här långt http://www.geforce.com/hardware/technology/ansel/games

Permalänk
Medlem
Skrivet av Awakeruad:

Veeery nice! Hur fick du tag i Ansel? Du är utvecklare?

Tryck på alt+f2 med de senaste drivrutinerna med nyare nvidia kort.

Permalänk

DOF: bokstavligen värre än Hitler

Dold text

(Far Cry 4)

Permalänk
Medlem

EVE Online på min LG Nexus 5X, med hjälp av Moonlight och NVIDIA GameStream. Laggar till väldigt sällan på grund av anslutningen, men annars flyter det på lika bra som på datorn (67-72 fps) Har ej testat med mobildatan än. Vill se först hur mycket data strömningen käkar. En enorm frihet är det hur som helst. Ser med hjälp av AccuBattery att Moonlight tar mellan 525 mA och 850 mA, vilket är väldigt acceptabelt, enligt mig.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Revelation Online

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Snake Pass

Så här ser jag ut efter par gånger jag har dött för att få tag på de lite svårare mynten...(min 4K "monitor" är på reparation så det blir bara 1080p på max just nu )

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Horizon Zero Dawn. Tyvärr blev de coolaste screenshotsen inte något vidare på datorn, verkar som mycket faller bort av det som syns på HDR-TV.

Permalänk
Medlem

Elite Dangerous Horizons
Patch 2.3

Min Python

Min Holo-me

Min Diamondback Explorer

Permalänk
Medlem

TERA

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

En till från Elite Dangerous. Flög runt lite turister och passerade New Africa i Epsion Indy som har minst en turistattraktion
https://eddb.io/body/8120

Permalänk
Medlem

Stundtals ser spelet...dåligt ut.

Stundtals ser spelet....OK ut.

Ibland blir jag imponerad på de smådetaljer de lägger ned på. Det finns faktiskt en glödlampa i lyktan, svår att se på bilden dock.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Lite bilder från min explorer, Eclipse Phase. Jag har påbörjat en lång resa, runt 30 000 ljusår i en halvcirkel upp till mitten av galaxen. Är inte jättelångt borta från civilisationsbubblan än, då det tar ett tag att ta sig så långt.

1) Skopar bränsle från en vit jättestjärna
2) Min CMDR Buio - det är lite "cramped". Äkta porrmusche
3) Första målet var en nebulosa, North America - https://en.wikipedia.org/wiki/North_America_Nebula
4) Liten kort färd. Av någon anledning hade det blivit "ekonomisk rutt" påslaget just i den här bilden, ändrade tillbaks sen.
5) Startar från en ismåne jag landat på

Permalänk
Medlem

Lite mer PCars.
Med det rätta utseendet på bilen

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Det jag nämnde tidigare, ibland ser spelet helt fantastiskt ut och ibland väldigt "meh" i vissa förhållanden.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Inaktiv

Mario Kart 8 Deluxe (Switch)

Permalänk
Medlem

Provar lite Black Desert Online. Inget fel på grafiken, även om photo-mode ljuger lite förstås.

Permalänk
Medlem

Payback behöver ingen förklaring

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av som99:

Payback behöver ingen förklaring
http://i.imgur.com/uETQxxa.png

GTA-klon till Amiga?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

GTA-klon till Amiga?

Yes, spot on! I en 3D motor Det kom 2001 och finns även för Gameboy Advance , OSX, GP2X, IOS och Android med, dock kom det först till Amiga Förmodligen den bästa GTA klonen och helt klart spelvärd

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.