Köpråd: AOC Agon AG352UCG vs. Acer Predator x34a

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Musketör:

Jag ser inte ens att det är en aoc ag förutom i titeln. Att jag slänger ur mig ips fanboy? Räcker med att se dina tidigare inlägg, hur du pratar om andra paneltekniker samt att du ens kan äga en pg279q och sedan våga uttala dig öppet om vilka skärmar som är bra. En panel värd 1500 för 10 lax.
Du har fortfarande inte bemött att tftcentral säger emot ditt påstående. Du slänger bara ur dig saker

Skickades från m.sweclockers.com

Tftcentral har inte sagt emot mitt påstående överhuvudtaget, vet du ens vad Responstider är? 48ms innebär rejält med ghosting i mörkt->ljust.
Står även i deras Conclusion:
(Some slow pixel transitions which can cause some problems

The only slight concern for gaming on this model, and indeed many other VA screens, is that the response times are a little slow in places which can cause some problems with smearing of dark colours)

Du kanske ska ta och läsa på innan du håller på och skriver. Videoklippet är dessutom taget från reddit. Att VA paneler har ghosting är inget du någonsin kommer komma ifrån. Varenda VA TV och skärm lider av det. Fakta.

Något som dessut omvarenda ägare till skärmen skriver om på bl.a. Reddit.

Känns ärligt som att du beställt skärmen och att du gör allt för att övertyga dig själv om att skärmen är felfri.

Här har du också en video ang flimmerproblemet:

Mer flimmer och ghosting:

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

Kommer vänta till 120-144hz kommer vilket förmodligen kommer i höst/vinter tråkigt nog.

Att de Rear ut dessa för 8000kr när HP tar 13000kr är lite konstigt med, känns lite som man betalar sjuka summor bara för "ny" teknik.

Har själv varit så nära på AOC skärmen att jag beställde den men avbeställde den med för att vänta med uppgradering av skärm

Jag borde ha tänkt i dessa banor men slog till i helgen på skärmen... Återstår att se om jag märker av dessa problem och om jag kan leva med det. All ny teknik kostar ju pengar även om det inte är så mycket bättre, de måste ju gå med vinst dessa företag. De får ju heller inte göra en för bra skärm för då köper ingen något nytt, ta Logitech MX518 tex.

Skrivet av Lothbrok:

Tftcentral har inte sagt emot mitt påstående överhuvudtaget, vet du ens vad Responstider är? 48ms innebär rejält med ghosting i mörkt->ljust.
Står även i deras Conclusion:
(Some slow pixel transitions which can cause some problems

The only slight concern for gaming on this model, and indeed many other VA screens, is that the response times are a little slow in places which can cause some problems with smearing of dark colours)

Allting började ju med detta test http://www.sweclockers.com/testpilot/23373-testpilot-aoc-agon... och där var det mest positivt så frågan är lite hur känsliga andra är, och hur känslig jag är.
Jag är mer orolig över gripklo foten som känns lite ostadigt på ett 80cm bord som står helt fritt, kommer jag för nära skärmen.

Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Punnisher:

Allting började ju med detta test http://www.sweclockers.com/testpilot/23373-testpilot-aoc-agon... och där var det mest positivt så frågan är lite hur känsliga andra är, och hur känslig jag är.
Jag är mer orolig över gripklo foten som känns lite ostadigt på ett 80cm bord som står helt fritt, kommer jag för nära skärmen.

Dessa "Testpilot" recensioner är inte mycket att gå efter. Med tanke på att de aldrig faktiskt visar någonting.

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Avstängd

Hoppas du blir nöjd! Men glöm inte att du enligt lag har rätt att skicka tillbaka skärmen om du inte är nöjd men då kanske du eventuellt får stå för fraktkostnaden själv.

Jag tror skärmen är grym och funderar på den eller liknande än så skriv gärna vad du tyckte om den.

Permalänk
Skrivet av Lothbrok:

Dessa "Testpilot" recensioner är inte mycket att gå efter. Med tanke på att de aldrig faktiskt visar någonting.

Testpilot utsedd av sweclockers är inget att gå efter men random reddit user är helt ok?

Du är fortfarande inte alls credible, du bashar bara på allt och är inte objektiv överhuvudtaget. Avlägsna dig

Visa signatur

[i7 7700K] [RTX 2080] [Corsair CX 1000W] [ASUS MARK II] [16GB DDR4] [Samsung EVO 850 500GB]

Permalänk
Skrivet av Lothbrok:

Känns ärligt som att du beställt skärmen och att du gör allt för att övertyga dig själv om att skärmen är felfri.

Om det är problem med skärmen beställer jag bara en annan, men självklart hoppas jag på att skärmen ska vara allt jag önskar. Vem gör inte det? Anledningen till detta är för att jag ägt skärmen du sitter vid, i 6 exemplar, alla hämtade av Asus. Det gör mig besviken, vore kul om det fungerar istället.

Visa signatur

[i7 7700K] [RTX 2080] [Corsair CX 1000W] [ASUS MARK II] [16GB DDR4] [Samsung EVO 850 500GB]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Musketör:

Testpilot utsedd av sweclockers är inget att gå efter men random reddit user är helt ok?

Du är fortfarande inte alls credible, du bashar bara på allt och är inte objektiv överhuvudtaget. Avlägsna dig

Klart Testpilot videor är meningslösa då de inte VISAR någonting, de sitter bara bredvid en produkt likt en sponsrad video och pratar, tar även ett halvår för de att komma fram till poängen. Inga kalibrationsresultat eller något annat heller.

Alla de ägarna på reddit/yt och även tftcentral visar samma resultat gällande ghosting.

Skrivet av Musketör:

Om det är problem med skärmen beställer jag bara en annan, men självklart hoppas jag på att skärmen ska vara allt jag önskar. Vem gör inte det? Anledningen till detta är för att jag ägt skärmen du sitter vid, i 6 exemplar, alla hämtade av Asus. Det gör mig besviken, vore kul om det fungerar istället.

Har du någon speciell pro-VA agenda eller?

Då du tydligen beställt skärmen så kan du ju filma ditt Felfria exemplar i olika förhållanden så får vi se hur jävla bra den är! Och hur fel alla Reddit ägare har alt en fånig ursäkt som "de fick dåliga måndagsexemplar!".

Låter som att du köpt IPS paneler och blandat ihop Glow med BLB.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Lothbrok:

Klart Testpilot videor är meningslösa då de inte VISAR någonting, de sitter bara bredvid en produkt likt en sponsrad video och pratar, tar även ett halvår för de att komma fram till poängen. Inga kalibrationsresultat eller något annat heller.

Alla de ägarna på reddit/yt och även tftcentral visar samma resultat gällande ghosting.

Då du tydligen beställt skärmen så kan du ju filma ditt Felfria exemplar i olika förhållanden så får vi se hur jävla bra den är! Och hur fel alla Reddit ägare har alt en fånig ursäkt som "de fick dåliga måndagsexemplar!".

Glowen är förjävlig på alla ASUS IPS skärmar över 100hz. Det går väl att vänja sig vid genom att ha ljust i hela rummet, sitta 3 meter från skärmen och aldrig använda skärmen kvällstid. BLB är så hemsk på de exemplar jag haft så det syns i dagsljus i mörka till mediummörka scener.

Jobbar som programmerare och förutom spel så jobbar jag hyfsat mycket på min dator kvällstid hemifrån. Därför funderar jag på att helt enkelt bara ge upp och köpa en 60hz från dell och en 144hz TN panel istället.

Jag driver ingen agenda för VA. Vill bara ha en ordentlig skärm utan att behöva fylla min lilla etta med ett skrivbordsmonster för att få plats med flera skärmar.

Med tanke på din trådhistorik är det du som lever i förnekelsen. Njut av din skitskärm du. Du förtjänar den

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothbrok:

Testpiloter som bara snackar är inte trovärdiga men folk på reddit som bashar samma saker som du bashar är trovärdiga? Kamma dig

Visa signatur

13700KF, RTX 3080ti, Arctic Freezer 360, 16GB b-die 3866-15-15-15, 1TB 970 Evo+28TB snurrdisk, Phanteks P400a, Samsung 34" Odyssey G5 C34G55T.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Musketör:

Glowen är förjävlig på alla ASUS IPS skärmar över 100hz. Det går väl att vänja sig vid genom att ha ljust i hela rummet, sitta 3 meter från skärmen och aldrig använda skärmen kvällstid. BLB är så hemsk på de exemplar jag haft så det syns i dagsljus i mörka till mediummörka scener.

Jag driver ingen agenda för VA. Vill bara ha en ordentlig skärm utan att behöva fylla min lilla etta med ett skrivbordsmonster för att få plats med flera skärmar.

Med tanke på din trådhistorik är det du som lever i förnekelsen. Njut av din skitskärm du. Du förtjänar den

Glow har ingenting med refreshrate att göra. Rätt uppenbart att du bara trollar nu.

Varenda IPS panel har Glow. Sitt vid ett normalt avstånd så ska du inte påverkas av det.
Och jag kan göra samma sak som dig: Allt annat än Sweclockers recension av PG279Q är bara påhitt från haters!

Skrivet av Mikaelmannen:

Testpiloter som bara snackar är inte trovärdiga men folk på reddit som bashar samma saker som du bashar är trovärdiga? Kamma dig

Bashar? Någon som KÖPER en produkt och lägger upp en Youtube video som VISAR fenomenen är alltså inte trovärdiga utan bashar produkten och är "haters". Medans en som blivit sponsrad (antagligen, testpilot) inte VISAR NÅGONTING är trovärdig. Sweclockers logik..

Visst skärmen är perfekt, för Sweclockers är sanningen. Tftcentral, #1 inom skärm recensioner har fel likaså de som faktiskt äger skärmarna och har video bevis..

Ska vi gå efter Sweclockers recensioner så kan vi ju säga att PG279Q och XB270/1HU är nästintill perfekta de också? Jag menar, allt annat är ju bara "bashande"

Väntar spänt på era videor där ni motbevisar allt "bashande" och påståenden från ägare samt tftcentral.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Lothbrok:

Glow har ingenting med refreshrate att göra. Rätt uppenbart att du bara trollar nu.

Varenda IPS panel har Glow. Sitt vid ett normalt avstånd så ska du inte påverkas av det.
Och jag kan göra samma sak som dig: Allt annat än Sweclockers recension av PG279Q är bara påhitt från haters!

Bashar? Någon som KÖPER en produkt och lägger upp en Youtube video som VISAR fenomenen är alltså inte trovärdiga utan bashar produkten och är "haters". Medans en som blivit sponsrad (antagligen, testpilot) inte VISAR NÅGONTING är trovärdig. Sweclockers logik..

Visst skärmen är perfekt, för Sweclockers är sanningen. Tftcentral, #1 inom skärm recensioner har fel likaså de som faktiskt äger skärmarna och har video bevis..

Ska vi gå efter Sweclockers recensioner så kan vi ju säga att PG279Q och XB270/1HU är nästintill perfekta de också? Jag menar, allt annat är ju bara "bashande"

Väntar spänt på era videor där ni motbevisar allt "bashande" och påståenden från ägare samt tftcentral.

Problemen hos de skärmarna är kända. Asus skeppar paneler där hälften anses så jävliga att de är defekta. Ge dig nu
https://youtu.be/mje_fmayu0k

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Musketör:

Problemen hos de skärmarna är kända. Asus skeppar paneler där hälften anses så jävliga att de är defekta. Ge dig nu
https://youtu.be/mje_fmayu0k

Backlightbleeding är ett fenomen som finns på varenda jävla skärm på marknaden. Det är endast OLED som inte lider av det.
But you do you booboo, rätt fint att du går helt off.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Lothbrok:

Kan du filma din skärm med telefonen i en mörkare scen?
Eller flytta runt Steamrutan.

Jo visst finns det Blb men jag är ju van vid betydligt värre sådant på andra skärmar och faktiskt inget jag stör mig så mycket på. Då hade jag blivit galen om en död pixel funnits istället. Som lekman bland skärmar så kan jag ändå konstatera att spela spel och jobba i windows är fett nice med så stor skärm. Sen kanske nästa Acer X34p blir bättre men den lär säkert landa på 13000 kr vid release och det är ju lite väl häftigt för en dataskärm, tycker jag.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av farbrorjoakim:

Jo visst finns det Blb men jag är ju van vid betydligt värre sådant på andra skärmar och faktiskt inget jag stör mig så mycket på. Då hade jag blivit galen om en död pixel funnits istället. Som lekman bland skärmar så kan jag ändå konstatera att spela spel och jobba i windows är fett nice med så stor skärm. Sen kanske nästa Acer X34p blir bättre men den lär säkert landa på 13000 kr vid release och det är ju lite väl häftigt för en dataskärm, tycker jag.

Varför pratar du om BLB?

Vi snackar Ghosting, ett känt problem bland alla VA paneler.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan vi inte enas om att VA och IPS är bara skit alltihopa? Sedan är ju världen så konstig att en del stör sig mer på ghosting och andra mer på ips glow etc.

Googlar man på volvo 240 hittar man säkerligen en miljon olika mekaniska fel och dom räknas väl som väldigt driftsäkra. Vad man än letar fel på så hittar man det.

Visa signatur

13700KF, RTX 3080ti, Arctic Freezer 360, 16GB b-die 3866-15-15-15, 1TB 970 Evo+28TB snurrdisk, Phanteks P400a, Samsung 34" Odyssey G5 C34G55T.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mikaelmannen:

Kan vi inte enas om att VA och IPS är bara skit alltihopa? Sedan är ju världen så konstig att en del stör sig mer på ghosting och andra mer på ips glow etc.

Googlar man på volvo 240 hittar man säkerligen en miljon olika mekaniska fel och dom räknas väl som väldigt driftsäkra. Vad man än letar fel på så hittar man det.

Glow är liksom bara ett problem för de som sitter onödigt nära sina skärmar.

Ghosting syns oavsett hur nära du är. Och svart ghosting istället för vanlig "blur" ghosting är riktigt distraherande.

Tänk dig nattscener/kvällscener i t.ex. Wildlands eller nåt annat spel. Där ett halvt träd kan börja ghosta in i det ljusa pga att panelen inte orkar med.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikaelmannen:

På vilket sätt skulle VA och IPS vara skit? Jag har en Acer Predator XB270HU med IPS panel som jag kört med ett bra tag nu, och kunde inte vara mer nöjd. Den har inget glow eller andra problem, inte som jag märkt av i alla fall. Och betraktningsvinklarna och kontrasten i hörnen är helt överlägsna TN-paneler på IPS över lag. Även VA har ju bättre betraktningsvinklar än TN.

Visa signatur

Mobo: Asus X470 Crosshair VII Hero *** CPU: AMD Ryzen 7 2700X *** RAM: 32Gb G.Skill TridentZ 2933Mhz *** PSU: Seasonic 850W Focus+ Platinum *** GPU: Gigabyte RTX2080 Gaming OC *** SSD: Samsung 860 EVO 2 TB *** Chassi: Fractal Design Define R6 TG Svart *** Tangentbord: Ducky One 3 Daybreak MX Clear *** Mus: Logitech Pro X Superlight *** Skärm: Alienware AW3821DW

Permalänk
Medlem

Följer! Jag är också intresserad av dessa skärmar.

Visa signatur

GPU 2080Ti Moderkort ROG Crosshair VIII Formula x570
CPU 5900x Minne Corsair 32GB 3600Mhz Nätagg Corsair AX 1200i
Chassi Lian-Li PC-O7S
Skärm C49RG9x 120Hz Hårddisk Corsair MP600 Kylning husradiator, EK Blocks

Permalänk
Medlem
Skrivet av waverider:

På vilket sätt skulle VA och IPS vara skit? Jag har en Acer Predator XB270HU med IPS panel som jag kört med ett bra tag nu, och kunde inte vara mer nöjd. Den har inget glow eller andra problem, inte som jag märkt av i alla fall. Och betraktningsvinklarna och kontrasten i hörnen är helt överlägsna TN-paneler på IPS över lag. Även VA har ju bättre betraktningsvinklar än TN.

Jag var sarkastisk då tråden blivit bajskastning på båda typen av skärmar. Min poäng var att även om du e svinnöjd så finns det säkerligen folk som är känsliga som skulle hitta fel på den.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mikaelmannen:

Jag var sarkastisk då tråden blivit bajskastning på båda typen av skärmar. Min poäng var att även om du e svinnöjd så finns det säkerligen folk som är känsliga som skulle hitta fel på den.

Fast du behöver ju inte vara särskilt känslig för att hitta VA fel då den typen av ghosting syns i allt Film, Yt, Spel, Browsande.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Och exakt detsamma kan sägas av ips känsliga personer. Känner du att du får mer rätt i din sak om du hela tiden repeterar din ståndpunkt? Vi har fattat din syn på det.

Visa signatur

Permalänk

Har nu kört skärmen ett par dagar och kan ge ärliga svar vad jag känner.

De problem som folk skrivit om på nätet är GROVT överdrivna. Det är lite ghosting, även om jag överdriver och drar runt steamrutan överallt mot vit bakgrund. Flicker märks bara av i loading screens så långt jag sett. Stör det mig - Nej, inte alls. Stör det andra - Tveksamt, det är möjligt eftersom det är märkbart, men under en så kort period. Fixas kanske med någon uppdatering vem vet.

Skärmen har inga som helst problem med BLB eller glow (Nej det är inte en IPS jag vet, jag påpekar bara om någon inte läst på) eller liknande. Betraktningsvinklarna är tveksamma, det är en stor skärm och VA vilket förklarar en del, men fortfarande tråkigt när det inte går att rikta huvudet hela tiden.

Hur är det att spela spel? Underbart, om jag spelar rätt spel vilket tar mig till nästa punkt. Det känns som färgerna är aningen urvattnade, vilket är lite trist. För mig förstör detta upplevelsen lite grann. Gamla TN-ägare skulle säkert jubla när de ser uppgraderingen, då de förmodligen inte tänker på det, men jag känner att en VA panel borde ge lite bättre resultat än en TN. Efter lite kalibrering är den väl bättre, och att se film i 21:9 är aldrig fel.

All and all, det här är alltså en 35" native 100hz för 9000kr. För dom pengarna och vad du får är det i min åsikt ett kap. Den har ytterst få problem som jag kan gnälla över, förutom det med färgerna. Jämfört med andra skärmar på marknaden som tar nästan lika bra betalt, och ger dig det ena felet efter det andra, skulle jag tillochmed gå så långt som att säga att skärmen är ett riktigt bra köp. Bör ju påpekas att sitter inte ett 1070-1080 eller liknande i burken är det ju bara fetglömma. Kommer förstöra upplevelsen helt.

Det var allt för mig, hoppas jag hjälpte er som funderar. Ni får gärna skicka PM eller skriva i tråden om ni har några frågor

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mikaelmannen:

Och exakt detsamma kan sägas av ips känsliga personer. Känner du att du får mer rätt i din sak om du hela tiden repeterar din ståndpunkt? Vi har fattat din syn på det.

"IPS känsliga" vad menar du ens?

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Musketör:

De problem som folk skrivit om på nätet är GROVT överdrivna. Det är lite ghosting, även om jag överdriver och drar runt steamrutan överallt mot vit bakgrund. Flicker märks bara av i loading screens så långt jag sett. Stör det mig - Nej, inte alls. Stör det andra - Tveksamt, det är möjligt eftersom det är märkbart, men under en så kort period. Fixas kanske med någon uppdatering vem vet.

Skärmen har inga som helst problem med BLB eller glow (Nej det är inte en IPS jag vet, jag påpekar bara om någon inte läst på) eller liknande. Betraktningsvinklarna är tveksamma, det är en stor skärm och VA vilket förklarar en del, men fortfarande tråkigt när det inte går att rikta huvudet hela tiden.

Det är inte mot vitt som är problemet, utan grått mot svart t.ex.
Spela in din skärm lite, har du Ghost Recon Wildlands? Vid nattetid, kika på lite träd (med olika nyanser) på nära håll och flytta runt siktet. Och nej, Ghosting och dyl. kan inte bli fixat via någon firmware uppdatering.

VA paneler har också Glow (blåaktigt) och även blödning, precis som IPS.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Lothbrok:

Det är inte mot vitt som är problemet, utan grått mot svart t.ex.
Spela in din skärm lite, har du Ghost Recon Wildlands? Vid nattetid, kika på lite träd (med olika nyanser) på nära håll och flytta runt siktet. Och nej, Ghosting och dyl. kan inte bli fixat via någon firmware uppdatering.

VA paneler har också Glow (blåaktigt) och även blödning, precis som IPS.

Om du vill kan jag lägga upp min text på reddit istället för att bli mer trovärdig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag blåvägrar IPS efter att ha provat 5+ populära skärmar, alla med IPS-Glow.
AV-panel för mig. Responsen idag är bra och du lär ej märka något, spelar själv mycket FPS.
Jag har kört VA i 7 år nu (3 olika skärmar) och aldrig stört mig på ghosting. Den finns där, men bara om du letar, och då vid mörka/gråa partier.
Jag hade tagit AOC skärmen utan att tveka, bästa skärmen på marknaden just nu enligt mig

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Musketör:

Om du vill kan jag lägga upp min text på reddit istället för att bli mer trovärdig.

Det är rätt uppenbart att du trollar.

Skrivet av ronz:

Jag blåvägrar IPS efter att ha provat 5+ populära skärmar, alla med IPS-Glow.
AV-panel för mig. Responsen idag är bra och du lär ej märka något, spelar själv mycket FPS.
Jag har kört VA i 7 år nu (3 olika skärmar) och aldrig stört mig på ghosting. Den finns där, men bara om du letar, och då vid mörka/gråa partier.
Jag hade tagit AOC skärmen utan att tveka, bästa skärmen på marknaden just nu enligt mig

"Alla med IPS Glow"
Hur nära sitter ni egentligen? IPS Glow är inte ett problem för någon vid ett NORMALT avstånd. Låter som att ni har skärmen precis framför näsan.

Responsen är just problemet med VA ~50ms g2g (ja Grått -> Grått) är sinnes, likt en gammal TV.
Och ingen behöver "leta" efter det.

Varenda recension nämner just detta. PCmonitors, tftcentral, youtube recensioner, reddit recensioner, alla med bilder/videor som visar en del av det.

"Men det är ju bar påhitt och "extremheter"" ~Sweclockers användare 2017. För att det inte står i Sweclockers testpilot, som är en helt meningslös videorecension som inte tar upp något.

http://www.testufo.com/#test=ghosting
http://www.testufo.com/#test=ghosting&background=404040&separ...
http://www.testufo.com/#test=chase
http://www.testufo.com/#test=photo&photo=eiffel.jpg&pps=960&p...
http://www.testufo.com/#test=photo&photo=alien-invasion.png&p...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@Lothbrok: Jag skrev att JAG inte stör mig på det. Sedan var jag väldigt noga med att använda ordet Jag. Det jag skriver är inte fakta.
Jag sitter ca 50cm från skärmen.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk

Om du fortsätter att okammat försöka tvinga folk att tycka som du kommer dom till slut göra det, de måste ju bara. Vi tror på dig @Lothbrok

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ronz:

@Lothbrok: Jag skrev att JAG inte stör mig på det. Sedan var jag väldigt noga med att använda ordet Jag. Det jag skriver är inte fakta.
Jag sitter ca 50cm från skärmen.

50cm är på tok för nära oavsett skärm.

Visa signatur