Surround förstärkare Yamaha RX-A820

Permalänk
Medlem

Surround förstärkare Yamaha RX-A820

Intressekoll på min förstärkare som jag inte har någon användning för.

Det är en Yamaha RX-A820 och har fungerat klockrent. Den har varit nerpackad i en kartong senaste året pga dålig plats i nya lägenheten.

Specs finns på prisjakt, länk: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=1324191

Det som följer med är fjärrkontroll, tyvärr har jag inte någon orginal kartong eller andra tillbehör kvar.

Pris: bud

Är jag inte nöjd med buden så behåller jag den till bättre tider.

Förstärkaren finns i Karlstad och ska den skickas så står köparen för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med ett bud på 500 kr + frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ja för 500 så köper jag den gärna ( ta reda på vad frakten kostar )

Permalänk

600:- och kan hämta (förutsatt att den nu finns i Karlstad)

Visa signatur

To See That Which Is Not There,
Gaze Upon What Is

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nuken:

Börjar med ett bud på 500 kr + frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av j.funny:

Ja för 500 så köper jag den gärna ( ta reda på vad frakten kostar )

Skrivet av Frozensweetness:

600:- och kan hämta (förutsatt att den nu finns i Karlstad)

Noterat!
Det finns i Karlstad att hämta.
Det är rätt tung och klumpig så frakten kan nog dra iväg. Kan kolla upp det närmare.

Btw så var nypris 2013 (när jag köpte den) runt 8000:-, har jag för mig.

Permalänk
Medlem

Ok.

Höjer budet till 800 + frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nuken:

Ok.

Höjer budet till 800 + frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Senaste budet ligger på 1700:- via PM.

Permalänk
Medlem

Heh. Ok.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Om jag hade fått sånt min Harman Kardon avtal 155 till en kompis hade jag köpt den men han drog sig tillbaka pga penna problem. Men hade varit skönt med 7 kanals, men antar du inte vill byta till en 5.1 finns kartong och hela faddirullan. Men om du hellre vill ja en mini hemmabio pga platsbrist har jag en tror den heter edifier HTC 5260 5.1 dock försvann basen i flytten men låter fruktansvärt bra i ett 35kvm rum har en digital 2 optisk 1 koaxial omvandlare till RCA 5.1. Den är 6 gånger mindre än en vanlig hemmabio reciver hade den i 3 byggnader och basen behöver inte vara aktiv och resten av högtalarna är med mellanregister o diskant o upphängningsbara vet ej om jag ska jaden till mitt mini sovrum eller ut i förrådet men bra låter den för storleken. Vilken 5 till 8 tums bas aktiv eller inte aktiv funkar bra bra tryck i reciver som bas inbyggda utgång så kan du bygga så köp en sådär 8tums bas till den bygg en låda som passar rummet i kör. Dock inga kartonger kvar men har ad ingång o usb för mp3 o så. Köpt 2010 för 3k tror jag. Tänkte ja den till datorn men har för ont för sitta där. Utan Netflix o Plex o local cast som gäller

Visa signatur

Main:Gammalt x58 system = Mobo: Asus Rampage 3 Ex. CPU: Xeon 5660 2.6@4.4ghz GPU: Asus 290x Matrix Platinum, 1 ssd 120gb 2st wd blue 1tb 1st wd green 1tb 1st backup+ usb3 1tb. Corsair HX 650w. Fractal design R4, 24gb DDr3 1600mhz. Creative sb Z, Marshall major v,2. Phillips brilliance 29". Steambox + controller + 3 xbox 360kontroller. Netgear wndr4200 router. Noname mekaniskt tb + R.A.T 5 mus
Laptop Asus i3 2350 4gb ram o msi i5 450m 8gb 5870m, macbook 13,3 c2d 2,4ghz 4gb