Fruktansvärt bemötande av Fredrik på Asus supporten
Hej ASUS_Troy,
Jag har jättetråkiga nyheter kring eran service... Jag har mailat in ett ärende till er angående min defekta ROG Swift skärm och fick tillbaka ett svar om hur jag gör för att lägga upp ett RMA. Då jag inte har original emballage kvar eller tillgång till en så stor kartong , ringde jag in till er support för att höra hur man skulle kunna lösa den frågan.
När jag berättar att jag har ett pågående ärende genom mailet får jag ett kort svar som lyder: Du måste vänta på mailsvar! Jaha tänker jag och frågar hur det kommer sig, jobbar inte ni som en enhet frågar jag. Samma korta svar: Du måste vänta på mailsvar!
Då säger jag att jag vill öppna ett nytt ärende genom telefon (Fredrik på eran helpdesk vet då fortfarande inte vad jag hade tänkt att fråga) och vägrar hjälpa mig och ber mig ringa tillbaka för att komma till någon annan.
Jag ber honom om att få prata med chef för att lösa vårat kommunikationsproblem men han vägrar och säger igen att jag ska vänta på mailsvar. Otrevligare människa har jag inte pratat med.
Jag vill nu veta vad jag kan göra för att lämna ett klagomål till eran helpdesk och gärna prata med någon som är villig att hjälpa mig med mitt problem.
Jag är en trogen Asuskund och vet inte hur många produkter jag har från er, men ett sådant bemötande gör mig uppriktigt ledsen.
Jag har även PM:at dig detta med mina kontakt uppgifter.
/Fabian