Permalänk

Fick mitt från min Pilot jacka (bombar-jacka) Alpha

Visa signatur

Gör som SÄPO, Lyssna på Ultima Thule

Permalänk
Medlem

Från Marvel Directory:
The Beyonder was apparently the most powerful being ever to exist in this universe (although he was not native to this universe), and hence could do virtually anything, The Beyonder could manipulate incalculable amounts of energy and create and rearrange matter on a planetary scale. He proved capable of obliterating an entire galaxy.

Älskade alla serier från Marvel när jag var yngre, och Beyonder var givetvis favoritfiguren.

http://www.marveldirectory.com/individuals/b/beyonder.htm

Visa signatur

Jag är inte vegetarian för att jag älskar djur, jag är vegetarian för att jag hatar växter.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olit
Hehe, så var det ju inte

Vi/de mobbade dig för Mimmi R, och tyckte att SnowFlake lät lite väl feminint

Bah... Jag som nästan förträngt allt

Visa signatur

Tjo Göingar!

Permalänk
Medlem

:>

McPlutt --> [Platina] --> [Joel] --> [Paralyzer] / [ParAwaY]
Brände som faen i huvudet när jag skulle komma på ett nytt. [Paralyzer] blev det till slut. Trefvligt.

Permalänk
Medlem

Hmm, tror det var min "lillebror" som blev kallad "Gabbax" i plugget när vi va små(Gabrielsson i efternamn).
PÅ den vägen är det....

Visa signatur

[RC-Racing is my future after my family!!]
Min blogg - LGS900 - 500gb..

Permalänk
Medlem

DaaGnall - Mitt namn kom jag på av en kombination av mina favoritmonster i Heroes of Might and Magic III Gnollerna och Warhammer orch berättelserna där de sätter "Da" framför orch-orden. Men DaGnoll lät lite fult så det blev DaaGnall

Visa signatur

Your remark is hip and cool... and it makes me mad

Permalänk
Medlem

Besatt av pingviner

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hile Troy
Hile Troy är en karaktär utan ögon i böckerna om Thomas Covenant den klentrogne.
Nån som läst?

Jag har läst den .. satans bra berättelse .. har för mig att han är spetäls(stavn.) och inte har någon känsel .. ..

Permalänk
Medlem

mitt efternamn

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har kallats typ sen 3:an eller nått. Heter Håkan, och för att när man spelar eller liknande brukar inte å gå, så det blev Hocce alltid
Heter det överallt.

Ska uttalas Håcke

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

orkade inte gå på toa (bor i ett annat hus än vårt "vanliga" hus, och jag har ingen toa) Så jag tog för vana att pinka i en.... spann

Permalänk
Medlem

Trummis och jag spelar på ett Mapex trumset. Inte världens bästa fantasi direkt men det får duga

Visa signatur

Ryzen 5600. Asus B550M TUF gaming plus. RTX 4060 TI.

Permalänk
Medlem

del av användarnamn. använde ett tag papajoe, som var ett annat användarnamn plus ett e.

Visa signatur

Vill bli datornörd igen

Permalänk
Medlem

Kände för ett nick som ingen annan hade och ja... Illrar är tuffa djurm och jag är tuff samt en släng av "galen" så... Vips, blev det Crazy Ferret som jag var ensam - mig veteligen - om att kalla mig. Fanns ingen på ICQ, var jag än reggade mig (och gör än idag) så finns Crazy Ferret ledigt i alla kombinationer, så jag får väl anse mig ha lyckats. Har dock hittat ett par Crazy_Ferret på ICQ på senare tid, men det kan jag väl leva med...

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Medlem

Gish är ett amerikanskt efternamn. Det finns en småkänd skådespelerska som heter Annabeth Gish. Jag fick det från Smashing Pumpkins första album, som just heter Gish.
Gillar namnet för att det är kort och bara har en stavelse.

Permalänk

Fråga inte.

Permalänk
Hedersmedlem

Solstice
hmm satt bara o funderade och kom på att jag hört det nåpnstans..
och jag har för mig att "solstickan" säljs under namnet solstice nån annanstans..

och sen då spelet förståss

men om ni undrar uttalet så är det rätta:
sållstiss men det är gayigt så jag säger sållstajjs

och"^" är där bara för att nån jefla fåne i borlänge redan har solstice

och " Da Rhymemasta' " blev ett tillägg när jag vann en rimtävling här på sweclockers som jarfalk anordnade

vart är han förresten?

och min avatar är en wunder-baum "flaming-flowers" för den e grymm och wunderbaum är övergrymmt..

har haft wunderbaum i datorn i typ 7 år (bytt den lite då och då) (datorn med)

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk

Jag tycker det vore roligt å se en ninjako och ninjatjur låter inte lika roligt, ninjakossan was born, länge sen, heter ninjacow på engelska siter.

fast nu på senaste tiden reggar jag allt i namnet: Fanimej, för det passar min livsstil "det fins fanimej inget dasspapper kvar" "vart fanimej har jag lagt den där grejjen då"

Jag svär mycket, gör du?

Visa signatur

Veteran i självutnämd exil..

Permalänk
Avstängd

På amiga tiden var det "MGB" som regerade. (Michael Göran Burman)

men sen så kom man ju på att det fanns PC och INTERNET =D
så då lirade man med "glycol" ett tag,har ingen aning om hur det komm fram, sen vart det "zuggo". det lär skräpigt så jag tänkte att man kanske skulle kalla sig det man blir kallad
så jag tänkte "micke", men det var ju så klart en massa snubbar som kallade sig.

så det var MICKE_ helt enkelt...

Power_Slave_ är ett reservnick, kommer från Iron Maiden låten Powerslave.

vart lite purken när jag märkte att det fanns en "micke_" här på swec.

Visa signatur

[NF7-S 2.0]-[XP2400+ @ 200x10]-[2x Twinmos Winbond 256Mb @ 400Mhz]-[PoV Gf4 4200 8x 128Mb @ 290/610]-[Seagate Barracuda 7200.7 120Gb 8Mb Sata]-[Atx Fulltower]-[ICQ:62744082]-[Http://sYph.ath.cx]

Permalänk
Medlem

Xplod = sonys märke på bilstereo, slutsteg samt högtalare.
kan även uppfattas som förkortning på explode

Visa signatur
Permalänk

någon skum maffiafilm, någon i filmen som hade något skummt namn. tog det baklänges o slängde in någon bokstav.

Permalänk

Först hette jag Screwdriver, sen hette jag Wonderboy och nu heter jag CyRaX.. Har för mig att det var en gubbe i ett gammalt snes spel som hette Cyrax... Så på den väggen är det

Millhouse heter jag här bara för att CyRaX var taget..

Permalänk
Medlem

Har kallats Jerka av mina kompisar ett tag (heter Erik egentligen). Cirkumflexet skrev jag dit på IRC för det redan var nån som hette Jerka på Quakenet. Sen har det fått hänga kvar. Lite har jag lekt med mina initialer (E.T.) också i andra nick.

Visa signatur

Är det inte Fingal Olsson som sitter där borta?

Permalänk
Medlem

Allt började med att jag alltid sa "nix pix" istället för nej. Mitt dåvarande nick va SuicideKing (inte taget från snubben som lirar i HLO), och det var långt å mina lagkamrater klagade på att de va långt. Så jag jag bytte till "pix" eftersom det var kort å gott.
Sen en dag när jag kommer in på irc så kallar en kompis mig för pixen och då fastnade jag för det. Har kallat mig för PiXeN sedan ett år tillbaka.
Men folk har under året som gått hunnit komma på en del smeknamn som jag reagerar på när ngn skriver lr säger det: pix, pxn, pixie, pixelina, pixz0rz.

Visa signatur

Man blir inte rik genom höga inkomster, utan låga utgifter.
Windows är grunden till allt ont

Permalänk
Medlem

Har varit kallad för Paco ända sen sjuan. Det sitter i än och kommer nog sitta i ett bra tag till skulle jag tro.

Visa signatur

Att bli gammal är oundvikligt. Att växa upp är frivilligt.

Permalänk

jag hittade på mitt själv

tror jag iaf ...en googletitt gav inget

har hängt här sedan sommaren 2000 , men har bytt nick

Permalänk
Medlem

Hmm, jadu
de ba ploppa upp en dag..

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Heter Höök o det funkar rätt dåligt internationellt, så det blev Hawk, men då det va rätt vanlig så tog jag o la till Mr. Vart rätt så ensam om det rätt länge, men nu finns det några till på tex ICQ mm...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag heter T Helleberg, så då om man flyttar space, så blir det The lleberg, man man fick bara ha 9 tecken i sitt nickname på ircnet, så det blev lleberg.

Permalänk
Medlem

Mitt kommer från en orkidé (ett av mina många intressen) som heter "Vanda Sansai Blue". Slår man upp det i en japansk ordbok så finner man: sansai, the three calamities: fire, flood & storm, the three powers: heaven, earth & man.