Permalänk
Medlem
Skrivet av pigge_85:

Kan man inte hämta varor i butiken på Sveavägen? Vill inte att HDD som säljs i bulk skickas med post med tanke på hur paket hanteras nuförtiden.

Skickades från m.sweclockers.com

Nu har du nog blandat ihop butiker.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SUMITOMO:

Nu har du nog blandat ihop butiker.

Det tror jag inte. De har ett gigantiskt showroom på Sveavägen där man kan köpa datorer, men det kanske inte går att hämta hårdvara där. Det var det jag ville få utrett.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av pigge_85:

Det tror jag inte. De har ett gigantiskt showroom på Sveavägen där man kan köpa datorer, men det kanske inte går att hämta hårdvara där. Det var det jag ville få utrett.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej pigge_85
Det är ingen butik i vanlig mening men du kan gå in och beställa och hämta ut det till dagen efter.

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Tips,
Det skulle vara smidigt om man fick en PDF fil på bekräftelse av din betalning så man enkelt kan spara det som ett kvitto.
Just nu så får man själv spara mailet som pdf fil, lite bökigare.

Visa signatur

Supermicro X9SRI-F | Xeon E5-2690 v2 | 128GB 1600MHz RDIMM | Dell Perc H200 (9211-8i IT) | Windows Server 2016 DataCenter med Hyper-V

Permalänk
Skrivet av Calby:

Tips,
Det skulle vara smidigt om man fick en PDF fil på bekräftelse av din betalning så man enkelt kan spara det som ett kvitto.
Just nu så får man själv spara mailet som pdf fil, lite bökigare.

Hej Calby!

Tack för det, jag tar det vidare.

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej Calby!

Tack för det, jag tar det vidare.

MVH/STefan

Jag och några andra utöver Calby har önskat detta även vid tidigare tillfällen.
Om du kan bjud programmeraren på kaffe och bullar så kanske denna önskan uppfylls

Permalänk
Skrivet av SolidReactor:

Jag och några andra utöver Calby har önskat detta även vid tidigare tillfällen.
Om du kan bjud programmeraren på kaffe och bullar så kanske denna önskan uppfylls

Haha, ja det kanske är en bra idé. Jag vet inte hur prioriteringen ser ut men vi får hålla tummarna att de tar till sig förslaget.

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

https://www.dustin.se/product/5011042743/8?ssel=false
Finns denna tillgänglig för privatpersoner?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

@Dustin Home:
Jag beställde en AOC U3277PWGU den 3 september och när jag la min beställning var datumet någonstans i mitten av september, men flyttades ganska snabbt till 2/10 och sedan 18/10, 9/10, 28/9 och nu är datumet 9/10. På min order står det dock fortfarande 28/9 men även det kommer väl ändras snart.

Ganska frustrerande när det hela tiden flyttas fram och tillbaka!

Kan ni undersöka med eran leverantör hur det ligger till?

Tack på förhand.

Edit: På något magiskt sätt så dök det hux flux upp ett kollinummer i min app med ett paket från er på Dustin

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk

@RVX: Hej och ursäkta sent svar.
Kontakta gärna orderavdelningen direkt så får de undersöka kring vad som gäller med produkten. Det bör i vilket fall inte att det ska vara något omöjligt problem. Mvh / Micke

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Skrivet av 220volt:

@Dustin Home:
Jag beställde en AOC U3277PWGU den 3 september och när jag la min beställning var datumet någonstans i mitten av september, men flyttades ganska snabbt till 2/10 och sedan 18/10, 9/10, 28/9 och nu är datumet 9/10. På min order står det dock fortfarande 28/9 men även det kommer väl ändras snart.

Ganska frustrerande när det hela tiden flyttas fram och tillbaka!

Kan ni undersöka med eran leverantör hur det ligger till?

Tack på förhand.

Edit: På något magiskt sätt så dök det hux flux upp ett kollinummer i min app med ett paket från er på Dustin

Hej 220volt och tack för ditt mail.
Härligt att höra att det verkar löst sig med leveransen men jag beklagar att datumen ändrats om och om igen.

Tyvärr kan det ibland vara lite osäker tillgång hos våra distributörer som i sin tur är frustrerade när de inte får produkterna från tillverkarna trots löften. Vissa modeller finns då inte som lagervara utan säljs så fort de skeppas från fabrik p.g.a. hög efterfrågan, låg produktionstakt p.g.a. problem med reservdelar, råvarustörningar från konfliktländer etc. men det är å andra sidan ett ständigt förekommande problem idag. Vi kämpar i vilket fall vidare för att få så stabilt flöde det bara är möjligt till dig som kund. Mvh / Micke

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Min hemsida - Min YouTube-kanal
[i9 12900K] - [ASUS Prime Z690M-Plus D4 mATX] - [Corsair Vengeance LPX Black DDR4-3600 128GB] - [Cerberus mATX chassi] - [WD Black SN850X 4TB] - [SilverStone SX800-LTI] - [Noctua NH-C14S] - [2 x Huawei MateView 3:2] - [KFA2 RTX 4070 12GB]

Permalänk
Skrivet av Andromeda:

Hej Andromeda,
Kontakta gärna vår orderavdelning på 08-553 44 000 eller order@dustinhome.se så hjälper de dig undersöka detta. /Mvh Micke

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

@Dustin Home

Hej på er.
Skulle bara säga att jag är imponerad att ni fick iväg mina båda ordrar i fredags, beställde en ganska sent, hade förväntat mig att jag skulle behöva vänta några dagar extra pga Black Friday.

Ha en fortsatt trevlig dag.

Permalänk
Medlem

Hej! Jag undrar hur era rutiner ser ut vad gäller paketering av hårddiskar. Hämtade idag en hårddisk som låg i en vikkartong som sedan var placerad i en annan låda med papper över sig. Anledningen till att jag frågar är för att jag aldrig fått en hårddisk paketerad på detta sätt, utan de har kommit i vad som ser ut som en låda särskilt avsedd för hårddiskar med två skumgummiplattor mellan disken. Jag vet att ni har mer erfarenhet av att paketera hårddiskar än jag har, och att ni säkert vet vad ni sysslar med, men enligt min amatörmässiga bedömning ser det inte helt optimalt ut. Har jag fel?

Se bilder nedan:

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Hej! Jag undrar hur era rutiner ser ut vad gäller paketering av hårddiskar. Hämtade idag en hårddisk som låg i en vikkartong som sedan var placerad i en annan låda med papper över sig. Anledningen till att jag frågar är för att jag aldrig fått en hårddisk paketerad på detta sätt, utan de har kommit i vad som ser ut som en låda särskilt avsedd för hårddiskar med två skumgummiplattor mellan disken. Jag vet att ni har mer erfarenhet av att paketera hårddiskar än jag har, och att ni säkert vet vad ni sysslar med, men enligt min amatörmässiga bedömning ser det inte helt optimalt ut. Har jag fel?

Se bilder nedan:

https://i.imgur.com/zhJJIxG.jpg

https://i.imgur.com/p8PBQUM.jpg

Jag är även intresserad av svaret från Dustin!
Skall beställa ett antal WD RED Pro diskar men vill under INGA OMSTÄNDIGHETER få de levererande på ett sådant här sätt!!!

Permalänk
Medlem

@Dustin

Hej!

2017-10-23 Beställde jag ett grafikkort av Dustin home - 1080 TI arous - 7400kr extra pris.
2017-11-12 Går det sönder, det ger ifrån fullt av gröna prickar på hela skärmen.. Allt fryser och sedan dör datorn.
Genom Uteslutningsmetoden hittar jag att det är Grafikkortet som är sönder.

Skriver in allt som hänt osv, får följesedel snabbt, skickar iväg det 13 november.

Här börjar problemen..

Dom får in kortet den 17/11.. Berättar då att jag skulle behöva ett kort snabbt tillbaka för att jag har Dreamhack biljetter beställda.
Får som svar " Vi kan skicka ut ett nytt kort till dig på 60 dagars öppen faktura, den försvinner om vi kommer fram till att det ska krediteras. Om inte så kommer du att få stå för ytterligare ett kort " Dvs att jag betalar dubbla pengarna för 1 kort..

Förklarar då att ett 1080 TI inte är helt gratis, tycker bara att det låter sjukt och väldigt dumt att ens erbjuda något sånt..
Får som svar att det är det enda dom kan erbjuda.

Frågade om det är något han själv skulle kunna tänka sig att ta om han inte satt utanför supporten? Har man lagt ut 7400kr på ett grafikkort, så vill man inte lägga ytterligare 7400kr, men endån bara ha ett kort.. Det är allt dom kan erbjuda säger dom. Får även höra att jag hade haft ett nytt kort redan nu om inte öppet köp hade gått ut "15 dagar" Det gick sönder efter 20 dagar... Så nu blir det ett Garantiärende istället.

4/12 Får jag ett mail om att dom har hittat skador på kortet som inte var där när jag fick det eller när jag skickade tillbaka det.
Skickade in kortet för att det dog i min dator, inte att jag hittat några skador eller liknande. Skickade tillbaka det i samma box som jag fick det i, ordentligt packat, säkerhetstejp osv. Men nu har dom börjat undersöka ärendet efter så pass lång tid och påstående som kommer upp är att det kan vara "Handhavande" problem?

Tycker verkligen att detta så fruktansvärt jävla dåligt på alla sätt och vis.. Allt kan hända när det kommer till elektronik, saker och ting kan vara dåliga ifrån början.. Måndags ex, ja vad som helst! Men skulle detta bli handhavande problem, då har jag alltså förlorat 7400 kr på absolut ingenting, var ungefär som att hyra ett 1080 TI i 20 dagar för 7400kr.

Hoppas verkligen att ni löser detta Dustinhome!

Permalänk
Medlem

@Lolata: Det erbjudandet är ganska standard hos många butiker tror jag. Har man bråttom får man ett nytt på faktura, fakturan makuleras när fel har konstaterats. Att ett nytt inte bara skickas ut vind för våg är ju för att man kan hitta spillt kaffe, märken från skruvmejsel eller liknande på kortet som gör att reklamationen inte går igenom. Fakturan ställs på 60 dagar istället för som normalt 14 eller vad det nu är när man betalar via t.ex Klarna för att du ska slippa ligga ute med pengar om ärendet tar längre tid än 14 dagar, så du behöver aldrig betala för två kort/ligga ute med pengar för ett extra kort så länge reklamationen på det som skickades in godkänns.

Visa signatur

E det så?

Permalänk
Medlem

@Dustin Home: Hej, angående moderkort. Ni har Asrock till er AM4 utbud, kan ni få in Asrock till TR4 också?
Fatal1ty X399 Professional Gaming

Permalänk
Medlem

Jag har en synpunkt: jag har i dagarna haft ett ärende pga. PostNord troligtvis har "slarvat" bort en produkt jag har köpt från er. Jag har egentligen inga negativa synpunkter på er kundbemötande. Det har varit väldigt bra tills idag.

Igår när jag ringde er blev jag "lovad" att ni efter att PostNord har gjort sitt spårningsarbete (24 h) skulle skicka ut en ny produkt till mig, denna gång med bud på er bekostnad. Det tyckte jag var en bra lösning. Trots allt hade jag redan betalat för produkten ifråga. Dock fick jag ett helt annat bud när jag ringde in idag. Den person jag pratade med idag meddelade mig att jag kunde få ut en ny produkt för hämtning i er Concept Store men att han då var tvungen att skapa en faktura på köpebeloppet. Detta för att han skulle kunna skicka ut produkten. Sedan pratade han något om att han skulle kunna förlänga fakturan i 60 dagar tills ert reklamationsärende är klart hos PostNord.

Detta är ju helt galet! För det första ser det inte bra ut att jag som kund för olika besked/lösningar beroende på vem jag råkar prata med. För det andra är det galet att jag ska behöva stå för en faktura för en ersättningsprodukt när jag redan har betalat för produkten som PostNord slarvat bort. Även om jag inte behöver betala fakturan så är det väldigt konstig lösning att fakturan ska stå på mig tills er reklamation hos PostNord är färdig. I rent juridisk mening så blir jag ju betalningsskyldig när mitt namn står på fakturan, och då spelar det ju egentligen ingen roll vad en kundtjänstmedarbetare lovar... Jag avböjde givetvis och bad att annullera beställningen. Där gick ni miste om ett köp.

Vi ska kanske inte prata enskilda ärenden men ni bör verkligen förtydliga för era medarbetare vilka rutiner de ska följa vid dylika ärenden så att kunden inte får olika besked beroende på vem man pratar med. Den lösning som er medarbetare erbjöd idag var dessutom så galen att ni verkligen borde se över det hela.

Jag gillar Dustin och har handlat hos er under många år, men det här var inte en kul upplevelse. PostNord är den stora boven men det är uppenbart att ni också har vissa brister att lösa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av h2016:

Jag har en synpunkt: jag har i dagarna haft ett ärende pga. PostNord troligtvis har "slarvat" bort en produkt jag har köpt från er. Jag har egentligen inga negativa synpunkter på er kundbemötande. Det har varit väldigt bra tills idag.

Igår när jag ringde er blev jag "lovad" att ni efter att PostNord har gjort sitt spårningsarbete (24 h) skulle skicka ut en ny produkt till mig, denna gång med bud på er bekostnad. Det tyckte jag var en bra lösning. Trots allt hade jag redan betalat för produkten ifråga. Dock fick jag ett helt annat bud när jag ringde in idag. Den person jag pratade med idag meddelade mig att jag kunde få ut en ny produkt för hämtning i er Concept Store men att han då var tvungen att skapa en faktura på köpebeloppet. Detta för att han skulle kunna skicka ut produkten. Sedan pratade han något om att han skulle kunna förlänga fakturan i 60 dagar tills ert reklamationsärende är klart hos PostNord.

Detta är ju helt galet! För det första ser det inte bra ut att jag som kund för olika besked/lösningar beroende på vem jag råkar prata med. För det andra är det galet att jag ska behöva stå för en faktura för en ersättningsprodukt när jag redan har betalat för produkten som PostNord slarvat bort. Även om jag inte behöver betala fakturan så är det väldigt konstig lösning att fakturan ska stå på mig tills er reklamation hos PostNord är färdig. I rent juridisk mening så blir jag ju betalningsskyldig när mitt namn står på fakturan, och då spelar det ju egentligen ingen roll vad en kundtjänstmedarbetare lovar... Jag avböjde givetvis och bad att annullera beställningen. Där gick ni miste om ett köp.

Vi ska kanske inte prata enskilda ärenden men ni bör verkligen förtydliga för era medarbetare vilka rutiner de ska följa vid dylika ärenden så att kunden inte får olika besked beroende på vem man pratar med. Den lösning som er medarbetare erbjöd idag var dessutom så galen att ni verkligen borde se över det hela.

Jag gillar Dustin och har handlat hos er under många år, men det här var inte en kul upplevelse. PostNord är den stora boven men det är uppenbart att ni också har vissa brister att lösa.

Nu kom paketet fram. Det visade sig att PostNord inte alls var boven i dramat, (Förlåt PostNord!) utan någon person på Dustin Homes lager som inte orkade att ta bort adressetiketten från deras leverantör till Dustins lager. Detta förde med sig att försändelsen var behäftad med två adresslappar (!). Ombudet scannade den första etiketten han såg och det var förstås den från Dustins leverantör till Dustins lager, och då syntes inte paketet i systemet när jag försökte hämta ut det.

Väldigt dåligt att det missades, något som skapade massa onödigt merarbete. Sen tycker jag fortfarande att Dustin Homes reklamationsavdelning har lite internt arbete att göra så att man inte ger kunden olika besked beroende på vem man pratar med i personalen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av h2016:

Nu kom paketet fram. Det visade sig att PostNord inte alls var boven i dramat, (Förlåt PostNord!) utan någon person på Dustin Homes lager som inte orkade att ta bort adressetiketten från deras leverantör till Dustins lager. Detta förde med sig att försändelsen var behäftad med två adresslappar (!). Ombudet scannade den första etiketten han såg och det var förstås den från Dustins leverantör till Dustins lager, och då syntes inte paketet i systemet när jag försökte hämta ut det.

Väldigt dåligt att det missades, något som skapade massa onödigt merarbete. Sen tycker jag fortfarande att Dustin Homes reklamationsavdelning har lite internt arbete att göra så att man inte ger kunden olika besked beroende på vem man pratar med i personalen.

Jag har råkat ut för exakt samma problem, dvs kvarvarande addresslapp från deras leverantör! Skapade lite problem i samband med att jag skulle hämta ut paketet...

Permalänk
Medlem
Skrivet av C0mbat:

Jag har råkat ut för exakt samma problem, dvs kvarvarande addresslapp från deras leverantör! Skapade lite problem i samband med att jag skulle hämta ut paketet...

Då verkar det inte vara ett helt isolerat problem utan någon som förekommer då och då. Det är ju ett slarv som borde kunna minimeras och förhoppningsvis kan Dustin ta till sig av feedbacken. I mitt fall hade det verkligen sparat mycket tid och frustration...

Permalänk
Skrivet av h2016:

Då verkar det inte vara ett helt isolerat problem utan någon som förekommer då och då. Det är ju ett slarv som borde kunna minimeras och förhoppningsvis kan Dustin ta till sig av feedbacken. I mitt fall hade det verkligen sparat mycket tid och frustration...

Hej,
Jag fick denna information i ett annat forum från dig så jag har noterat det och informerat berörda så det undvikes framöver.
Tack för återkopplingen och god fortsättning!
MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Hej! Hur lång tid brukar en reperation av en laptop vanligtvis ta? Några dagar från en månad sedan jag skickade in den.

Permalänk
Skrivet av mgnspx2:

Hej! Hur lång tid brukar en reperation av en laptop vanligtvis ta? Några dagar från en månad sedan jag skickade in den.

Hej,
Det är omöjligt att säga då det kanske saknas reservdelar eller som nu där vi haft många helger som gör att det tar längre tid.
I normalfallet om alla delar osv finns så har du tillbaka den samma vecka om du skickar den på måndagen.

Jag tycker du ska kontakta vår kundservice 08-55344800 för att se vad som händer då jag misstänker att det är något som gör att det tar längre tid än normalt.
Hälsa från mig så ska vi se om vi inte kan snabba upp ärendet!

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Aldrig mer Dustin

Köpte en Synology NAS för några år sedan av Dustin , efter sex månader slutade den fungera och gjorde en anmälan hos Dustin , då jag fram till dess alltid haft bra kontakt med Dustin blev jag väldigt förvånad över svaret. "vi handhar inga garanti ärenden på din NAS om du vill kan vi skriva ut en fraktsedel åt dig så att du klan skicka den till Synology".1.Tog kontakt med Synology och dom blev väldigt förvånade över DUSTINS agerande.2 slängde NAS:en åt fanders 3. Beställde en ny från INET. 4 Sa upp mitt konto på DUSTIN.

Permalänk
Skrivet av najdorf:

Köpte en Synology NAS för några år sedan av Dustin , efter sex månader slutade den fungera och gjorde en anmälan hos Dustin , då jag fram till dess alltid haft bra kontakt med Dustin blev jag väldigt förvånad över svaret. "vi handhar inga garanti ärenden på din NAS om du vill kan vi skriva ut en fraktsedel åt dig så att du klan skicka den till Synology".1.Tog kontakt med Synology och dom blev väldigt förvånade över DUSTINS agerande.2 slängde NAS:en åt fanders 3. Beställde en ny från INET. 4 Sa upp mitt konto på DUSTIN.

Hej najdorf!

Det var tråkigt att höra om att du fått problem med din NAS.
Jag får nog utveckla svaret lite som du fick då jag tror att du missförstod det hela. Det stämmer att Dustin inte handhar några garanti ärenden själva, varken på din NAS eller andra produkter vi säljer, det gör inte INET eller någon annan butik heller. Det är bara tillverkarens auktoriserade verkstad som får hantera garantiärenden då de har auktorisation för att hantera/reparera produkten.
Med andra ord, Dustin som de flesta andra butiker har inte har någon egen verkstad som får hantera garanti åt tillverkarna.

Det vi dock har ansvar för är att vi ska hantera garantin på så smidigt och snabbt sätt som möjligt för våra kunder enligt garantin och de konsumentlagar vi måste följa. Om du fick en adresslapp direkt till Synology verkstan så var det bara för att du skulle få snabbare service. Alternativet hade varit att du istället fått skicka in den till oss, vi hade packat upp den och registrerat den hos oss för att sen packa ner den igen och skicka den till Synology och samma väg tillbaka vilket brukar förlänga serviceärenden med upp till en vecka. Självklart så tar vi givetvis in produkten till oss om så kunden önskar det men det blir endast mer miljöpåverkan och dröjsmål utan några som helst fördelar för kunden.

Det var som sagt tråkigt att du inte såg fördelarna med vårat upplägg och det beklagar jag givetvis.

MVH/STefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk

Förmånskund

Tjena,
Jag har anmält mig som förmånskund hos er genom jobbet. Efter att ha slummat igenom priser både in och utloggad så kan jag inte se några skillnader på pris.

Det står att priserna kan variera pga vinstmarginaler etc, men även produkter där ni ligger en bra bit över era konkurrenter så ser jag ingen skillnad.

Hur ser jag att mitt konto är ett så kallat förmånskonto?

MVH Simon

Visa signatur

| CPU: Intel i7 2600K 4,5Ghz | CPU-Kylare: Corsair H60 | MB: Gigabyte G1.SNIPER |
| GPU: Asus GTX 980ti DC3 OC | RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 16GB |
| PSU: Corsair AX850 | Chassi: FD Define Mini C |
| SSD: Samsung EVO 850 250gb, Samsung EVO 850 500gb |
| Lagring: WD Caviar Green 3x2TB 1x4TB |

Permalänk
Medlem

@Dustin Home:

Såg att ni hade ett bra paketerbjudande på Asuskort med 8700K just nu (https://www.dustinhome.se/product/5011047555/uppgraderingspak...).

Är på gång att bygga ihop ett litet snyggt MITX-bygge med det svenska chassit Loque Ghost S1. Ni skulle inte kunna ordna ett liknande paket med Asus MITX-kort istället (exakt samma serie, men mindre kort)?

Dvs. istället för ASUS ROG Strix Z370-F Gaming i ovaan paket så byter ni ut det till ett liknande paket MITX-varianten ASUS ROG Strix Z370-I Gaming?

Hade varit grymt om ni ville vara coola att både stödja MITX-trenden med kompakta spel-PC, och framför allt det heta Ghost S1 från nystartade svenska chassitillverkaren Loque!

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/