Min köpa vara via webshoppen verkar ha gått ut till en felaktig adress - vad gör jag ?

Permalänk

Min köpa vara via webshoppen verkar ha gått ut till en felaktig adress - vad gör jag ?

Godkväll

Köpte en vara via Elgigantens webshop och valde där korrekt leveransadress men det står en annan faktureringsadress så jag antar det är där det blivit något fel.

För i mailet jag fick idag om att varan gått iväg så står det att den har skickats med Bring till faktureringsadressen men det är helt fel då jag inte bor kvar där.

Men kikar jag i min orderhistorik på elgiganten så står det helt korrekt leveransadress och den korrekta....

Vad gör jag nu? Jag har ingen förmåga att ta mig till den gamla adressen då det är en helt annan del av landet..

Tack på förhand!

Visa signatur

CPU ∙ 7800x3D •
RAM ∙ 32GB G.Skill •
MB ∙ MSI MAG B650 Tomahawk •
GPU ∙ 4070ti Super •
PSU ∙ Seasonic Focus+ Gold 750W •

Permalänk
Medlem

börja med att kontakta kundsupport, de kan säkert hjälpa dig bättre än vi kan

Visa signatur

Stationär: Core i9 13900k | Asus X790 ROG Strix Gaming-F | 32GB DDR5 | GeForce RTX 5090 | Lian Li PC-O11 dynamic evo
Laptop: Macbook Pro 16" | Apple M1 Max

Permalänk
Medlem

Butikens kundsupport finns ju till för att korrigera dessa misstag. Dessutom brukar Elgiganten ha riktigt bra kundsupport så tror detdär fixas enkelt.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc B580 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB