HDMI-switch
Köpte för några veckor sen en HDMI-switch av märke HAMA, från Häggvik Megastore, den var helt död ( enheten, inte butiken ).
Var igår och bytte den mot en König 2-1 någonting, tog den från hyllan där allt annat "nytt" finns.
Har bara öppnat paketet idag, inte testat prylen än men alla tillbehör saknades och det är tydligt att den har blivit öppnad tidigare då dels plombering saknades och det är en del repor på själva enheten.
Med andra ord verkar det vara en redan använd enhet.
Hittar jag en USB-kabel och enheten fungerar så är det skitsamma och då kommer jag fortsätta använda den men ni får väl inte sälja returnerade varor som nya?
Jag köpte en Chromecast från Elgiganten i Helsingborg en gång. När jag kom hem och kopplade in den försökte den ansluta till ett WiFi-nätverk. Dvs. någon hade köpt den, tagit hem den, använt den och returnerat den. Elgiganten hängde sedan bara ut den i hyllan.
Jag har även läst skräckhistorier här på SweClockers om folk som köpt hårddiskar från Elgiganten med kompletta uppsättningar semesterbilder på. Perfekt för personer som inte själva har möjlighet att åka på semester!
- Nyhetstips!1,6k
- Britter uppmanas radera gamla mejl – för att spara vatten11
- Hjälp med kortterminal.15
- Battlefield 6874
- Hjälp med köp av 4k skärm9
- Kommentar: Framtidsvisionerna var bättre förr56
- Bazzite - Tråden om operativsystemet för folk som spelar15
- Prestera i Battlefield 6-betan – säkra en plats i Slaget16
- Fractal Design Torrent vs Fractal Design Meshify 3 XL9
- Dags för en 1440p gamingburk33
- Säljes Dator 12900K/RTX3090/32Gb RAM
- Säljes Gaming PC!
- Säljes /bytes Intressekoll Dell Precision 5490 VV9Y2 – Intel Core Ultra 7 165H · NVIDIA RTX 2000 Ada 8 GB · 32 GB LPDDR5x 7467 MT/s · 1 TB NVMe PCIe 4.0 SSD · 14″ FHD+ 500 nits · Wi-Fi 7
- Bytes MSI GeForce RTX 5090 32GB VENTUS 3X OC
- Säljes 2018 - XF8305 70t
- Säljes Steelseries aerox 9 wow edition, corsair k65 pro mini, steelseries nova 7 wireless wow edition
- Säljes Steam Deck OLED 1TB, Linköping
- Säljes Xbox Series S
- Säljes RTX-4070-Ti-SUPER-16G-GAMING-X-SLIM
- Köpes Mid-range uppgradering
- Britter uppmanas radera gamla mejl – för att spara vatten11
- Gör dig redo inför Gamescom 20259
- Teknikresa: Följ med på SweClockers Expedition Taiwan10
- Epic Games vinner ännu en rättstvist mot Google och Apple25
- Veckans fråga: Monterar du grafikkortet horisontellt eller vertikalt?35
- Prestera i Battlefield 6-betan – säkra en plats i Slaget16
- Windows 11 får tre nya Office-appar38
- Moddare gör genomskinlig Game Boy15