Hej Swec. Starta en ny League of Legends grupp.

Permalänk
Medlem

Hej Swec. Starta en ny League of Legends grupp.

Jo kommer starta en ny LOL Grupp som dagligen spelar LOL och ha roligt tillsammans.
Ålder spelar ju inget roll man måste vara glad och snäll mot alla andra som vill vara med på gruppen.
Rank DuoQ eller Team Rank Flex. Men man kan också spela Normal games om man önskar det så.

Kör helst på EUW.
ålder spelar ej roll. uppför dig så är du med.
Ha fungerande Mic och Ljud
Har ni discord: https://discord.gg/M5eSDJg Har fixat till discord och där kan man vara när man ska spela LOL eller andra spel. samt prata i.

Sen undrar jag om någon kunna hjälpa mig att göra en hemsida där vi står vad som händer i gruppen och våran namn på LOL+ andra saker. om LOL-Gruppen.

Om du vill vara med så skriv en PM eller så skriver du här inne i tråden så kollar vi upp det så fort vi kan.
Vad ska våran LOL-Grupp heta.

Ha en bra dag sweclockers.

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

Intresserad av att vara med och spela!
Spelat sedan säsong 1. Nu på EUW. 39år

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3900x | ASUS x570 TUF Gaming Plus | Corsair Vengeance 3200MHz CL16 64GB | SSD Samsung 970 EVO Plus | EVGA GTX 1080 SC | EVGA P2 1000W | BenQ SW321C | Dell AW3821DW

Permalänk

Hej. Spelar gärna med fler personer. Är nu silver 4. Superstafan. Euw.
Är trevlig och oftast glad 😛 Är 36 år. Spelar oftast kvällstid när sonen somnat.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tja , är gärna med är rank brons V på kontot men är bättre än så.. Har lirat sönder ranken men första gångs champs osv.. Plus jag är 34år EUWEST har mic bara adda buubbiz spelar oftast kvällar men kan hända när som helst med.

Permalänk
Medlem

Euw. 35 år.
Jungler / support.

Wood 200

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Avstängd

Tjenare, spelar på EUW.. ligger i silver 2

Jag är 15år gammal och spelar flera timmar om dagen. Jag mainar Mid/Jungel och spelar Rakan om jag får autofill support..

Det skulle vara jättekul att spela med någon svensk så Adda mig gärna [StamflyTV]

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ecual @ EUW, Guld 3/4 nånting. Lirade mest ADC förr, nu mer Akali mid/top.

Bara adda på om ni känner för de

Visa signatur

-