500kr+ rabatt på Hemköp med hjälp av rabattkoder, passa på!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Akerhage:

fan funka inte längre

Jag sa till en kompis som beställde 16:20, funka perfekt, nästa kompis kunde inte beställa ~16:40 :/ Man måste vara snabb!

Permalänk
Avstängd

Någon som hämtat ut det som beställts eller hört något ifall det annullerats? Jag måste åka från Västerås till Eskilstuna (90 min ToR) för att hämta min mat, men om det funkar är det fan värt det xD

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Någon som hämtat ut det som beställts eller hört något ifall det annullerats? Jag måste åka från Västerås till Eskilstuna (90 min ToR) för att hämta min mat, men om det funkar är det fan värt det xD

Min order har inte annullerats ännu iallafall, jag fick ett sms om att de skulle leverera maten klockan 19:00 ikväll så det verkar ändå som att man man kommer få det man beställt. Någon annan som beställde med hemleverans och också fått ett sms? Uppdaterar ikväll så får vi se . Annars kan du ju alltid höra med supporten.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kcce:

Min order har inte annullerats ännu iallafall, jag fick ett sms om att de skulle leverera maten klockan 19:00 ikväll så det verkar ändå som att man man kommer få det man beställt. Någon annan som beställde med hemleverans och också fått ett sms? Uppdaterar ikväll så får vi se . Annars kan du ju alltid höra med supporten.

Nice. Ja jag tänkte vänta till torsdag då man inte kan ändra beställningen längre. Antar att man får en bekräftelse att enda påse är redo för upphämtning eller liknande, annars får jag slå en signal innan. Skulle bli en tråkig biltur om man inte fick ut grejerna ^^ Annars snyggt med mat för en-två veckor för 10 spänn.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Fick just ett mail om att mina varor är packade och ett kvitto!

Det verkar som att de som beställde i tid kommer få mat! :):)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kcce:

Fick just ett mail om att mina varor är packade och ett kvitto!
https://i.gyazo.com/ce0ecf21951d6578360faf2c2c70a411.png

Det verkar som att de som beställde i tid kommer få mat! :):)

Ingen moralklocka som ringer inte

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo

Har en polare som redan fått sitt levererat.

Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Antar att jag varit skitnödig, törstig och haft mens när jag beställde detta. Fick betala 61 kronor för värdet av runt 700kr (exl. rabatter och rabattkoder).

Inga konstigheter, bara att hämta ut. Fick till och med dom två chokladen av Garant som en gåva och tack för att jag handlade. Lustigt

Visa signatur

Intel i5 10600k | ASUSTeK TUF GAMING B460-PLUS | NVIDIA GeForce RTX 3070 | 32GB RAM | 1000W PSU |

Permalänk
Medlem
Skrivet av r0ad:

https://i.imgur.com/LsYqFhB.jpg

Antar att jag varit skitnödig, törstig och haft mens när jag beställde detta. Fick betala 61 kronor för värdet av runt 700kr (exl. rabatter och rabattkoder).

Inga konstigheter, bara att hämta ut. Fick till och med dom två chokladen av Garant som en gåva och tack för att jag handlade. Lustigt

My god din tandläkare kommer älska dig

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

@crew seven:

Tänkte faktiskt mest på lillebror som häver i sig läsk som om de vore en drog. Han lär bli glad i jul

Visa signatur

Intel i5 10600k | ASUSTeK TUF GAMING B460-PLUS | NVIDIA GeForce RTX 3070 | 32GB RAM | 1000W PSU |

Permalänk
Medlem

Fick mina varor nu! Grymt nöjd med service och priset!

Permalänk
Medlem

@Ziddie:

Vad beställde du?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av r0ad:

@Ziddie:

Vad beställde du?

2kg kyckling, 1kg köttfärs, 0.5kg lax var väl det viktigaste. Resten var till stor del impulsköp.
De bytte ut 2x 1kg kyckling mot 3x 700g så de känns som att de byter till kundes fördel.

Permalänk
Inaktiv

@r0ad: Din korg är fan underbar. Massa brunt och kletigt, men inte får vi glömma muggpappret inte! Kul att se hur hjärnan fungerar

Permalänk
Medlem
Skrivet av r0ad:

https://i.imgur.com/LsYqFhB.jpg

Ingen tandborste?

Visa signatur

" Va är det för jävla bonne som sätter en gris på en häst? "
- 2 blyga läppar, Ridande poliser.

Permalänk
Medlem

Fått mitt nu också ! Fick också den där chokladen som tack för köpet, haha fan va sjukt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Hämtade min gratis mat idag, var inga konstigheter. Skönt att kunna åsidosätta sitt samvete ibland. Hade detta problem vart stort så hade det inte vart några konstigheter för hemköp att annullera min order.

Inte ofta man äter gratis oxfilé, go kväll på er samvetslöse

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kcce:

Fått mitt nu också ! Fick också den där chokladen som tack för köpet, haha fan va sjukt!

Chokladen fick mig att gapskratta och få lite dåligt samvete, sen åt jag chokladen och då försvann det dåliga samvetet.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Chokladen fick mig att gapskratta och få lite dåligt samvete, sen åt jag chokladen och då försvann det dåliga samvetet.

Det är det som är så bra med choklad man kan äta den när man är ledsen och när man är glad

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Dom kanske tackar oss för att vi tillsammans insåg att de gjort ett misstag. Så då bjöd de på hela fakturan och så fick man en bit choklad på köpet

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av r0ad:

Dom kanske tackar oss för att vi tillsammans insåg att de gjort ett misstag. Så då bjöd de på hela fakturan och så fick man en bit choklad på köpet

Eller så lade dom i gammal choklad enbart i våra fulkorgar, så om 2 timmar sitter vi samtliga på knä i badrummet

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fungerar det inte att kombinera rabattkoderna längre?

Visa signatur

Macbook Pro 13" Retina 2015 - i5 @ 2.7Ghz - Intel Iris 6100 1536MB - 8GB 1867Mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av capolano:

Fungerar det inte att kombinera rabattkoderna längre?

nej

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Min order blev avbeställd nu

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Är det inte tvärtom, när man ätit chokladen som det dåliga samvetet kommer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av aaaaaaaaaa:

Är det inte tvärtom, när man ätit chokladen som det dåliga samvetet kommer?

nej inte för mig

Visa signatur