Permalänk
Medlem

Hockeykort

Min +son har fått dille på hockeykort och det är det enda han pratar om. Tomten tänkte överraska han med lite nya kort till jul. Finns det någon med kort till salu så köper jag dem gärna.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

There's no place like 127.0.0.1

Permalänk

Är det nå speciell årgång på korten som eftersöks?

Har två pärmar med hockey kort men de är från tidigt 90-99 cirka,

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barbrowtf:

Är det nå speciell årgång på korten som eftersöks?

Har två pärmar med hockey kort men de är från tidigt 90-99 cirka,

Han gillar mest äldre kort, så 90-99 funkar utmärkt!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har en hel hög från NHL 96-97
Vissa av korten bl.a signerat Gretzky m.fl är nog värda en del.

Är du bara ute efter vanliga kort eller värdefulla specialare också?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneway:

Jag har en hel hög från NHL 96-97
Vissa av korten bl.a signerat Gretzky m.fl är nog värda en del.

Är du bara ute efter vanliga kort eller värdefulla specialare också?

Jag tänkte köpa kort för 300-500 kr. Han blir garanterat överlycklig om han får med någon raritet.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Kazurk:

Han gillar mest äldre kort, så 90-99 funkar utmärkt!

Okej, jag skall ta en kik. Alla kort är kvar hemma hos Päronen i det gamla pojkrummet

Ska ha vissa kort som är blanka i guld/silver (Foil) som är inramade och grejor så kanske även ha något rare där hemma.

Jag hör av mig. Om jag glömmer så langa iväg ett pm som påminnelse

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barbrowtf:

Okej, jag skall ta en kik. Alla kort är kvar hemma hos Päronen i det gamla pojkrummet

Ska ha vissa kort som är blanka i guld/silver (Foil) som är inramade och grejor så kanske även ha något rare där hemma.

Jag hör av mig. Om jag glömmer så langa iväg ett pm som påminnelse

Mvh

Tack så mycket!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har en hel hög med hockeykort. Mestadels från 90-200x talet.
En halv pärm med Mats Sundin och Paul Kariya.
Sen ett gäng med andra kort så som Ultra's och allt vad de heter.
Roenick, Niedermayer, Lemiuex, Sakic, Arnott osv.
Hojta till om det är intressant, har dem här hemma och kan ta kort på dem ikväll om du skulle vilja

Mats Sundin bilderna ligger mig varmt om hjärtat så dem säljs helst inte. Men till rätt pris kan allt säljas.

Visa signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K@5.0ghz with NZXT X73 360mm AIO - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II Wireless - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
- Acer Nitro XV322UX QHD IPS 270 Hz - AOC CQ32G1 -
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Permalänk
Medlem
Skrivet av ImTheMeaN:

Har en hel hög med hockeykort. Mestadels från 90-200x talet.
En halv pärm med Mats Sundin och Paul Kariya.
Sen ett gäng med andra kort så som Ultra's och allt vad de heter.
Roenick, Niedermayer, Lemiuex, Sakic, Arnott osv.
Hojta till om det är intressant, har dem här hemma och kan ta kort på dem ikväll om du skulle vilja

Mats Sundin bilderna ligger mig varmt om hjärtat så dem säljs helst inte. Men till rätt pris kan allt säljas.

Tack för erbjudandet! Jag ska fråga honom imorgon vilka kort han helst vill ha.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazurk:

Tack för erbjudandet! Jag ska fråga honom imorgon vilka kort han helst vill ha.

Absolut, kolla vilka lirare det är han är mest intresserad av så ska jag kolla i gömmorna.
Har endel Eric Lindros osv
Kommer inte ihåg alla jag har. Har dem i en låda/pärm i källaren.
Bor dessutom i Grums så inte alltför långt att åka om du skulle vilja ta dig en kik!
Har även en hög med Färjestad spelare så som Jönsson, Artursson, Hamr, Loob osv. har ett Loob kort som är signerat vet dock inte riktigt vart det är.

Visa signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K@5.0ghz with NZXT X73 360mm AIO - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II Wireless - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
- Acer Nitro XV322UX QHD IPS 270 Hz - AOC CQ32G1 -
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Permalänk
Medlem

FyFAN vilken hädelse - skulle aldrig få för mig att sälja mina hockeykort. En pärm med Felix Potvin ligger därhemma nånstans ...

(fast, lycka till )

Visa signatur

En server här, några servrar där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av moron:

FyFAN vilken hädelse - skulle aldrig få för mig att sälja mina hockeykort. En pärm med Felix Potvin ligger därhemma nånstans ...

(fast, lycka till )

Håller med. Det är det mest sentimentala värdet jag har kvar från 90talet!
Men TS får nog säkert några bilder till grabben:)
Har han någon specifik spelare eller lag så kan jag kika över pärmarna, dock inte förrän på julafton..

Visa signatur

Keep on creating

Permalänk

Många som nappade här. Har en pärm med några hundra, mest Parkhurst-kort från mitten av nittiotalet. Första förpakningen hockeybilder jag köpte innehåll något specialkort med Gretzky som tyvärr blev lite kanstött eftersom alla skulle hålla på att kolla på det. Trodde då (11 år eller vad man var) att det var någon som fanns i alla paket man köpte. Övriga kort är i bra mycket bättre skick, har dem i en pärm för avsett ändamål. En del svenska, Sundin, Näslund, Foppa, Lidström och andra såsom Lemiuex och Jagr m.fl. Har en del från Elitserien också (c:a -95 - 96). Kan leta upp pärmen vid intresse, och säljer den för några hundra i så fall (typ 300 - 500, som skrevs i trådstart).

Har ett signat kort (Thomas Steen) som jag håller på, men resten är upp for grabs. Om detta skulle vara intressant så återkommer jag med detaljer om exakt vad som finns. Just nu samlar de mest damm, så jag kommer knappast försöka mjölka ut maximalt med stålar av det jag har, räcker med en slant och att någon annan får glädje av dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazurk:

Min +son har fått dille på hockeykort och det är det enda han pratar om. Tomten tänkte överraska han med lite nya kort till jul. Finns det någon med kort till salu så köper jag dem gärna.

Läs hela annonsen här

Har en pärm med lite gamla blandade kort från 90-talet här i Karlstad om du är intresserad?

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk

Jag har 2st pärmar hemma... Fullproppade. Skulle tippa där säkerligen 1000st lätt. Eller jag vill inte ens räkna. :/

Visa signatur

[Vev och Grus] @ 1hz