Spontan feedback på Elgigantens forumnärvaro

Permalänk

Spontan feedback på Elgigantens forumnärvaro

@Elgiganten

Jag tror att jag kommer ha svårigheter i att formulera mig här, men jag gör ett försök.
Efter strul i en annan tråd bad Alex, vilken jag utgår ifrån är Elgigantens enda representant som använder Elgiganten-kontot här på Swec, mig att återkomma till hen via PM här på forumet. Strulet såg en stundande lösning från er sida här och jag vart nöjd och glad, men i höjd med det ungefär upphörde kommunikationen från er sida i tisdags, trots stadiga påloggningar I veckan här.
Det I kombination med en något som bristande närvaro i er egen forumavdelning här får mig att undra om allt egentligen står rätt till?
Ni förbrukade en hel del förtroendekapital när det ursprungliga krånglet briserade, sedan hämtades det mesta hem när ni föreslog en finfin lösning, men sen är jag rädd för att vi är en bra bit under nollstrecket igen när jag fått kalla handen även från er här?

Permalänk
Medlem

verkar som dom övergivit sin egen forumdel...

Permalänk
Inaktiv

Tid är pengar, jag vet inte alls vilket ärende TS pratar om. Men såvida ärendet inte handlar om konsumenträtt, förtydligande i vilken vara som levereras osv så undrar jag varför folk ens frågar sista ledet om frågor? Detta istället för att vända sig till produktens tillverkare.

Permalänk
Medlem

"fått kalla handen"

Personen är kanske bara sjuk. Nackdelen med opersonliga personliga kontakter.

Permalänk

Jag kunde ha skött mig bättre och meddelat uppdaterad status här. Jag var som sagt mitt i en lösning på ett ärende när korrespondensen lite väl abrupt avstannade, men efter en vecka fick jag återigen svar och senare även en lösning på problemet. Jag reagerade på att det dagligen under den tiden registrerats påloggningar varpå jag i affekt skrev mitt inlägg här. Rätt eller fel, det löste sig som sagt till slut. Ärendet gällde ett erbjudandepris på en av deras produkter, varvid det inte riktigt gick att lösa med/via någon tillverkare eller liknande.