Produkt finns endast i selektiva butiker

Permalänk
Medlem

Produkt finns endast i selektiva butiker

Hej!

Jag tänkte höra med er om det finns på något sätt man kan få tag på en vara som man har utförsäljning någon annan stans i Sverige?

Finns det möjlighet att beställa in varan eller liknande? Det är nämligen så att man har Fidelio X2 för 1111kr men dem finns endast utanför Stockholm.

Permalänk

Jag kollade med dem om de kunde skicka dem eller få dem till min stad på något annat sätt då närmsta Elgiganten som hade dem i lager var 40 minuter bort med bil men fick svaret nej både från kundservice och mina kompisar som jobbar där. Tror tyvärr du får göra som jag och åka till deras butik, finns nog ingen mer lösning.

Hoppas det löser sig! Otroligt sköna och gryma lurar för det priset enligt mig.

Permalänk
Medlem

"Utvalda butiker". Att vara selektiv är något helt annat.

/i-lands-Ingvar

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

@Sturesson: Okej tack för svaret!

Ja, det var ett väldigt bra pris såg också att dom kosta 444 nere i nån butik Kalmar tror jag, men jag bor i Stockholm

Permalänk
Avstängd

Köp AKG k550 mk3 istället för dom gravt överskattade fidelio skräpet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av trollhattan:

Tyckte ändå Fidelio lurarna var bra för 1111kr, dock är jag ingen expert på ljud, men kvalitén tycker jag är långt ifrån skräp!

Men som sagt innan är jag LÅNGT ifrån någon ljudexpert och har egentligen inget att säga mer än vad jag själv upplevt gentemot andra alternativ.

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

Hej!

Tack för tipset kompis, jag ska kika in på dom såg att dom kostar 1090 på reference audio, aldrig hört talas om dom.

Jag hade tänkt att använda dom till gaming är det rekommenderat eller?

Permalänk
Medlem

I den prisklassen hade jag hellre köpt
Audio Technica ATH-M50x
. Välbeprövade lurar som leverar bra ljud.

Visa signatur

Asus Z87-A | Intel Core i5 4670k | Gigabyte GTX 770 OC | Corsair Vengeance 2x4GB | Samsung Evo 250GB | WD Blue 1TB | Corsair RM650 | Fractal Design R4 | Dell P2414H | Fujitsu P23T-6 Thor | SteelSeries Rival |
Microsoft Sidewinder X4 | QPAD FX 90 Mousepad | Creative Sound Blaster X-Fi | Sony 2x100W | Technics SB-CS6

Permalänk
Medlem

Eller AKG k701 om du vill ha öppna lurar.

Visa signatur

| CPU: Intel i7 7700k | RAM: Crucial DDR4 OC @2400mhz 16GB (2x8GB) | GPU: EVGA GeForce RTX 2080 XC GAMING| Mobo: MSI H110I Pro | SSD: Crucial BX200 240GB 2.5" SSD | SSD2: Samsung 850 EVO 500GB 2.5" SSD | Nätagg: be quiet! SFX L Power 600W | Kylare: NZXT Kraken X62 | Chassi: Fractal Design Nano S | OS: Windows 10 Pro